Crearanu una marca mundiale in i servizii di Esperti Auto

Crearanu una marca mundiale in i servizii di Esperti Auto
Crearanu una marca mundiale in i servizii di Esperti Auto

L'industria di l'automobile cuntinueghja à intensificà à l'esteru. U settore, chì hà aumentatu e so esportazioni di circa 2021% in tuttu u 15, hè ancu testimone di novi muvimenti à l'esteru da u latu di serviziu. U serviziu di valutazione auto sviluppatu in Turchia hè in espansione à i mercati internaziunali, partendu da u Mediu Oriente.

L'automobilistica, unu di i settori locomotive di u nostru paese, cuntinueghja à intensificà à l'esteru. Sicondu i dati publicati da l'Associazione di Distributori Automobilistici (ODD), l'esportazioni di l'industria di l'automobile anu aumentatu di circa 2021% in tuttu u 15, righjunghjendu $ 29,3 miliardi. A parte di u settore in l'espurtazioni totali di u paese hà righjuntu u 13,3% è hè u primu postu. Una mossa impurtante in u settore, chì hè cresciutu in i mercati internaziunali cù un momentu in constantemente crescente in u latu di a produzzione, hè ancu fattu da u latu di serviziu. OtoExperim, chì offre un rapportu di valutazione di l'auto garantita per i veiculi di seconda mano, hà annunziatu chì hà strintu a manu cù u Gruppu Cihan, cù quale hà iniziatu e negoziazioni in Novembre, per u mercatu di u Mediu Oriente.

L'industria automobilistica di u nostru paese hè in crescita in u mondu

Esprimendu chì daranu un novu soffiu à l'industria di l'automobile, firmendu accordi per rapprisintà u nostru paese à l'esteru, u presidente di u Cunsigliu di OtoExperim, Orhan Ağca, hà dettu: "50% di a nostra cumpagnia globale AutoExperience; U bancu hè statu compru da u Gruppu Cihan, chì opera in i settori di petroliu, alimentazione, custruzzione, educazione è automobile. In u risultatu di a cuuperazione chì avemu realizatu, avemu determinatu u bilanciu d'investimentu prima di u nostru prughjettu, chì risolve i prublemi sperimentati in u cummerciu di i veiculi di seconda mano in u mondu, cum'è 10 milioni di dollari. Furneremu servizii cù una infrastruttura è una rete cummerciale aghjurnata in u nostru prughjettu internaziunale, firmendu un primu in u mondu stabilindulu attraversu Cihan Group ".

Opportunità di impiegu per i studienti universitari à l'esteru !

Dichjarà chì anu da creà una larga reta di l'impieghi cooperando cù cumpagnie in u mondu sanu, u presidente di u Cunsigliu di OtoExperim, Orhan Ağca, hà dettu: "Hè assai impurtante per noi di sustene l'economia naziunale è i nostri ghjovani chì studianu in dipartimenti cunnessi. creendu fonti d'impieghi à l'esteru, soprattuttu in questu periodu quandu e cundizioni pandemiche sò sempre affettate. . Per quessa, avemu da creà una nova reta di u travagliu cù u nostru prughjettu, chì include i concessionari Toyota in u Gruppu Cihan in termini di servizii post-vendita. Soddisfaremu i nostri bisogni di l'impiegati da Turchia, in particulare cù i studienti universitari chì studianu in u dipartimentu di tecnulugia di l'automobile ".

Crearanu una marca mundiale in i servizii di sapè auto

U CEO di Cihan Group Automotive Group, Mustafa Bajger, chì hà fattu una dichjarazione annantu à l'accordu chì accelerà l'industria automobilistica glubale è lucale, hà dettu: "Avemu finitu l'acquisizione di 50% di azioni di AutoExperience, a cumpagnia globale di OtoExperim. Quandu l'expertise di OtoExperim hè cumminata cù l'infrastruttura di u nostru Gruppu, hè emersu un prufilu assai forte. Cridemu chì inseme pudemu fà OtoExperim, una di e marche principali di u mercatu di l'automobile in u nostru paese, a più grande cumpagnia esperta di u mondu. Cum'è Cihan Group, continueremu à esse un pioniere in l'industria automobilistica irachena, induve celebremu u nostru 25 anniversariu, è per localizà l'esperienze in i paesi sviluppati in Iraq.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*