Klondike Film vince un altru premiu da u Festival Internaziunale di Film di Berlinu

Klondike Film vince un altru premiu da u Festival Internaziunale di Film di Berlinu
Klondike Film vince un altru premiu da u Festival Internaziunale di Film di Berlinu

A coproduzzione Ucraina-Turchia KLONDIKE, diretta da Maryna Er Gorbach è coprodutta da Mehmet Bahadır Er, cumpetizione in a sezione "Panorama" di a Berlinale, hè u vincitore di u Premiu di u Pùblicu / Premiu di u Pùbblicu, chì hè u gran premiu. di u dipartimentu, dopu à u Premiu di a Giuria Ecumenica.

A presentazione in prima di u filmu "Klondike" hè stata fatta da Mariette Rissenbeek, a direttrice di u Festival Internaziunale di Film di Berlinu, u 14 di ferraghju, è Mariette Rissenbeek hà enfatizatu in u so discorsu chì Klondike hè un capolavoru artisticu chì a so realità hè quasi cum'è s'ellu si trattava. campatu oghje, malgradu esse un filmu ambientatu in u 2014.

U Premiu di u Pùbblicu hè datu da a stazione di Radioeins Radio, a televisione RBB è a Sezione Panorama à i trè filmi chì anu ricevutu u più voti, cuntendu i voti di l'audienza in tuttu u festivale.

"Klondike", una coproduzzione di l'Agenzia Cinematografica Statale d'Ucraina, u Ministeru di a Cultura è Turismu di Turchia, Direzzione Generale di Cinema è TRT 12 Punto, si concentra nantu à a storia di una donna incinta chì vive in u cunfini Ukraine-Russia chì si ricusa di lascià. A so casa, malgradu u so paese hè circundatu da gruppi separatisti, porta ancu l'abbattimentu di l'aviò di u passageru u 17 di lugliu di u 2014 in Ucraina à u grande schermu.

A coproduzzione ucraina-turca "Klondike" hà fattu a so prima mundiale in a sezione principale di a cumpetizione di u Sundance Film Festival in ghjennaghju 20-30, è hà vintu u premiu "Best Director".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*