Firme per TEKNOSAB Highway Connection Interchange

Firme per TEKNOSAB Highway Connection Interchange
Firme per TEKNOSAB Highway Connection Interchange

Signature sò state firmate per a custruzzione di a junction chì cunnetta a Zona Industriale Organizzata di Tecnulugia di Bursa (TEKNOSAB), chì hè stata implementata sottu a dirigenza di a Càmera di Cummerciu è Industria di Bursa, per trasfurmà l'industria cù un mudellu di produzzione à altu valore aghjuntu. Bursa, cù l'autostrada Istanbul-Izmir.

Signature sò state firmate per a custruzzione di una junction chì cunnetta a Zona Industriale Organizzata di Tecnulugia di Bursa (TEKNOSAB), a Zona Industriale Organizzata Specializzata di Tintura Tessili di Bursa (TOSAB) è a Cooperativa di Costruzione di Posti di Lavoru Collettivi Industriali (KOTİYAK) di u 75 ° Anniversariu SME Industrialist (KOTİYAK) à l'autostrada Istanbul-Izmir. Cù a participazione di u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu, u guvernatore di Bursa Yakup Canbolat, u presidente di u Cunsigliu di BTSO è TEKNOSAB, İbrahim Burkay, hà firmatu u Protokollu di Espropriazione di u Prughjettu di Strade di Connessione è Strade di Connessione di a Zona Industriale Organizzata di Istanbul-İzmir (OSB) durante a cerimonia. tenutu à l'Edificiu Amministrativu di TEKNOSAB. U Direttore Generale di l'Autostrade Abdülkadir Uraloğlu, Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione di TOSAB Sami Bilge è u Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di KOTİYAK Fahri Tuğral l'hanu firmatu. A 14a Direzzione Regiunale di l'Autostrade hà da piglià a custruzzione di a junction, chì serà espropriata da e zoni industriali. Hè u scopu chì a junction di 1 km, chì hà culverts di l'autostrada è u rende adattatu per u passaghju di i veiculi, serà cumissionatu à a fine di l'annu. A custruzzione di a strada Mudanya-Zeytinbağı, chì hè cunnessa à TEKNOSAB, hè prevista per esse cumpletata simultaneamente cù l'intersezzione.

"SIMBULU DI A TRANSIZIONE À L'ECONOMIA DI SCALA"

U presidente di u Cunsigliu di BTSO, İbrahim Burkay, hà dichjaratu chì Bursa, a cità induve hè stata stabilita a prima zona industriale organizata di Turchia, hà ancu guidatu a transizione à l'ecunumia à scala cù TEKNOSAB. Dichjarà chì e custruzzioni di a fabbrica anu aumentatu rapidamente in a prima tappa in TEKNOSAB è a pruduzzione cuminciò in a regione, u presidente Burkay hà dettu: "I nostri primi fabbrichi cuminciaru a produzzione in TEKNOSAB, chì hè stata stabilita cù un investimentu tutale di 25 miliardi di dollari. U nostru scopu in l'esportazioni cum'è una cità hè di ghjunghje à 25 miliardi di dollari cù l'iniziu di a produzzione piena di capacità da tutti i nostri investitori in a regione. A nostra Bursa sustenerà l'esportazioni, l'impieghi è a crescita ecunomica à un livellu più altu cù TEKNOSAB ". disse.

"L'INTERCAMBIO D'AUTOSTRADA era assai impurtante"

Dichjarà chì anu fattu TEKNOSAB pronta per l'investimentu è a produzzione in un cortu periodu di 4 anni, u presidente Burkay hà dettu: "U nostru presidente hà seguitu TEKNOSAB dapoi u principiu. Questa hè a zona industriale in più rapida crescita in Turchia. U tempu mediu per e zone industriali per esse pronti per l'investimentu in Turchia hè di circa 15 anni. Avemu fattu stu locu prontu per a produzzione in solu 4 anni. Ùn ci hè micca una tale regione in Turchia. In particulare u junction di cunnessione di l'autostrada era di grande impurtanza per i nostri industriali in a regione. Cù u protocolu firmatu oghje, a cunnessione di TEKNOSAB à l'autostrada Istanbul-Izmir serà furnita. Cù a so autostrada, ferrovia è cunnessione portu, centri logistichi, infrastruttura è pianta di trattamentu, TEKNOSAB serà unu di i pochi OIZ in Turchia. L'integrazione di TEKNOSAB in una rete di trasportu forte è alternativa darà à e nostre cumpagnie un vantaghju cumpetitivu assai impurtante in l'arena internaziunale. Vulemu ringrazià u nostru Ministru di Trasporti è Infrastrutture, u Signore Adil Karaismailoğlu, per u so sustegnu. Vogliu chì u nostru protokollu sia benefiziu per i nostri industriali è a nostra cità ". disse.

