U novu prughjettu di l'entrata di l'autostrada à Sakarya hà iniziatu

U novu prughjettu di l'entrata di l'autostrada à Sakarya hà iniziatu

U novu prughjettu di l'entrata di l'autostrada à Sakarya hà iniziatu

A Municipalità Metropolitana hà iniziatu u prughjettu di "New Highway Entrance" chì accelerà u trasportu. U prughjettu, cù un costu di 75 milioni di TL, serà una alternativa à a reta logistica culligandu e strade interurbani KMO, TEM è D-100 à i vini principali di a cità. U presidente Yüce hà dettu: "Avemu cumpletu l'espropriazione di 40 milioni di TL, avemu principiatu a nostra nova iniziativa di autostrada cù una larghezza di 23 metri è una lunghezza di 2 mila 500".
A Municipalità Metropolitana di Sakarya cuntinueghja à pruduce prughjetti chì aghjunghjenu valore à u trasportu urbanu. Dopu à u Prughjettu di Scambio di Ponte Sakarya, chì hà facilitatu l'ingressu à a cità, sta volta una nova entrata di l'autostrada hè aghjuntu à Sakarya. U primu scoop hè statu fattu oghje per a nova entrata di l'autostrada à Sakarya, induve ci hè bisognu di cunnessione à l'autostrade dopu chì l'Autostrada di u Marmara di u Nordu hè stata messa in serviziu. U sindaco Ekrem Yüce hà datu a bona nova per a "Nova Entrata di l'Autostrada" durante a so visita à u cantiere. Yüce hà fattu una dichjarazione di stampa in quale hà inclusu tutti i dettagli nantu à u travagliu chì furnisce a cunnessione à l'Autostrada Marmara di u Nordu, l'Autostrada Anatolia (Autostrada TEM) è l'Autostrada D-100.

2 metri di lunghezza nova entrata

U sindaco Yüce hà dichjaratu chì a prima tappa di a nova entrata di l'autostrada inizierà da a regione Erenler Pekşenler è finisce in i novi cabine di pedaggio da esse stabilite in u locu di Bekirpaşa Kozluk è hà dettu chì l'espropriazione di 40 milioni di TL hè stata cumpletata da u Metropolitanu. In questu prughjettu, novi cabine di pedamentu seranu custruiti nantu à l'autostrada, l'entrata più vicina di quale hè in Arifiye, per risparmià tempu à l'entrata di Adapazarı, Erenler, Serdivan è a regione nordu. Sta strada di 2 500 metri, chì aghjunghje un valore à a reta di trasportu di transitu, logistica è cummerciale, è creà una alternativa à u portu di Karasu è tutti l'OIZ, assicurerà ancu una distribuzione equilibrata di u trafficu à u centru di a cità. Yüce, in a so dichjarazione à a stampa, spiegò u valore chì u prughjettu, chì costarà 75 milioni di TL, aghjunghje à a cità in tutti i dettagli tecnichi.

L'espropriazione di 40 milioni di TL hè finita

Enfatizendu chì sta strada di cunnessione rinfurzà a cunnessione di a cità cù e rete di trasportu, Yüce hà dettu: "Durante u tempu chì simu in l'uffiziu, avemu travagliatu ghjornu è notte per u sviluppu è u rinnuvamentu di a nostra cità da 4 rami. Unu di sti travaglii hè u novu prughjettu di l'entrata di l'autostrada chì serà cunnessu à a nostra cità da Pekşenler. Avemu cuminciatu à travaglià da u ghjornu chì avemu pigliatu l'uffiziu per una entrata di l'autostrada alternativa chì cunvene à u nostru Sakarya è offre suluzioni più pratiche. Avemu preparatu i disegni di u prugettu è i studii di fattibilità. In seguitu, l'avemu sottumessu à l'appruvazioni di a nostra Direzzione Generale di Strade è assicurendu a so accettazione. A Direzzione Generale di l'Autostrade hà tenutu l'offerta per l'entrata è l'uscita di i pedaghji di l'autostrada nantu à e rotte designate u marti 29 dicembre 2020. Noi, cum'è Municipalità Metropolitana di Sakarya, avemu finitu i travaglii di espropriazione di 40.000.000 TL nantu à e rotte previste. Cù a nova strada chì deve esse custruitu cù una lunghezza di 2 metri è una larghezza di 500 metri, furniremu a cunnessione trà l'Autostrada D 23, l'Autostrada Anatolica, l'Autostrada di Marmara di u Nordu è rinfurzà e cunnessione di a nostra cità cù e rete di trasportu. .

"Sakarya serà u numeru unu in u trasportu di transitu è ​​a strada cummerciale"

Esprimendu chì cù stu travagliu, Sakarya diventerà u numeru unu in u trasportu di transitu è ​​e rotte cummerciale, u presidente Yüce hà dettu: "U prughjettu cù un costu tutale di 75 milioni 282 mila 334 TL serà benefica per u nostru Sakarya. U locu di a nostra cità hè vantaghju paragunatu à parechje cità in u nostru paese. Semu situati in a Regione di Marmara, chì hè una di e regioni locomotive di u nostru paese. Semu situatu à u puntu induve Anatolia è u Mari Neru sò cunnessi à Marmara è Istanbul. Cù e novi entrate da esse fatte, cunnettaremu direttamente una di e vini principali di u trasportu urbanu di Sakarya cù l'autostrade ch'e aghju citatu. Cusì, avemu stabilitu tramindui a cunnessione trà OIZ è creà una strada alternativa trà OIZ è autostrade. Spergu chì faremu a nostra cità u numeru unu in u trasportu di transitu è ​​rotte cummerciale. Cù stu prughjettu, cuntribuiscemu à u sviluppu di l'internu di u Portu Karasu. Rinforzeremu a cunnessione di u portu cù e rete di trasportu cù strade è rotte di cunnessione alternative. Mr. À u nostru Ministru di i Trasporti, Mr. À u nostru Direttore Generale di l'Autostrade, Mr. In nome di mè è di a mo cità, vogliu sprime a mo gratitudine à u nostru Direttore Regiunale di l'Autostrade è à tutti i nostri amichi chì ci anu sustinutu à a cunclusione di u prugettu. disse. Per a nova entrata di l'autostrada, u presidente Yüce hà ricevutu u primu bucket è u travagliu hà cuminciatu prestu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*