Santuariu d'uccelli di Manisa Marmara Lake Dries

Santuariu d'uccelli di Manisa Marmara Lake Dries
Santuariu d'uccelli di Manisa Marmara Lake Dries

U Lavu Marmara, chì hè statu arregistratu cum'è Zona Umida d'Impurtanza Naziunale in 2017 secondu u Regolamentu nantu à a Prutezzione di e Zone Umide, hè stata secca in l'ultimi 10 anni per via di una pianificazione è di pratiche improprie in e pulitiche agricule è a gestione di l'acqua. Organizzazioni non governamentali chjamati decisori, Opere Idrauliche Statali è istituzioni autorizate in Manisa.

U Lavu Marmara hè una di e 184 Zone Importanti d'Uccelli è 305 Zone Naturali Importanti in Turchia. Finu à l'annu passatu, u 65% di a pupulazione mundiale di a spezia di pelican crested, chì hè vicinu à u periculu, hè stata alimentata in u lavu, induve circa 9 2011 uccelli d'acqua eranu veduti durante i mesi d'invernu. U Marmara Lake Wetland era un habitat per spezie di pisci endemichi di u lavu è di Turchia. Tuttavia, in u periodu di 2021 anni da u 10 à u 98, u XNUMX% di a superficia di u lavu hè stata distrutta per una pianificazione impropria è applicazioni, soprattuttu l'usu eccessivu di l'acque sotterranee è superficiali.

I soldi sò dumandati à i piscadori in u lavu seccu.

A pesca era una fonte impurtante di ingressu per e persone chì campanu intornu à u lavu. Cù l'asciugatura di u lavu, certe famiglie chì si campavanu da a pesca anu da migrà. A Cooperativa di Pesca Gölmarmara è Circundante, chì opera in u lavu, ùn hà micca pussutu piscà dapoi u 2019 perchè u lavu hè seccu. In ogni casu, postu chì a Cooperativa hà un accordu di affittu d'acqua, un totale di debitu 391.000 TL hè dedutu, cumpostu di elementi cum'è affittu d'occupazione, imposte è contabilità. Rafet Keser, Membru di u Cunsigliu di Amministrazione di a Cooperativa di Pesca Gölmarmara è Circundante, hà dettu in una dichjarazione: "U nostru Lavu Marmara hè seccu, a natura hè sparita, i nostri pesci sò esauriti. Ùn pudemu micca piscà da l'aostu 2019. U Ministeru di l'Agricultura è a Foresta, a Direzzione Pruvinciale di l'Agricultura è a Foresta di Manisa dumanda u soldi d'occupazione di u lavu per l'anni 2020 è 2021. Ellu voli i soldi di u pesciu di u lavu, chì ùn hè micca da noi. U lavu deve esse restauratu u più prestu pussibule. Per questu, dumandemu da l'autorità per dà l'acqua à u lavu da Gördes Dam è Ahmetli Stream è per sguassà i nostri debiti. Ùn vulemu lascià u nostru paese per campà ». disse.

L'acqua deve esse liberata in u Lavu Marmara da a diga di Gördes è u flussu Ahmetli

L'acqua di Gördes Stream, a fonte principale di u lavu, hè tenuta in Gördes Dam. Trè canali sò stati custruiti per alimentà u Lavu di Marmara cù l'acqua di a superficia. Quessi sò Kumçayı Diversion Canal, Adala Feeding Canal è Marmara Lake Feeding Canal. Tuttavia, l'acqua di sti canali è Gördes Stream ùn ghjunghjenu micca à u lavu.

Dicendu chì l'acqua deve esse furnita à u lavu da Gördes Dam è Ahmetli Stream per chì u lavu si rigenera rapidamente, u presidente di l'Associazione Doğa, Tuba Kılıç Karcı, hà dettu: "Com'è in tutta l'Anatolia, u lavu Marmara in Manisa hè distruttu da l'acqua sbagliata è l'agricultura. pulitiche. State Hydraulic Works interferiscenu constantemente cù u regime di l'acqua di u lavu. Hè necessariu agisce immediatamente per restaurà u lavu à u so statu anticu. Invitemu tutti i funzionari, in particulare Manisa, à u duvere. Se l'acqua ùn hè micca liberata è misure urgenti ùn sò micca pigliate, a biodiversità è l'ecosistema in u Lavu Marmara, unu di l'impurtanti umidi di l'Egeu Internu, seranu irreparablemente distrutte. E persone chì campanu quì anu da emigrà è una altra cultura sparirà ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*