L'ambasciadore di l'Ucraina in Ankara: "Cintinaia di suldati russi uccisi"

L'ambasciadore di l'Ucraina in Ankara "centnaie di suldati russi uccisi"
L'ambasciadore di l'Ucraina in Ankara "centnaie di suldati russi uccisi"

L'ambasciadore di l'Ucraina in Ankara Bodnar hà parlatu di l'ultimi sviluppi in quantu à l'intervenzione di Russia in Ucraina.

Bodnar hà fattu e seguenti dichjarazioni in u so discorsu: "Secunnu a dichjarazione di u presidente di l'Ucraina, u scopu principale di l'occupazione hè ellu stessu. U sicondu scopu hè a so famiglia. Avà dimmi, cumu si deve una persona sana di mira à u presidente è a so famiglia? Ùn hè certamente micca un omu sanu è sanu chì hà fattu una tale guerra. Luttemu per a nostra libertà. Continueremu questu quantu pussibule. Quì vogliu ringrazià u Signore Erdogan per e so iniziative in questa ricerca di a pace. L'impurtante avà hè chì a Russia ferma l'aggressione. Centinaie di suldati russi sò stati ammazzati. Credu chì e nostre iniziative portanu a Russia à a tavula di negoziazione.

L'Ucraina, chì chjama aiutu, hà bisognu di diversi prudutti, in particulare l'alimentariu, a medicina è u carburante. Vogliu chì fate una attenzione particulari à e vittime civili di sta guerra. E donne è i zitelli morenu. Pudete truvà decine di ritratti di civili chì anu persu a vita, soprattuttu in Internet.

Vecu chì u partitu turcu hè cù l'Ucraina in i missaghji di l'aiutu mandati à l'Ucraina. Ùn ci sò micca cunflitti vicinu à l'edificazioni di u guvernu. Un sabotatore chì portava l'uniforme ucraina hà pruvatu à creà un panicu in a cumunità. Quessi sò stati distrutti.

Questione di a Convenzione di Montreux Straits

A parte turca hè attualmente evaluata a nostra dumanda. Di sicuru, speremu di riceve sta risposta u più prestu pussibule. Di sicuru, speremu di riceve una risposta positiva ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*