"BURSA hè unu di i centri più impurtanti di pruduzzione è esportazione"

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà dettu chì Bursa hè unu di i centri più impurtanti di pruduzzione è esportazione. Esprimendu chì i centri di produzzione cum'è Bursa duveranu esse supportati cù investimenti di trasportu di alta qualità, veloci, còmode è sicuri, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu iniziatu un grande muvimentu di sviluppu di l'infrastruttura in tuttu u nostru paese cù questa cuscenza per l'ultimi 20 anni sottu a dirigenza. di u nostru presidente. Avemu fattu passi significativi in ​​questa direzzione. Aumentà a lunghezza di a strada divisa à più di 28 500 km, aumentendu u numeru di aeroporti à 56, i grandi scontri in ferrovie sò tutti i risultati di sta visione. Pudemu vede u ritornu di questi investimenti in figuri di l'esportazione. A nostra esportazione, chì hà righjuntu 225 miliardi di dollari l'annu passatu, hè destinata à ghjunghje à 500 miliardi di dollari in u prossimu periodu. Per fà questu, una infrastruttura di trasportu di qualità, veloce, còmoda è sicura hè indispensabile. Hè per quessa, cum'è u Ministeru, furnimu grandi servizii è continueremu à fà. disse.

"SIAmu fieri di l'implementazione di un prughjettu cum'è TEKNOSAB"

Esprimendu chì sò fieri di u fattu chì un prughjettu cum'è TEKNOSAB hè implementatu in Bursa, u Ministru Karaismailoğlu hà cuntinuatu u so discorsu cusì: "Cum'è u Ministeru, faremu tuttu ciò chì hè necessariu per sviluppà e pussibulità di sta zona industriale u più prestu. pò. Ci impegnemu à questu. Dopu chì u ponte Osmangazi è l'autostrada Istanbul-Izmir sò stati custruiti, avemu cuminciatu à travaglià nantu à a linea di treni d'alta velocità chì porta merci è passageri. Cù a linea Yenişehir-Osmaneli, furnimu e cunnessione di Bursa à Istanbul è Ankara. Di sicuru, u nostru scopu hè di assicurà chì tutti i prudutti pruduciuti da l'industriali in Bursa ghjunghjenu à u mare è à i porti per a strada più corta. Ci sò studii impurtanti nantu à stu sughjettu. Metteremu in serviziu e cunnessione stradale di TEKNOSAB in u megliu modu pussibule. Avemu fattu u protocolu. Speremu, avemu da pianificà di furnisce e cunnessione portu. Queste infrastrutture devenu esse forti per u sviluppu di TEKNOSAB è u sviluppu di l'industria. I prughjetti di trasportu è infrastruttura portanu a mobilità è a vitalità à i lochi chì vanu cum'è un fiume. Aumenta a produzzione, l'impieghi è l'esportazioni. Hè assai preziosu chì TEKNOSAB hè ancu quì. Stu prughjettu hè una fonte d'orgogliu ancu per noi ".

"PIANGEMU PÀ U CENTRU LOGISTICA"

Nutendu chì anu da fà ancu preparazioni per a creazione di un centru logisticu in a regione induve si trova TEKNOSAB, u Ministru Adil Karaismailoğlu hà dettu: "Per u trasferimentu di a produzzione in una zona industriale cusì sviluppata è grande, sia centri logistichi sia strada, ferrovia è strada. cunnessione portu deve esse pianificatu. Travaglieremu ancu in u trasportu è u trasferimentu di a produzzione è di l'esportazione, è faremu i nostri piani ". disse.

A cerimonia di firma hè stata assistita da u Vicepresidente di u Partitu AK è u Vicepresidentu di Bursa Efkan Ala, u Presidente di a Cummissione Parlamentaria d'Investigazione di i Diritti Umani è u Diputatu di Bursa Hakan Çavuşoğlu, i Deputati di Bursa Refik Özen, Mustafa Esgin, Emine Yavuz Gözgeç, Osman Mesten, Ahmet Kılıçün è Atçildıçün. , u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, u sindaco di Karacabey Ali Özkan, u presidente provinciale di Bursa, Davut Gürkan, è l'industriali anu assistitu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*