A Custruzzione chì Distorta a Silhouette di a Moschea Süleymaniye hè Sigillata

A Custruzzione chì Distorta a Silhouette di a Moschea Süleymaniye hè Sigillata
A Custruzzione chì Distorta a Silhouette di a Moschea Süleymaniye hè Sigillata

IMM hà sigillatu a custruzzione di u dormitoriu, chì hà affettatu negativamente a siluette di Sulaymaniyah, dopu chì a municipalità di u distrittu ùn hà micca pigliatu alcuna azzione ufficiale in u tempu permessu. A causa di u fattu chì l'applicazione ùn hè stata fermata, i squadre IMM, chì anu emessu u rapportu Yapı Holiday, anu firmatu u travagliu di custruzzione.

A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) hà sigillatu a custruzzione, chì affetta l'aspettu di a Moschea Süleymaniye è cuntinueghja in violazione di u pianu di zonificazione attuale. L'azzione realizata da u Direttore di Zonificazione IMM Ramazan Gülten è e squadre di l'IMM Constabulary hè stata realizata à a fine di u tempu datu à a municipalità di distrittu per piantà a pratica attuale. Furniscendu infurmazione nantu à u prucessu, Ramazan Gülten hà dettu ch'elli avianu da intervene per via di e scuperte chì ùn era micca adattatu per e cundizioni di u pianu di zoning è perchè u prughjettu ùn hè micca appruvatu da l'IMM.

"SE NISCUNA AZIONE SIA FATTA, ABBIAmu DA DISTRUGGIU"

Nutendu chì vulianu l'azzioni necessarii per esse pigliati da a municipalità di Fatih in una lettera, Gülten hà nutatu chì anu cessatu a custruzzione per a mancanza d'azzione cù l'autorizazione da a lege di a municipalità metropolitana. Fendu una dichjarazione annantu à a continuazione di u prucessu, Gülten hà dettu: "U prossimu prucessu serà decisu da u cumitatu. U cunsigliu hà da piglià una decisione è daremu un periudu di un mesi à l'interessati. Esigeremu chì e cundizioni legali necessarie sò purtate in cunfurmità cù a legislazione. Se ùn hè micca fattu, avemu da piglià a decisione di demolizione ", disse.

NESSUN PROCESSU UFFICIALE SIA FATTU IN U TEMPU DATA

IMM hà determinatu chì u prughjettu preliminare di a zona di custruzzione, chì hè statu appruvatu u 25 di ghjugnu 2021, ùn hè micca statu appruvatu. Dopu a deteczione, a Direzzione di a Branca di Conservazione, Implementazione è Inspeczione (KUDEB) hà dumandatu à u Cunsigliu Regionale di Conservazione N ° 3 di piantà u travagliu u 2022 di ferraghju 4. In a listessa data, a Direzzione IMM di Reconstruction hà scrittu à a Municipalità di Distrettu di Fatih per piantà a pratica attuale. In a currispundenza ufficiale, hè statu dumandatu chì a licenza di custruzzione sia annullata, chì l'attività di custruzzione ùn deve esse permessa di cuntinuà per evità situazione irreparabile, è chì l'infurmazioni è i ducumenti riguardanti e transazzione deve esse sottumessi à l'IMM in 3 (trè). ) ghjorni. Hè ricurdatu chì, se ùn ci hè micca azzione ufficiale, l'azzioni legali necessarii saranu applicate in cunfurmità cù a Legge di a Municipalità Metropolitana N ° 5216.

STOP D'EMERGENZA RICHIEDA DA U TABELLA DI PROTEZIONE

In a lettera scritta à u Cunsigliu Regiunale di Conservazione N ° 4, hè stata sottolineata chì u Prughjettu Preliminare di l'Isula ùn hè statu appruvatu da u presidente IMM, chì a pruduzzione hè stata cuminciata prima chì u prucessu d'appruvazioni hè statu finitu, è chì l'edifiziu in questione hè situatu in u paese. A regione di Süleymaniye in a zona di u Patrimoniu Mondiale è di l'UNESCO. In più di sti mutivi, una fermata d'emergenza hè stata dumandata per u fattu chì ferma in u Situ Archeologicu Urbanu è affetta negativamente a siluette di a Moschea Süleymaniye in a so forma attuale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*