Sicurezza di l'omi di a polizia di sicurezza sottumarina

Sicurezza di l'omi di a polizia di sicurezza sottumarina
Sicurezza di l'omi di a polizia di sicurezza sottumarina

I frogmen di a pulizzia, chì travaglianu in cundizioni duri in mari, laghi è corsi d'acqua, furnisce a sicurità sottumarina è ancu truvà e persone mancanti à una prufundità di finu à 58 metri è rilevanu evidenza.

I frogmen, chì sò sottumessi à testi fisichi scritti, intervistati è rigorosi da a Direzzione Generale di Sicurezza, sò assignati à e pruvince induve travaglià dopu avè finitu cù successu a so furmazione.

A polizia, chì hè datu u titulu di frogman datu à u persunale di e forze di sicurezza chì ponu travaglià sottu à l'acqua, cercanu l'evidenza ghjittata in i laghi, i corsi è i mari in a so regione, è strive per salvà i nostri citadini persi in l'acqua. .

14 I ranocchi di polizia in turnu in İzmir si immersione ancu ghjornu è notte in tutte e cundizioni climatichi in e so zone di rispunsabilità chì copre e pruvince di İzmir, Manisa è Uşak.

L'omi rana, chì si tuffanu in pozzi prufondi cù acque contaminate induve a visibilità hè bassa, ponu operare à prufundità sin'à 58 metri, grazia à u so equipamentu di punta.

L'omi rana, chì anu participatu à parechji sforzi di ricerca è salvata, in particulare u terrimotu di Izmir è u disastru di l'inundazione in Kastamonu, hà assicuratu a sicurità sottumarina à u Forum di Diplomazia di Antalya ospitatu da u presidente Recep Tayyip Erdoğan.

L'omi rana, chì passanu a maiò parte di u so travagliu sottu à l'acqua in cerca di evidenza, facenu più di 200 immersioni à l'annu, cumprese esercitazioni per esse pronti per e cundizioni duri in ogni mumentu.

U capu di a polizia provinciale di İzmir è u frogman Alper Tuğbay hà spiegatu chì i candidati frogman anu da compie diversi prucessi.

Rimarchendu chì i candidati anu passatu per una prova dura è un prucessu di furmazione in a Direzzione di u Centru di Formazione di a Pulizia Marittima in Çanakkale, affiliata à u Dipartimentu di Prutezzione di a Direzzione Generale di Sicurezza, Tuğbay hà spiegatu chì i pulizzeri chì anu finitu cù successu u cursu si sò trasferiti à u frogman. ramu di serviziu è puderia travaglià in ogni locu in Turchia.

Dichjarà chì i stati anu ancu cercatu oggetti sospetti durante i so viaghji marittimi, Tuğbay hà dettu: "Sustemu e missioni di ricerca è salvezza in casi cum'è disastri di inundazioni. Travagliemu in ogni locu. A nostra squadra in Izmir pò parte per Trabzon, Artvin o Tunceli in una matina. Avemu avutu funzioni assai attive l'annu passatu ".

Dichjarà chì i sistemi chì utilizanu sò in boni cundizioni cumparatu cù a polizia marittima di altri paesi, Tuğbay hà aghjustatu chì hè impurtante per a sicurità di u persunale è avè boni materiali durante a ricerca di evidenza.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*