Tiny Houses presentate in Istanbul

Tiny Houses presentate in Istanbul
Tiny Houses presentate in Istanbul

Cù u Coranavirus chì affetta u mondu sanu, i nostri spazii viventi anu ancu diminuitu. L'ultimi esempi di u muvimentu di Tiny House, unu di l'indirizzi di scappà da a pandemia, sò esposti à a Fiera Prefabricated, Modular, Tiny House Construction & Decoration, chì serà tenuta da Tureks International Fairs à l'Expo Center d'Istanbul.

A fiera, chì apre e so porte cù un scopu di 20 mila visitatori, accoglie parechji prudutti è servizii da mudelli Tiny House à prudutti di decorazione. A fiera, chì riunisce i prufessiunali di l'industria nantu à una piattaforma internaziunale, serà aperta finu à u sabbatu sera. U coronavirus trasforma l'industria di a custruzione, chì hà un postu impurtante in l'ecunumia di i paesi cù una dimensione globale di 653 miliardi di dollari è una forza di travagliu di più di 100 milioni di persone. A quota di spazii cum'è 'Tiny House', edifizii prefabbricati è verdi, chì mette in luce l'avvene di u settore cù u modu di vita cambiante, cresce ghjornu per ghjornu in proporzione diretta à a dumanda di i cunsumatori. Tantu cusì chì u mercatu "Tiny House", chì offre più libertà cà u so voluminu, hè previstu di cresce di più di 2021% à $ 2025 miliardi in u periodu 4-3.33. Queste strutture, chì eranu assai populari in particulare in i Stati Uniti durante a recessione finanziaria glubale di u 2008 attivata da a crisa di l'abitazione (ipoteca), sò diventate abbastanza cumuni in Turchia durante u periodu pandemicu attuale. L'ultimi esempi di sta tendenza sò stati presentati à a "Premo Prefabrik, Modular, Tiny House Construction & Decoration Fair" chì si terrà da Tureks International Fairs à l'Istambul Expo Center.

Purtà un novu soffiu à l'industria

Dichjarà chì l'industria di a custruzione hè una di e zone più affettate da l'epidemie, u direttore generale di Tureks International Fairs, Nergis Aslan, hà dettu: "Kovid-19 prefabbricatu, chì hà furnitu parechje spazii d'usu da spazi viventi à posti di travagliu, da ospedali à fabbriche in parechje parte di u mondu per anni, hà ancu causatu l'evoluzione di l'industria in un'altra direzzione. A fiera, induve l'ultimi esempi di sti strutturi, chì ancu mette in luce nantu à l'avvene di u settore, seranu esposti, attirà l'attenzione soprattuttu cù i so participanti stranieri. L'urganisazione chì serà u palcuscenicu cù cullaburazioni impurtanti è i so prudutti è servizii in tuttu u 3; Purtà un novu soffiu à u settore cù 20 mila visitatori da parechji gruppi prufessiunali, da cumpagnie è architetti participanti à cuntratturi, istituzioni è urganisazioni pubbliche è cumpratori internaziunali.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*