U prugramma "Talenti futuri" da TAI

U prugramma "Talenti futuri" da TAI
U prugramma "Talenti futuri" da TAI

Turkish Aerospace Industries lancia u "Future Talents Program", chì inculcarà una passione per l'aviazione in i talenti di u futuru, sensibilizà in i campi di u spaziu è l'ingegneria, è li permetterà di scopre l'ingegneria cù applicazioni orientate à a pratica. Cù u "Future Talents Programme", chì hè custituitu di trè moduli sferenti secondu gruppi di età: "HÜRKUŞ 6-10", "HEZARFEN 11-14", "DEMİRAĞ 15-18", assai attelli diversi è attelli da esse tenuti per tutti. i zitelli è a ghjuventù da a scola primaria à i prugrammi di l'università.Hè u scopu di sceglienu un percorsu di carriera in i campi di l'ingenieria, in particulare l'aviazione è u spaziu, in a so scelta di carriera.

A cumpagnia leader di Turchia in a tecnulugia di l'aviazione, Turkish Aerospace Industries cuntinueghja i so investimenti per l'acquistu di futuri talenti. Aghjunghjerà una nova dimensione per suscitarà a curiosità è a scuperta in u campu di l'aviazione, in u prucessu chì hà iniziatu cù l'applicazioni di i ghjovani à u TEKNOFEST Aviation, Space and Technology Festival. In questu cuntestu, a cumpagnia, chì hà realizatu parechje attività durante l'annu per sensibilizà i zitelli è i ghjovani in u campu di l'ingegneria, hà riduciutu e so attività di sviluppu di i giovani talentu à l'età di a scola primaria cù u "Future Talents Program". Cusì, i studii seranu realizati per tutti i zitelli di 6-18 anni, partendu da a scola primaria, è i guadagni di quelli inclusi in u prugramma seranu incuraghjiti in a so scelta di carriera in u futuru.

Mentre l'Aviazione Turca è l'Industria Spaziale HÜRKUŞ prughjettanu attelli di sviluppu per i zitelli di 6-10 anni, accumpagnati da i pedagogichi, è ancu di a rivista di i zitelli, u ghjocu Musicale in quale Hürkuş è Gökbey seranu cuntatu, cù u prugramma HEZARFEN in a prima categuria di ghjuventù trà 11-14 anni, appiicazioni orientate à a pratica è ancu a sensibilizazione di l'aviazione.Attellu STEAM, chì li permetterà di scopre l'ingegneria, è u primu travagliu di rivista chì attraerà a ghjuventù, riuniscerà i ghjovani dilettanti di l'aviazione. In u modulu DEMİRAĞ 15-18, induve parechje attività sò pensate per risponde à tutte e dumande di i ghjovani trà l'età di 15-18 in a so prima scelta di carriera, a cumpagnia, chì riunisce i Seminari di Ingegneria da esse tenuti in i licei. è l'ingegneri sperimentati di l'Aviazione Turca è l'Industria Spaziale cù i ghjovani, urganizeranu ancu un avvenimentu di cunsulenza di scelta universitaria.

L'Industria Aerospaziale Turca, chì portarà i zitelli è i ghjovani inseme cù u Viaghju Tecnicu per tutti i gruppi di età, svolgerà attività di carriera è ingegneria in i stands da esse stabilitu. In u Tour Tecnicu, chì si terrà ogni annu in a primavera, in più di i zoni induve i prudutti sviluppati da l'Industria Aerospaziale Turca sò esposti, manifestazioni di volu è l'ingegneri chì sviluppanu l'aviò seranu scuntrati. sohbet serà ancu prupostu. L'infurmazione dettagliata nantu à u prugramma di Talenti futuri hè dispunibule à Kariyer.tusas.com/gelecekinyetenekleri.

Spartendu e so opinioni nantu à u prugramma di Talenti Futuri, u Direttore Generale di l'Industria Aerospaziale Turca Prof. Dr. Temel Kotil hà dettu: "Sapemu chì u futuru di u nostru paese risurrerà nantu à e spalle di a nostra ghjuventù. In questu cuntestu, ci interessa di intruduce tutti i nostri figlioli à l'ingegneria, partendu da a scola primaria, è cuntribuisce à e so scelte di carriera in u futuru. U "Future Talents Program", chì avemu lanciatu oghje, riunisce tutti i zitelli è i ghjovani trà l'età di 6-18 anni cù l'ingegneria è l'introducerà à l'aviazione, una professione multidisciplinare high-tech. Qualchidunu di i nostri ghjovani furmati in questi prugrammi puderanu participà à e squadre chì cuncepiranu è fabricà l'aviò di u futuru dopu l'università. Ripitemu a mo chjama à a nostra ghjuventù per "diventà ingegneri". Cunsigliu à i nostri genitori di seguità u travagliu chì avemu da mette nantu à stu prugramma chì avemu implementatu è di indirizzà i nostri figlioli à questi prugrammi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*