Dicendu addiu à l'Olimpiadi, a Cina aspetta 157 miliardi di dollari di ingressu da u turismu invernale

Dicendu addiu à l'Olimpiadi, a Cina aspetta 157 miliardi di dollari di ingressu da u turismu invernale

Dicendu addiu à l'Olimpiadi, a Cina aspetta 157 miliardi di dollari di ingressu da u turismu invernale

L'interessu per i sport invernali cresce rapidamente in Cina, chì ospita l'Olimpiadi invernali 2022. Un rapportu di l'Amministrazione Generale di Sport di a Cina hà dimustratu chì l'interessu in i sport invernali hè aumentatu dramaticamente in u paese dopu chì Pechino hà guadagnatu u dirittu di accoglie l'Olimpiadi d'invernu in u 2015. Sicondu u rapportu, à a fine d'ottobre 2021, u numeru di persone chì participanu à l'avvenimenti di sport invernali in u paese hà righjuntu 346 milioni. U rapportu hà revelatu chì a rata di participazione in i sport invernali in Cina hà righjuntu u 24,56 per centu.

U guvernu cinese hà annunziatu u so scopu per più di 2022 milioni di persone in u paese per participà à sport invernali da 300. Stu scopu hè statu righjuntu prima di l'anticipatu. Cù l'Olimpiadi, l'interessu per i sporti d'inguernu è u turismu invernale hà aumentatu. A scala cumminata di sport invernali, equipamentu cunnessu è turismu invernale in Cina hè prevista per ghjunghje à 2025 trilione di yuan ($ 1 miliardi) per u 157.

Cù l'effettu di l'Olimpiadi Invernali di Pechino 2022, l'aumentu di l'interessu di i Cinesi in i sport invernali hè statu ancu riflessu in i figuri. Sicondu u "Rapportu Turisticu Invernale" annunziatu da Qunar.com, una di e piattaforme chì furnisce servizii di viaghju in Cina, ci hè stata una splusione di a dumanda per e regioni induve si trovanu stazioni di sci durante i vacanze di trè ghjorni di New Year. A vendita di biglietti per e stazioni di ski hè aumentata di 2019 per centu cumparatu cù 70. I dati publicati da Qunar.com anu ancu revelatu chì u 60 per centu di i sciatori andavanu à scià più di una volta in a listessa stagione d'invernu.

20 miliardi di dollari di vendita di l'equipaggiu di sci sò destinati

In un documentu publicatu da u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia di l'Infurmazione di a Cina, hè statu indicatu chì l'industria di l'equipaggiu di sport invernali di a Cina hè prevista di vende più di 20 miliardi di yuan (3 miliardi $) questu annu.

Per d 'altra banda, Li Sen, Capu di u Dipartimentu di Pianificazione Generale di u Cumitatu d'Urganizazione di l'Olimpiadi Invernali di Pechino, hà dettu chì l'impattu di l'Olimpiadi Invernali di Pechino nantu à i sport invernali è l'industrii cunnessi in Cina ùn serà micca à cortu termine, ma à longu andà. Li hà dichjaratu chì e pulitiche chì incuraghjenu u sviluppu di i sport invernali in Cina ùn saranu micca limitati à l'Olimpiadi, è chì e pulitiche pertinenti seranu più rinfurzate dopu à i Ghjochi.

Sicondu i dati, u numeru di piste di ghiaccio standard custruite in Cina hà aumentatu di 2015 per centu cumparatu cù u 317, righjunghjendu 654. U numaru di impianti di sci in u paese hà aumentatu da 41 per centu à 803 in u stessu periodu. Rimarchendu chì u numeru di impianti sportivi invernali esistenti ùn hè micca abbastanza, cunziddi a grande populazione di a Cina è l'immensu putenziale chì porta, l'ufficiale cinese hà dettu chì a custruzzione di e strutture è i travaglii di migliuramentu cunnessi cuntinueghjanu dopu à l'Olimpiadi Invernali di Pechino.

Mentre chì più di 2 scole ligate à i sport invernali sò attualmente aperte in Cina, stu numeru hè previstu di aumentà à più di 2025 per u 5.

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*