Nove Opportunità in u Spaziu Metaversu per esse Discussi in u Cumitatu di Marketing è Brand

Nove Opportunità in u Spaziu Metaversu per esse Discussi in u Cumitatu di Marketing è Brand
Nove Opportunità in u Spaziu Metaversu per esse Discussi in u Cumitatu di Marketing è Brand

Cuntinuendu i so sforzi per assicurà l'ugualità di l'uppurtunità in u campu di a tecnulugia, l'Associazione Women in Technology assiste à a prima Cumita di Marketing è Brand chì si terrà in l'ambiente Metaverse di Turchia u 16-17 di ferraghju. U 16 di ferraghju, l'Associazione di Donne in Tecnulugia hà tenutu u pannellu "Marketing Leaders in Metaverse".

U primu Cumitatu di Marketing è Brand, chì si ferà in l'ambienti Metaverse di Turchia, si terrà u 16-17 di ferraghju. In u scopu di a cima, i participanti ponu visità e sale di cunferenza, i foyers è i stands cù u so propiu avatar. Inoltre, cù altri participanti, cum'è in l'ambiente fisicu, sohbet mentre chì l'opportunità di networking sorgenu. Parechje sessioni è pannelli sò ancu tenuti à u Cumitatu di Marketing è Brand, induve l'oghje è u futuru marketing integratu è strategie di marca seranu cuncepiti, è e novi opportunità è linee di cummerciale seranu discutute in dettaglio.

L'Associazione Women in Technology (Wtech), chì hà intrapresu prughjetti impurtanti per assicurà l'ugualità di l'uppurtunità in a tecnulugia, hè ancu à u Cumitatu di Marketing è Brand. In u pannellu "Marketing Leaders in Metaverse", moderatu da u Direttore Generale di eLogo Başak Kural Uslu, u Presidente Fundatore di l'Associazione Femminile in Tecnulugia Zehra Öney, META Turkey Country Director İlke Çarkcı Toptaş è Nike Turkey Country Leader Ahu Altuğ; Nuvelle opportunità, risorse umane è spazii chì devenu esse aghjurnati è rinfurzati in termini di strategie di marca di marketing sò stati discututi.

Zehra Öney: "Continueremu à sustene e donne in i dui universi di tecnulugia"

Zehra Öney hà dichjaratu chì Metaverse, chì hè previstu di pruvucà diverse trasfurmazioni in a vita suciale è in u mondu cummerciale, hà purtatu u cambiamentu in e strategie previste per u futuru, è hà dettu: "Metaverse hà purtatu à un aumentu di u putere di e marche è di e persone. identità digitale. Dunque, i sviluppi anu ancu affettatu a sucità è questu effettu hà da cuntinuà à aumentà cum'è u prugressu hè fattu. Semu in una età induve l'aspettu fisicu perde a so impurtanza cumparatu cù u passatu è a vita digitale serà datu più impurtanza. E marche anu avà u scopu di stabilisce un ligame più strettu cù i so cunsumatori. L'imprese chì ponu gestisce stu prucessu currettamente seranu certamente benefiziu di stu cambiamentu culturale, in quale tecnulugia cum'è a realtà aumentata ghjucanu un rolu maiò. Avà, novi professioni anu cuminciatu à emerge in diversi campi, da meta ingegneri à meta designers. Cum'è l'Associazione di e donne in Tecnulugia, continueremu à fà i nostri sforzi è u sustegnu per assicurà chì e donne participanu à questu campu cum'è pruduttori, sviluppanu e so cumpetenze mentre portanu u so travagliu è i prudutti in questu mondu, è esistenu individualmente in questu universu. Stu passu hè di grande impurtanza per u nostru investimentu in e persone. A diversità umana in a tecnulugia hè un criteriu impurtante per a nostra Associazione. Per esempiu, sustenemu e donne è l'omi cù a regula di u 80 per centu à u 20 per centu, è ùn avemu micca alluntanatu da u focu di talentu mentre cuntinuemu u nostru travagliu. Facemu u nostru megliu per assicurà chì e donne è e donne entranu in l'universu Metaverse cù uguali opportunità senza avè a lotta in questu universu cum'è in u mondu reale, è i soffitti di vetru spariscianu. Per questu mutivu, simu i principali sustenitori di u Cumitatu di Marketing è Brand, induve e marche mostranu ancu un grande interessu in Turchia ".

Dichjarà chì i cunsumatori ponu scuntrà sperienze più ricche in Metaverse, u Direttore di Paese di META Turchia, İlke Çarkcı Toptaş, hà continuatu cusì: "Metaverse hè digià integratu in sperienze cummirciali cum'è AR è prucessi di prudutti. Hè assai impurtante per e marche per abbraccià veramente u potenziale creativo di e tecnulugia esistenti. Credu chì e marche chì sperimentanu questi primi risultati è imparanu à travaglià cù i creatori ùn solu migliurà l'esperienza di i so clienti, ma seranu ancu in prima linea di l'esperienze metaverse future. Avemu, cum'è Meta, scopu di avè una parte in u futuru di milioni di persone aiutendu à creà ecosistemi cù e tecnulugia chì offremu. In cunfurmità cù questu, continueremu à travaglià in tecnulugia induve i pruduttori di cuntenutu è e marche ponu include i cunsumatori in e so sperienze ".

U capu di u paese di Nike Turkey Ahu Altuğ hà dettu: "Metaverse apre una nova dimensione à a nostra vita sia per l'utilizatori sia per i marchi. In stu mondu novu, guidatu da l'industria di u ghjocu, l'esperienza di u cunsumadore serà arricchita cum'è mai prima. In listessu modu, e trasfurmazioni significativu seranu inevitabbili in e strategie, investimenti è strutturazione di e marche in u periodu à vene. In Metaverse, oltre à esse veloce è prima, pensu chì a prumessa di a marca hè ben pensata è cuncepita, fisicu è digitale sò pianificati in una manera transitoria, è l'esperienze di l'utilizatori ricchi di cuntenutu farà un sonu è fà a diferenza ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*