Arrangement Containing Water Saving in the Planned Areas Zoning Regulation

Arrangement Containing Water Saving in the Planned Areas Zoning Regulation
Arrangement Containing Water Saving in the Planned Areas Zoning Regulation

Cù a mudificazione fatta da u Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu in u Regolamentu di Zonificazione di e Zone Pianificate, i flussi di i rubinetti di i lavandini in l'edificazioni seranu limitati è l'usu di pompe di recirculazione d'acqua calda serà obligatoriu.

U Regolamentu nantu à l'Amendamentu di u Regolamentu di Zonificazione di e Zone Pianificate, preparatu da u Ministeru, hè entratu in vigore dopu esse publicatu in a Gazzetta Ufficiale.

In u regulamentu, soprattuttu e misure da piglià in quantu à u risparmiu d'acqua attira l'attenzione. Cù u regulamentu, i tassi di flussu di i rubinetti di lavamanu seranu limitati à 6 litri per minutu in i prughjetti di installazione sanitarie è 8 litri per minutu in e duscia per cunsumà l'acqua più efficacemente in l'edificazioni. Serà assicuratu chì i luminarii per esse utilizati seranu inclusi in a lista di u situ in cunseguenza.

A pompa di recirculazione di l'acqua calda serà ubligatoriu in l'edificazioni cù sistema d'acqua calda cintrali. Cusì, u risparmiu serà ottenutu assicurendu chì l'acqua calda hè sempre dispunibule à i rubinetti.

Cù l'arrangiamentu, u risparmiu di l'acqua serà cunsideratu in l'arrangementu di i giardini di parcelle in i prughjetti di paisaghjolu.

In questu cuntestu, a selezzione di e piante in arrangii di giardinu serà fatta in cunfurmità cù u clima. U metudu di irrigazione à goccia serà utilizatu per l'irrigazione. Prima di tuttu, serà ubligatoriu di utilizà l'acqua in u sistema di almacenamentu di l'acqua di pioggia.

Obligazione di "prughjettu internu"

U regulamentu impone ancu un requisitu di "prughjettu d'internu" per u disignu di l'internu.

Dunque, un "prughjettu internu" serà dumandatu da l'architetti o l'architetti interni per l'aeroporti, l'ospedali cù più di 300 letti, è l'edificazioni di u centru cummerciale più grande di 30 mila metri quadrati. Questi prughjetti ùn saranu micca sottumessi à a fase di licenza, ma anu da esse presentati à l'amministrazione pertinente prima di ristabilimentu.

Per d 'altra banda, l'obbligazione di mustrà i lochi di l'equipaggiu di cullizzioni è i spazii di stoccaggio temporale di rifiuti in u scopu di u Regolamentu Zero Waste in i prughjetti architettonici hè statu ancu purtatu.

In i parcelle custruiti, i spazii di almacenamentu temporale di i rifiuti seranu permessi di esse custruitu in e distanze di rimorchiu, chì hè a zona pruibita in i giardini di fronte, laterali o posteriori di a parcella.

Inoltre, e cundizioni chì facenu a stallazione di sti sistemi difficili sò stati eliminati da permette à i pannelli solari installati nantu à i tetti di l'edifizii per incuragisce i pannelli solari, ma ancu esse necessariu di fà in a pendenza di u tettu, per superà a pendenza di u tettu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*