Minaccia da a Stazione Spaziale Internaziunale di Russia pò fallu à i Stati Uniti è l'Europa per via di Sanzioni

Minaccia da a Stazione Spaziale Internaziunale di Russia pò fallu à i Stati Uniti è l'Europa per via di Sanzioni

Minaccia da a Stazione Spaziale Internaziunale di Russia pò fallu à i Stati Uniti è l'Europa per via di Sanzioni

Mentre l'invasione di l'Ucraina da a Russia cuntinuava, i Stati Uniti è l'UE anu pigliatu l'azzione per impone sanzioni. Contr'à e sanzioni, e voci sò state alzate da l'amministrazione Putin chì "risponderemu in u listessu modu". L'Agenzia Spaziale Russa hà ancu participatu à u dibattitu di sanzioni, minacciandu di abbandunà a Stazione Spaziale nantu à i Stati Uniti o l'Europa.

Siccomu i cunflitti s'intensificanu u terzu ghjornu di l'invasione di l'Ucraina da a Russia, i Stati Uniti è i paesi di l'UE aghjunghjenu una nova à e so sanzioni contr'à a Russia ogni ghjornu.

Una dichjarazione "periculosa" hè ghjunta da a Russia contr'à queste decisioni di sanzioni.

U capu di l'agenzia spaziale russa Roscosmos hà dichjaratu chì a Stazione Spaziale Internaziunale (ISS) puderia abbandunà l'orbita è sbattà in i Stati Uniti o l'Europa per via di sanzioni contr'à a Russia.

"Senza garanzia"

I cumenti sò ghjunti dopu chì u presidente americanu Joe Biden hà annunziatu novi sanzioni chì "dannu l'industria di l'aviazione di Russia, cumpresi i so prugrammi spaziali".

"Se bluccà a cooperazione cun noi, ùn ci hè micca una garanzia chì a Stazione Spaziale Internaziunale (ISS) ùn abbandunarà micca l'orbita senza cuntrollu è cascà in i Stati Uniti o l'Europa", u direttore generale di Roscosmos, Dmitry Rogozin, hà dettu in un missaghju nantu à u so contu Twitter.

Ellu indicò chì l'orbita di a stazione è a so pusizioni in u spaziu sò cuntrullati da i motori russi.

"A probabilità di caduta un edifiziu di 500 tonnellate ..."

Rogozin; "Ci hè ancu a pussibilità chì una struttura di 500 tunnellate cascà nantu à l'India è a Cina. Vulete minaccialli cù una tale pussibilità ? L'ISS ùn vola sopra a Russia, cusì tutti i risichi vi affettanu. Sò pronti per questi? "dissi.

Per d 'altra banda, a Russia hà annunziatu chì hà decisu di piantà i so studii spaziali cù l'Europa.

Prufessore di Studii di Strategia è Sicurezza à a Scola Avanzata di Aria è Aviazione. Wendy Whitman Cobb hà dettu: "Mentre pò sembra spaventosa, questu hè probabilmente una minaccia viota, sia per l'implicazioni pulitiche sia per a difficultà pratica di caccià i cosmonauti russi fora di l'ISS in modu sicuru". Ma Cobb hà dettu: "Ma mi preoccupa cumu l'invasione affetterà l'anni restanti di a stazione spaziale". disse.

Cumu hà rispostu a NASA?

In una dichjarazione fatta da a NASA, Roscosmos hà dichjaratu chì cuntinueghjanu à travaglià cù i so cumpagni in Canada, Europa è Giappone per assicurà chì l'operazione ISS pò cuntinuà in modu sicuru è senza interruzzione. "E novi regule di cuntrollu di l'esportazioni continueranu à permette a cooperazione spaziale civile US-Russia", hà dettu a dichjarazione.

Scott Pace, direttore di l'Istitutu di Politica Spaziale di l'Università George Washington, hà nutatu sta settimana chì "una ruptura cù a Russia puderia potenzialmente mette in periculu a stazione spaziale, ma solu se e relazioni diplomatiche collassanu. "Questu serà l'ultimu risorsu, è ùn pensu micca chì succederà à menu chì ùn ci hè un cunflittu militare più largu", Pace hà dettu à l'agenza di stampa Associated Press.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*