U cuntenutu di SAMULAŞ hè cambiatu, trasferendu à un mudellu operativu più cumpletu in u sistema ferroviariu

U cuntenutu di SAMULAŞ hè cambiatu, trasferendu à un mudellu operativu più cumpletu in u sistema ferroviariu

U cuntenutu di SAMULAŞ hè cambiatu, trasferendu à un mudellu operativu più cumpletu in u sistema ferroviariu

U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Mustafa Demir, u cuntenutu "SAMULAŞ" hè cambiatu. Passemu à un mudellu operativu più efficiente in u sistema ferroviariu. Ci hè statu un cambiamentu di u duvere in a cumpagnia, ci saranu cambiamenti in a struttura di a cumpagnia ", disse.

Sindaco Mustafa Demir, Samsun Project Transportation Imar Construction Yacht. Cantà. ve Tic. A.Ş. (SAMULAŞ) hà annunziatu u novu prughjettu chì pensa à realizà è i so scopi. Dichjarà chì ci saranu cambiamenti in a struttura di SAMULAŞ, u presidente Mustafa Demir hà dettu: "Avemu compru 63 autobus novi. Mettimu questi autobus in serviziu à u Dipartimentu di i Trasporti. SAMULAŞ hà ancu operatu u nostru sistema ferroviariu è circa 100 autobus. Dunque, avemu trasferitu l'autobus di SAMULAŞ à u Dipartimentu di i Trasporti. Avemu pigliatu a decisione in u parlamentu. U nostru Dipartimentu di Trasportu gestisce un totale di 163 autobus ", disse.

"Avemu spustatu l'autobus publichi à a piastra C"

Spieghendu chì l'autobus publichi sò stati disattivati, u presidente Demir hà cuntinuatu cusì: "Mentre avemu cumandatu 163 autobus, avemu ancu disattivatu 106 autobus publichi in Samsun parlendu cun elli. L'avemu cambiatu à u pianu C. Allora avianu a rinnuvà l'autobus. Ci sò stati prublemi di climatizazione. Mancava l'atterraggio è l'imbarcu per disabili. Inconsistenze gravi cuminciaru à apparisce in u tempu è l'ora di serviziu di linea. Di sicuru, i nostri operatori di autobus in relazione cù a pandemia è u prucessu anu patitu una seria perdita. I prublemi cuminciaru à sviluppà quandu ci era irregularità in u trasportu di u nostru populu. Avemu autorizatu u nostru Dipartimentu di Trasportu in un solu articulu. Dunque, u cuntenutu di SAMULAŞ hè cambiatu. Passemu à un mudellu operativu più efficiente in u sistema ferroviariu. Ci hè statu un cambiamentu di u duvere in a cumpagnia, ci saranu cambiamenti in a struttura di a cumpagnia. Facemu SAMULAŞ una struttura chì opera u sistema ferroviariu, u mantene è assicura a so sustenibilità. Avemu u scopu di esibisce una gestione esemplare in Turchia.

"U numeru di sicurità 130 diminuirà à 30, l'impiegati ùn saranu micca vittime"

Esprimendu chì u sistema ferroviariu travaglia per copre e so spese, u presidente Demir hà dettu: "U sistema ferroviariu coprerà e so spese. In SAMULAŞ, avemu cambiatu a gestione è avemu cambiatu a struttura di a cumpagnia. Avemu travagliatu cù ASELSAN. Ci sò 130 guardiani di sicurità in turnu in u sistema. Stu numeru diminuirà à 30. Andemu à spustà i tipi di sicurità in un'altra zona. Ùn faremu micca danni à alcunu di i nostri impiegati. Per esempiu, avemu persunalizatu Sevgi Cafe è Amisos. Avemu spustatu i nostri impiegati quì à altre unità ", disse.

U presidente Demir hà aghjustatu chì u Vice Direttore Generale Gökhan Beler hè statu numinatu à a pusizione di Direttore Generale di SAMULAŞ, chì hè stata vacante da a dimissioni di Enver Sedat Tamgacı.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*