Terra Madre Anadolu İzmir 2022 Purtà a ricunniscenza internaziunale di İzmir

Terra Madre Anadolu İzmir 2022 Purtà a ricunniscenza internaziunale di İzmir

Terra Madre Anadolu İzmir 2022 Purtà a ricunniscenza internaziunale di İzmir

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, hà participatu à l'entrevista "Da induve à induve cù Cittaslow è Slow Food" tenuta in parte di a Fiera HORECA. Dichjarà chì Terra Madre Anadolu İzmir 2, chì si terrà in Izmir per a prima volta fora di l'Italia trà u 9 è u 2022 di settembre, hè una ricchezza straordinaria, Soyer hà dettu: "Serà una riunione assai ricca. Purtarà ricunniscenza è ricunniscenza internaziunale à İzmir. Avemu preparatu assai bè. Viderete, İzmir serà fieru di accoglie u più grande avvenimentu gastronomicu di u mondu cù u flussu di a so fronte.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, HORECA Fiera-3. Hà participatu à a discussione nantu à "Da induve à induve cù Cittaslow è Slow Food" tenuta in parte di l'International Hotel Equipment, Hospitality and Accommodation Technologies è Out-of-Home Consumption Fair. A sessione moderata da u scrittore Nedim Atilla, Ertuğrul Tugay, Vice-Segretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di İzmir, u Direttore Generale di Fiere di GL Platform Gül Ceylan, u Direttore Generale di İZFAŞ Canan Karaosmanoğlu Buyer, u presidente di l'Associazione Cuochi di İzmir, Turgay Bucak, i burocrati di a Municipalità Metropolitana di İzmir, i prufessiunali di u turismu, i prufessiunali di u turismu. i pruduttori è parechji participanti seguitanu.

Soyer: "U nostru scopu in dui anni hè 5 milioni di turisti"

Parlendu di l'insufficienza di u numeru di turisti chì venenu à a cità, u presidente Tunç Soyer"Questa hè veramente una grande tristezza per noi. Hè una gran perdita chì una cità cusì, una cità antica, una cità cù tantu valore, riceve cusì pochi turisti. Hè una situazione inaccettabile. Ùn hè micca u destinu, hè cambiabile. Cambiaremu quellu. Avemu assai travagliu. U nostru scopu in i prossimi dui anni hè di purtà 5 milioni di turisti in a cità è a faremu. Eliminaremu u turismu da u triangulu sole, mare è sabbia. Semu assai determinati. A prima nave da cruciera ghjunghjerà u 16 di marzu. Avemu da spiegà in tuttu u mondu ", disse.

"Guarantimu sia a compra sia a vendita"

Enfatizendu i sbagli di e pulitiche agriculi di u periodu, u presidente Soyer spiegò l'impurtanza di i picculi pruduttori. Fornisce infurmazione nantu à i travaglii realizati cù a visione di "Un'altra agricultura hè pussibule" basatu nantu à a lotta contru a seca è a miseria, Soyer hà dettu: "Se vive in una geografia cusì straordinariamente bella, avete aduprà l'oportunità offerte da a geografia. . Demu garanzia di compra è vendita à u nostru fabricatore. Dicemu chì solu pruduce. Dicemu chì avemu da cumprà prudutti chì sò cumpatibili cù a natura è u clima cum'è i pruduciamu. Facemu questu attraversu e cooperative ", disse, enfatizendu l'impurtanza di e cooperative.

"Semu in a geografia induve u più bellu agroturismu serà fattu in u mondu"

Mencionendu a cunnessione trà l'agricultura è u turismu, u presidente Soyer hà dettu: "Ci hè un studiu chjamatu agrotuzim in u mondu sanu. A regione Luar in Francia, a regione Tuscana in Italia… A pruduzzione hè fatta quì, sti prucessi di produzzione sò ancu trasfurmati in destinazione turistica. Sta geugraffia hè forse a geugraffia induve si ferà u più bellu agroturismu di u mondu. Ödemiş, Tire, Beydağ, Bergama, Plateau di Kozak, a regione di a Peninsula ... Quessi sò lochi straordinariamente belli chì pudemu chjamà u paradisu di u mondu. Per via di u turista chì vene da fora, hè pocu cunnisciutu ancu in Izmir. E persone di parechje parte di Turchia ùn sanu micca. Semu cum'è un pesciu chì campa in un oceanu senza sapè. Ci vole à scopre a ricchezza è a bellezza di stu mare è u mercatu à u mondu sanu. Avemu u putere di fà questu. Cum'è u guvernu lucale, travagliemu per a prumuzione di İzmir, facemu restaurazioni dendu impurtanza à a struttura storica di a cità. Patrocinamu i nostri scavi di a cità antica è cuntinuemu à apre l'uffizii di u turismu in diverse parti di u mondu. In questu modu, prumove a nostra cità in u nostru paese è in u mondu. In verità, ci sò duie cose chì avemu bisognu di fà; U primu hè l'accessu à a cunniscenza scientifica. U sicondu hè a manu in manu, spalla à spalla ", disse.

