A lotta di e squadre TCDD contr'à e cundizioni invernali difficili cuntinueghja

A lotta di e squadre TCDD contr'à e cundizioni invernali difficili cuntinueghja

A lotta di e squadre TCDD contr'à e cundizioni invernali difficili cuntinueghja

A Republica di Turchia State Railways (TCDD) face grandi sforzi per assicurà chì u trafficu di treni cuntinueghja senza interruzzione in cundizioni difficili d'invernu. TCDD, chì furnisce u persunale è l'equipaggiu à a squadra di mantenimentu di a ferrovia chì travaglia nantu à a linea ferroviaria di 13 mila 22 chilometri, piglia misure contr'à a ghiacciata è sguassate a neve nantu à una basa di 24 ore nantu à e linee.

Ancu s'è a nevicata è u clima fretu chì affettanu a Turchia hà affettatu negativamente a vita, u trafficu di treni nantu à e ferrovie cuntinuò in u so cursu normale. E misure pigliate da TCDD sò state efficaci à mantene e linee aperte malgradu a forte nevicata è a ghiaccio. U trafficu di treni hà cuntinuatu ininterrottamente nantu à a linea ferroviaria di 24 mila 13 chilometri, grazia à a vigilanza constante di i banchi di crisa stabiliti in ottu regioni è i ferroviari chì travaglianu in u campu ghjornu è notte nantu à una basa di 22 ore. In u risultatu di l'opere realizate sottu a coordinazione di u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, ùn ci hè statu micca disturbu in i servizii di treni.

U direttore generale di TCDD, Metin Akbaş, chì hà fattu passi prima di a nevicata in u quadru di l'infurmazioni ricevute da a meteorologia, hà creatu prima un desk di crisa in u centru cù 8 direzzione regiunale. A gestione di TCDD hà ancu furnitu u persunale è l'equipaggiu à a squadra di mantenimentu di a ferrovia chì travaglia nantu à a linea ferroviaria di 13 mila 22 chilometri. E misure sò state aumentate per chì i treni di passageri, di merci è d'esportazione ponu compie u so trasportu in cundizioni climatichi duru senza ritardu. Nevi chì cascanu in terra è affettanu u trafficu di u trenu; Hè stata subitu pulita da e squadre chì cumbattenu in u campu nantu à una basa di 24 ore, è i travaglii di suluzione sò stati realizati contr'à u ghiaccio. I squadre di mantenimentu di signalazione eranu vigilanti per evità disruptions in u sistema operatore di trafficu. E squadre assignate cuntinueghjanu u so travagliu di pulizia di forbici senza interruzzione per prevene u ghiaccio. Nant'à e linee YHT, invece, ùn ci era micca disturbu in i viaghji grazia à l'automatizazione di prevenzione di ghiaccio. L'impianto di scongelamento YHT hà furnitu un serviziu ininterrottu in stazioni Ankara è Konya.

Lungo e linee ferroviarie, 16 veiculi arati, 65 veiculi di mantenimentu di a ferrovia, 48 veiculi di mantenimentu di catene, 73 veiculi di mantenimentu di strada, 71 veiculi di riparazione è mantenimentu, 350 veiculi di mantenimentu di signalazione di trasportu stradale anu fattu viaghji di 24 ore. A neve accumulata in forma di esiliu nantu à e ferrovie hè stata sbulicata cù veiculi.

"Dopu chì a vita ghjunghje, l'estiu è l'invernu di u nostru paese sò belli." U direttore generale di TCDD, Metin Akbaş, hà dettu chì anu travagliatu ghjornu è notte per apre e strade in e cundizioni più difficili. Metin Akbaş hà ringraziatu i so culleghi chì anu travagliatu devotamente per rende a vita accessibile in tutta a Turchia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*