U pruduttore guarda à u futuru cù speranza cù Mera İzmir Project

U pruduttore guarda à u futuru cù speranza cù Mera İzmir Project
U pruduttore guarda à u futuru cù speranza cù Mera İzmir Project

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerU cuntrattu di compra di latte firmatu cù 258 pastori in u scopu di a prima tappa di u prughjettu Mera İzmir, chì hè stata iniziata in linea cù a visione di "Un'altra agricultura hè pussibile", hè diventatu un salvatore per e zone rurale. I pruduttori, chì anu dichjaratu ch'elli avianu da vende u latte à prezzi assai bassu prima di u prugettu, avà guardanu à u futuru cù speranza.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerA strategia Izmir Agriculture, creata cù a visione di "Un'altra agricultura hè pussibile", hè implementata passu per passu. U novu ecosistema agriculu di Izmir, chì hè basatu annantu à a lotta à a siccità popularisendu e sementi lucali è e razzi lucali è a miseria sustenendu i picculi pruduttori, cuntinueghja à fà felici i pruduttori. In u scopu di a prima tappa di u prughjettu "Mera Izmir", a Municipalità Metropolitana hà firmatu un accordu di compra di latte cù 258 pastori di Bergama è Kınık, è hà stabilitu un prezzu di 8 lire per u latte di pecora, chì hè 11 lire in u mercatu. è 6 lire per u latti di capra, chì hè 10 lire. Un anticipu di 2 milioni 538 mila 240 lire hè statu dipositu à i pruduttori per u latte di pecuri è di capre per esse furnitu in April.

"A compra di latte ci farà sentu assai còmode."

U pruduttori, chì riceve un pagamentu anticipatu prima ancu di vende u so latte, hè felice cù a so situazione. Halide Ferhan, 50 ans, qui vit à Bergama et qui gagne sa vie de l'élevage depuis des années, a déclaré : « Nos revenus proviennent de l'élevage. Finu à oghje, vindiamu u nostru pruduttu, ma eramu sempre in debitu. Ùn pudemu micca pagà. L'acquistu di latte ci farà assai còmode. Ministru Tunç Soyer"Vi ringraziemu assai", disse. Dichjarà chì anu trovu u valore di u latti chì anu pruduttu grazia à a Municipalità Metropolitana, Halide Ferhan hà dettu: "Finu à avà, l'agricoltura di latti era realizata trà uni pochi di cummercianti. Avemu avutu à dà u nostru latte à pocu pressu. Ma per dui anni, grazia à a Municipalità Metropolitana, i prezzi di compra di latte anu aumentatu. Avemu vistu ancu soldi in e nostre mani. Era assai bè. Quist'annu, aghju ancu pussutu cumprà cibo grazia à a Municipalità Metropolitana. Chi diu ti benedica. "Altrò, ùn puderaghju micca alimentà i mo animali quist'annu", disse.

"Semu stati stupiti quandu avemu intesu parlà di l'avanzata"

Ramazan Çandır, di 45 anni, chì hà cultivatu bestiame dapoi 66 anni, hà dettu chì anu ricevutu u pagamentu anticipatu fattu da a Municipalità Metropolitana di Izmir è chì questi soldi li rendeva assai còmode. Çandır hà dettu: "Semu stati spazzati quandu ci anu dettu da a Municipalità Metropolitana chì u nostru latte seria acquistatu per 10 lire è un pagamentu anticipatu serà datu. Chì Diu ti benedica mille volte. In l'ultimi anni, ùn avemu più pussutu guadagnà soldi da l'allevamentu di l'animali. L'alimentazione hè assai caru, i costi sò elevati. Dapoi 35 anni aghju datu u latte à i cummercianti. U cummerciante era compru à u prezzu mortu. "Ci era tempi quandu avemu datu u latte à i cummercianti per 3 lira, 2 lira ... 1 lira", disse.

"A migrazione da e zone rurali si ferma"

U presidente di a Cooperativa di Sviluppu Agricola Bergama Kozak Çamavlu, Mustafa Kocataş, hà dichjaratu chì, grazia à stu prughjettu, i pruduttori anu cuminciatu à fighjà u futuru cù speranza è hà dettu: "A ghjente migrava da i paesi perchè ùn avianu micca speranza in l'agricultura è l'allevamentu di l'animali. Grazie à stu prughjettu, a migrazione rurale ferma ancu. Cumincerà u ritornu à l'allevamentu chjucu. Tutti cuminciaru à fighjà u futuru cù speranza. Pensu chì i ghjovani riturnaranu in a so terra è si focalizeghjanu nantu à l'allevamentu di l'allevamentu. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà alluntanatu a strada per noi cù u prugettu Tunç Soyer"Ti ringraziu", disse.

Kocataş hà dettu ancu chì a Cooperativa di Sviluppu Agricola di Armağanlar Village, chì hè entrata in u prucessu di liquidazione, diventerà operativa di novu cù u prughjettu Mera İzmir, chì hè statu implementatu per cumbatte simultaneamente a siccità è a miseria.

L'urbaniti si scontranu cù l'alimentu sanu

Cù u prughjettu "Mera Izmir", chì hè statu implementatu cum'è unu di i ligami più impurtanti di Izmir Agriculture, hè destinatu à riduce u cunsumu d'acqua in l'agricultura, per assicurà chì i pruduttori sò soddisfatti in u locu induve sò nati, è per furnisce. alimentazione sana à milioni di persone chì vivenu in Izmir. In u scopu di u prugettu, un totale di 7,5 milioni di litri di latti di pecura, cumprese 5 milioni di litri di latti di pecuri è 12,5 milioni di litri di latti di capra, seranu acquistati. L'accordi di pruduzzione di latte cuntrattu seranu firmati cù circa 500 pastori per mezu di e cooperative. Inoltre, 5 mila 300 bovini neri è 50 mila pecuri seranu acquistati. A cumpagnia municipale Baysan cumprà vitelli è pecuri à un prezzu cinque per centu più altu di i prezzi di u mercatu.

A carne è u latte acquistati da i pruduttori seranu trasfurmati in u stabilimentu di trasfurmazioni di latte, chì hè in custruzzione da a municipalità metropolitana di Izmir in Bayındır, è in u stabilimentu integratu di carne, chì hè statu rinnuvatu è iniziatu a produzzione in Ödemiş, è serà offrittu à a ghjente. di Izmir.

Cù u prugettu, i pruduttori sò dumandati à pruduce latti amichevuli di a natura è sanu chì risponde à i criteri di un altru Agriculture. Invece di u granu insilatu, chì cunsuma l'acqua eccessiva, u latti hè acquistatu da i pruduttori chì alimentanu solu i pianti di furaghji lucali à i so animali. Per l'accordu di compra di latte, hè necessariu chì l'animali pascenu in pasture per almenu sette mesi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*