A vita stressante dannu i capelli

A vita stressante dannu i capelli
A vita stressante dannu i capelli

U prufissore assuciatu di chirurgu plasticu, ricostruttivu è esteticu İbrahim Aşkar hà datu infurmazioni nantu à u sughjettu. Dichjarà chì u 20 per centu di e donne sperimentanu a perdita di capelli, cum'è in l'omi, per via di l'anziane, e malatie, l'infizzioni è i motivi legati à u stress, u prufessore assuciatu İbrahim Aşkar hà dettu chì u trapianto di capelli è ciglia hè diventatu assai diffusa trà e donne.

E cundizioni di vita stressanti di l'oghje affettanu negativamente i capelli è ogni urganu di u corpu umanu. Dichjarà chì hè normale per una persona sana di perde 100 capelli à ghjornu, Assoc. Askar, com'è u risultatu di l'excessive shedding, calvicie o diluzione si trova in l'omi è e donne.

Prof Dr İbrahim Aşkar, "I capelli sò unu di i membri visuali impurtanti di u corpu umanu. In a sucetà, soprattuttu e donne anu da ligà i so capelli per via di a perdita di capelli o di calvicie. Avà furnisce un sollievu psicologicu, prima di tuttu, per trasplante di capelli. Prima di tuttu, certi sustanzi, cum'è vitamini, ferru, ramu, zincu, chì sò impurtanti per i capelli, deve esse pigliatu in quantità sufficienti ogni ghjornu. Ci sò fattori chì affettanu i capelli fisicamenti è chimichi. I fatturi fisichi includenu l'avvenimenti di ogni ghjornu cum'è pettinatura eccessiva è spazzola, luce di u sole, shampoo cù un altu cuntenutu di detergente, frequente asciugatura, polvera, fume è terra in l'ambienti, è ancu coloranti chimichi, perms è lighteners di culore. Quessi causanu rotture è usu nantu à i capelli sia secchendu i capelli è dannu a struttura di i capelli. A dumanda di trasplante di capelli hè crescente di ghjornu per ghjornu trasplantendu i tissuti pigliati da a parti suprana di u collu cù diverse tecniche. L'applicazioni metudiche chjamate FUT è FUE sò avà in una grande dumanda di e donne è di l'omi, disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*