"Avemu ghjuntu à a fine in a regulazione di l'area di u turismu agriculu"

Dichjarà chì ancu s'ellu ci sò spazii cum'è una zona agricula è una zona cummerciale in a legislazione di zoning, ùn ci hè micca un regulamentu di zoning chì descrive u turismu agriculu è sò ghjunti à a fine per questu, u sindaco Soyer hà dettu: "Finalisemu u travagliu di pianificazione chì serà un mudellu per Turchia. Cusì, creeremu un’occasione per l’imprenditori, i pruduttori è i paisani chì volenu fà u turismu agriculu. "In u quadru di l'ecunumia circulari è i criteri di cultura circulari, vale à dì in armunia cù a natura, u clima, a terra, è a lotta contru a siccità è a miseria", disse.

"Avemu da riduce a scala"

Parrannu di u cuncettu di u Cittaslow, u sindaco Soyer hà dichjaratu chì a vitezza di e persone deve esse in armunia cù a velocità di a natura. Dicendu chì a crisa climatica serà più presente in a nostra vita, Soyer hà ricurdatu chì u modu per affruntà a crisa climatica hè di aduttà una ecunumia circular è una cultura circular. Nutendu chì İzmir hè l'unicu Cittaslow Metropol, Soyer hà dettu: "Vulemu trasfurmà questu in una storia di successu è creà un mudellu chì pò esse applicatu in altre metropoli di u mondu. L'essenza di tuttu hè di localizà, di riduce. Au fur et à mesure qu'il grandit, s'éloigne de l'être durable et maniable. Cusì sò i spazii viventi. Avemu da riduce a scala ", disse.

"Molte metropoli aspettanu chì Izmir travaglia"

Spieghendu chì anu determinatu duie zone pilota per u Cittaslow Metropol, Soyer hà dettu: "Unu di i quartieri più poveri di İzmir hè u mercatu à a periferia di Kadifekale è l'altru. Karşıyakaun quartiere in Pruvamu di implementà i criteri di Cittaslow in questi dui quartieri. I mo amichi sentenu i citadini in quelli quartieri unu à unu. Descrivimu una strada di strada attraversu rapporti. I mudelli è e suluzioni chì presenteremu in questi dui quartieri diventeranu un mudellu chì sparghjeremu in altri distretti di İzmir è presentemu à e metropoli. Parechje metropolis, da Bruxelles à Barcellona, ​​​​da Busan in Corea di u Sud à Detroit in i Stati Uniti, aspettanu per Izmir per travaglià. Ùn ponu aspittà di vede cumu e pratiche in questi dui quartieri seranu implementate in e so cità. Cuscenti di sta rispunsabilità chì avemu assuciatu, cuntinuemu à travaglià meticulosamente. L'esistenza di un omu in questu universu ùn hè micca qualcosa chì pò esse misurata da a parte per capita di u pruduttu naziunale grossu. L'umani volenu esse felice. L'ingressu ùn hè micca u solu criteriu. Cultura di quartiere, di paese, vale à dì campà inseme, pruducia è sulidarità… L’omu hè cuntentu di questi. A filusufìa lenta hè una ricchezza chì ci ricurdeghja di novu ".

"Esceremu da Terra Madre cù una sopracciglia limpida"

Fornendu infurmazioni nantu à Terra Madre Anadolu İzmir 2, chì si terrà in Izmir per a prima volta fora di l'Italia u 9-2022 di settembre, Soyer hà dettu: "I prelibatezze di tuttu u mondu si scontranu, l'umanità li scontra. Pigliamu a fiera fora di l'Italia per a prima volta. Serà una riunione internaziunale assai straordinaria. À u listessu tempu, questu serà una riunione assai ricca induve si discute di tecniche di pruduzzione, mudelli è metudi, ciò chì significa una bona alimentazione sana sana è a sicurezza di l'alimentu. Purtarà ricunniscenza è ricunniscenza internaziunale à İzmir. Avemu preparatu assai bè. Viderete, İzmir serà fieru di accoglie u più grande avvenimentu gastronomicu di u mondu cù u flussu di a so fronte.

Atilla: "İzmir si move versu diventà una cità gastronomica"

L'autore Nedim Atilla, chì hà moderatu a sessione, hà dettu: "Considerendu a pupulazione in 2050, quantu serà pussibule di alimentà u mondu currettamente, pulitu è ​​bè? Quì, micca solu u statu, ma ancu e cità anu cose da fà. Tunç Soyer Da u mumentu chì u nostru presidente hà pigliatu l'uffiziu, ci hè un fenomenu chì hà definitu cum'è Un'altra Agriculture hè Possibile, è ci hè una storia chì torna à İzmir chì hè diventata una Metropolis Cittaslow. İzmir s'avvicina à diventà una vera cità gastronomica ".

U presidente Soyer si n'andò à l'area di l'attellu dopu a cunversazione è hà participatu à a creazione di kuymak quì. Soyer hà visitatu i participanti sohbet hà fattu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*