U Parcu Kültür serà furmatu da l'idee di i residenti di Bursa

U Parcu Kültür serà furmatu da l'idee di i residenti di Bursa
U Parcu Kültür serà furmatu da l'idee di i residenti di Bursa

A Municipalità Metropolitana, chì hà attivatu a "mente cumuna" per trasfurmà u Parcu Culturale Reşat Oyal, unu di i simboli più impurtanti di l'imaghjini "verde" di Bursa, in i so antichi ghjorni di gloria, hà lanciatu un sondaghju per sapè chì tipu di Cultura. Parcu chì a ghjente di Bursa volenu. Hè destinatu à implementà u prughjettu più utile in a regione secondu l'opinioni, i suggerimenti è e dumande di e persone di Bursa chì anu participatu à l'indagine.

U Parcu Culturale Reşat Oyal, custruitu nantu à una superficie di 391 mila metri quadrati da u Sindaco di Bursa, Reşat Oyal, è apertu in u 1955, conta i ghjorni per acquistà un aspettu più mudernu. A Municipalità Metropolitana, chì hà u scopu di truvà suluzioni permanenti à i prublemi in u parcu, chì s'hè alluntanatu da u so aspettu esteticu cù u tempu, è di creà spazii preferiti da i ghjovani, riceve l'opinioni di tutti i segmenti di a sucietà annantu à u prugettu esse preparatu. A Municipalità Metropolitana, chì prima riceveva l'opinioni di i pruprietarii di l'imprese chì operanu in u Parcu Kültür è di i studienti chì studianu in i dipartimenti di pianificazione urbana, architettura, architettura di u paisaghju è sociologia di l'Università Tecniche di Uludağ è Bursa, hà avà iniziatu un sondaghju publicu.

Per fà u parcu un centru di attrazione di novu è per creà spazii qualificati induve i citadini ponu passà u tempu in u parcu in pace, hè previstu di determinà i bisogni di l'utilizatori prima. I citadini chì ponu participà à l'indagine per via di u ligame bursa.bel.tr/kulturpark-survey puderanu spiegà quale tipu di parcu volenu vede in questu modu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*