Taksim Art apre a Stagione 2022 cù una mostra "Psytic".

Taksim Art apre a Stagione 2022 cù una mostra "Psytic".
Taksim Art apre a Stagione 2022 cù una mostra "Psytic".

Taksim Art apre a so nova stagione di mostra u 10 di ferraghju cù "Psychic". A mostra, chì serà aperta à i visitori gratuitamente per un mese; ospiterà pittura, scultura, ceramica, tessitura, videoarte, arte digitale, installazioni sonore e artistiche.

Taksim Art, induve KÜLTÜR AŞ, una filiale di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (İBB), riunisce a ghjente di Istanbul cù selezioni speciali, apre a stagione 2022 cù "Psytic". Curata da u direttore artisticu Meriç Aktaş Ateş, a mostra serà aperta à i visitatori trà u 10 di ferraghju è u 10 di marzu.

L'opere di 18 artisti indipindenti sò basati nantu à cumu l'artisti tistimunianu i supposizioni. Esperienza, interiorisazione è ipotisazione s’animu à traversu u cuntattu stabilitu trà u spettatore è l’opera.

18 ARTISTI

Bahar Oskay Artam, Bengisu Bayrak, Beyza Boynudelik, Eda Emirdağ, Fırat Engin, Fırat Neziroğlu, Kerem Topuz, Maartiz, Melike Kılıç, Merve Dündar, Onur Fendoğlu, Pemra Aksoy, Saliha Yılmaz, Sevim Ölzygürt, Övzyurtı, Övzyurtı, Övzyurtı, Övzyurtı. A mostra "Psytatic", cù opere di Yeşim Us, pò esse visitata gratuitamente à Taksim Sanat.

APERTURA SPECIAL PERFORMANCE

L'artista Fırat Neziroğlu darà un spettaculu speciale u ghjornu di l'apertura di a mostra. Cù a performance di tessitura di "We Are All One", tutti l'artisti in a mostra creanu un telaru di tessitura fisica cù fili di lana di vari culori. I ligami chì uniscenu a ghjente seranu rapprisentati.

TOUR D’ESPOSITION “MORE” CON ART MANAGER E ARTISTI

In u scopu di a mostra, tour settimanali di mostra seranu urganizati in cumpagnia di u Direttore d'Arte Meriç Aktaş Ateş è l'artisti chì participanu à a mostra. I participanti viranu diverse sperienze in a mostra cù u percorsu induve l'opere seranu interpretate una per una. A participazione à i tour d'esibizioni chì si terranu in capacità limitata serà fatta da iscrizzione à l'indirizzu kultur.istanbul/farazisergi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*