Flash Kanal Istanbul Decisione da a Corte: L'Espertu farà una scuperta

Flash Channel Istanbul Decisione da a Corte per fà una scuperta esperta
Flash Channel Istanbul Decisione da a Corte per fà una scuperta esperta

In a demanda presentata da u Partitu di Liberazione Populare (HKP) per l'annullamentu di u Rapportu Positivu di Valutazione di l'Impattu Ambientale (EIA) emessu da u Ministeru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione contr'à a custruzzione di u Prughjettu di u Canale Istanbul è per a permanenza di l'esecuzione, l'Istanbul. 10th Court Administrative hà decisu di fà una esplorazione è esame espertu.

A 10a Corte Amministrativa di Istanbul, chì hà esaminatu a dumanda, hà decisu à l'unanimità u 16 di ferraghju 2022; Per clarificà a disputa da un puntu di vista tecnicu, era necessariu di circà l'opinione di l'esperti in u campu.

U tribunale hà ricivutu chì a dumanda di permanenza di l'esekzione deve esse decisa dopu a scuperta in situ è ​​l'esaminazione esperta. A scuperta è l'esame di l'espertu serà fattu ghjovi 24 di marzu di u 2022 à 09.00:XNUMX.

"HÈ UN PUNTU DI COMPORTAMENTE À U NOSTRE POPLU, NATURA E NATURA"

Facendu una dichjarazione annantu à u sughjettu, u membru HKP VQA è u presidente provinciale di Istanbul Atty. Pınar Akbina hà dettu: "U Prughjettu Kanal Istanbul ùn hè micca solu una follia, hè un prughjettu di tradimentu contr'à a ghjente di Istanbul, a nostra natura è a nostra patria. Hè un prughjettu di distrughje i nostri diritti di sovranità annantu à u Strettu, chì sò stati vinti cù a Cunvenzione di Montreux firmata in u risultatu di a vittoria di a nostra Guerra d'Indipendenza. Stu prughjettu hè u pugnale di l'UE è u pugnale di i Stati Uniti in u nostru pettu è l'indipendenza ", disse. Dichjarà chì ùn permettenu micca a distruzzione di a natura, l'animali è e piante cù u Prughjettu Kanal Istanbul, Akbina hà dichjaratu ch'elli anu da participà à a scuperta è l'esaminazione di l'espertu chì si terrà u 24 di marzu cum'è CPP.

CHI HÈ SUCCESSU?

L'avucati di u Partitu di Liberazione Populare (HKP) anu presentatu duie petizioni separate à a Corte Amministrativa u 27 di ghjennaghju di u 2020, sia in nome di u partitu sia in nome di u presidente di HKP Nurullah Ankut Efe, esigendu l'annullamentu di u Rapportu EIA di Kanal Istanbul preparatu da u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione è a sughjornu di l'esekzione.

In questu cuntestu, in a petizione presentata à a Corte Amministrativa di Istanbul, l'articuli di a Cunvenzione di u Strattu di Montreux, a Cunvenzione Europea di i Diritti Umani è e decisioni di l'ECHR nantu à l'ambiente sò state citate, è hè statu dichjaratu chì u Prughjettu Kanal Istanbul era in violazione. di sti decisioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*