I travaglii di a linea Osmaneli Yenişehir Bursa Bandırma YHT cuntinueghjanu à piena velocità

I travaglii di a linea Osmaneli Yenişehir Bursa Bandırma YHT cuntinueghjanu à piena velocità
I travaglii di a linea Osmaneli Yenişehir Bursa Bandırma YHT cuntinueghjanu à piena velocità

In u scopu di u Prughjettu Ferroviariu High Standard Osmaneli-Yenişehir-Bursa-Bandırma, hè statu decisu di esproprià urgentemente alcuni immubiliari in Bursa è Bilecik.

A decisione presidenziale nantu à u sughjettu hè stata publicata in u Gazzetta Ufficiale.

Di conseguenza, in u scopu di u Prughjettu Ferroviariu High Standard Bandırma-Bursa-Yenişehir-Osmaneli, hè statu decisu di esproprià alcuni immubiliari in i distretti Osmaneli di Yenişehir di Bursa è Bilecik da u Ministeru di Trasporti è Infrastruttura Direzzione Generale di Investimenti Infrastrutture.

Per d 'altra banda, i tunnelli T1, T2, T3, T4, T5, T6, T7, T8, T9 è T10 si apre rapidamente in u District di Osmaneli. L'operazioni di perforazione sò iniziate in u tunnel T3.000, chì passerà per u nostru distrittu Osmaneli da u cimiteru à a junzione TOKİ cù una distanza di 1 metri.

U sindaco di Osmaneli Münür Şahin, u membru di l'Assemblea Provinciale Alper Karadağ, u direttore ambientale Sabri Yılmaz, u capu di u focu V. Ahmet Turan è l'imprenditore di tunnel T1, T2, T3 sottu Kalyon İnşaat è u direttore di custruzzione di Dağcan AŞ Murat Polat anu esaminatu i travaglii di perforazione in u tunnel T1.

In a so dichjarazione, u presidente Şahin hà dettu: "Osmaneli hà tornatu à u situ di custruzzione cù i travaglii di a linea Osmaneli-Yenişehir-Bursa-Bandırma YHT, chì anu avanzatu rapidamente cù l'istruzzioni di u nostru presidente Recep Tayyip Erdoğan. Cù stu prughjettu preziosu, sperimentaremu un U prucessu di cambiamentu rapidu in u nostru distrittu. Mentre tutti l'alberghi in u nostru distrittu sò pieni, u voluminu cummerciale attuale hè aumentatu. Cum'è a municipalità di Osmaneli, demu ogni tipu di sustegnu à l'opere di YHT ", disse.

Questa presentazione richiede JavaScript.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*