Annunziata a strada di Tram di Trabzon

Annunziata a strada di Tram di Trabzon
Annunziata a strada di Tram di Trabzon

Una "Reunione d'Informazione" hè stata tenuta in u scopu di i studii di u Pianu Maestru di Trasportu, chì hè trà i prughjetti chì u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Trabzon, Murat Zorluoğlu, attribuisce una grande impurtanza è chì risolverà u prublema di trasportu di a cità.

U Pianu Maestru di Trasportu, nantu à quale a Municipalità Metropolitana hà travagliatu meticulosamente per un bellu pezzu, hè stata annunziata cù a riunione tenuta oghje. U guvernatore di Trabzon Ömer Şahin, i deputati di Trabzon di u Partitu AK Muhammet Balta è Salih Cora, u diputatu di u Partitu IYI di Trabzon Hüseyin Örs, u presidente provinciale di u Partitu AK di Trabzon Dr. Sezgin Mumcu, IYI Party Trabzon President Provincial Azmi Güçlüli, TTSO President Suat Hacısalihoğlu, Bar Association President Sibel Suiçmez, Provincial Health Director Dr. Hakan Usta, i membri di a facultà Advisor Prof. Dr. Soner Haldenbilen, Prof. Dr. Halim Ceylan, chì rapprisenta KTU, Prof. Dr. Ahmet Melih Öksüz, sindaci di distrittu, ONG, attori di u trasportu è membri di a stampa anu assistitu.

23. SAREMU U METROPOLITANU

Annunziata a strada di Tramway di Trabzon

U sindaco di a municipalità metropolitana di Trabzon, Murat Zorluoğlu, hà fattu una dichjarazione à a riunione; "Semu inseme oghje per discutiri un prublema impurtante chì cuncerna assai strettamente a nostra cità. Avemu purtatu u Pianu Maestru di Trasportu à a dimensione di u rapportu finali in circa un annu. In uni pochi di mesi, altre prucedure seranu compie è a nostra cità serà a 1a Metropolitana cù un Pianu Maestru di Trasportu, cù l'appruvazioni di u nostru Ministeru di i Trasporti. 23 di elli sò stati cumpletati davanti à noi. In parechji ambienti, mi sò sempre dumandatu s'ellu hè u guvernatore o a presidenza metropolitana. Esse un guvernatore hè un travagliu prestigiosu è grande. Hè una professione chì hà a capacità di risolve prublemi assai impurtanti. Eru assai onoratu di fà stu travagliu per 22 anni. Una di e sfarenze cuncrete trà a merria è a guvernatura sò tali prughjetti. Pudete detect a mancanza di a cità. Pudete fà riunioni di mente cumuni è prughjetti di cuncepimentu. In questu rispettu, dicu chì a presidenza metropolitana hà una diferenza cusì fundamentale ", disse.

PREPARAT COME DUVERA ESE

Esprimendu chì u Pianu Maestru di u Trasportu hè statu un prublema chì hè statu parlatu in Trabzon per parechji anni, u presidente Zorluoğlu hà cuntinuatu e so parolle cum'è seguente; "Semu à a vigilia di finalizà un tali pianu maestru in Trabzon. In verità, i nostri stimati maestri è cuntratturi anu messu in avanti un travagliu impurtante cù grandi sforzi. Ci sò pagine di rapporti è dati daretu à a presentazione fatta quì. U XXI seculu hè l'età di l'infurmazione è a tecnulugia. In questa età, u putere più impurtante di u settore privatu è di l'istituzioni pubbliche hè di piglià decisioni basate nantu à dati sani. Quelli chì anu sta dati ponu andà à una grande distanza. Ci hè l'uppurtunità per Trabzon d'avè dati scientifichi solidi in manu di i sindaci è di l'altri gestori di l'istituzione in u prossimu periodu. Questu ùn hè micca un rapportu staticu. Hè un pianu chì deve esse rivisatu in permanenza secondu i bisogni di a cità. Hè assai impurtante chì sti piani sò cunsiderati è messi in pratica da istituzioni è amministratori autorizati. Evaluendu currettamente i dati, duvemu sforzà di risolve i prublemi di trasportu basanduli nantu à e dati scientifichi. Finu à avà sò stati trè attelli. Ci era una grande participazione. Prima di quessa, i sondaggi sò stati fatti. Ci hè stata a participazione publica in i prucessi di cullizzioni di dati. Preparatu cum'è deve esse. Avemu ottenutu dati assai preziosi. Aghju cuminciatu à esaminà sti rapporti in dettagliu.

FACEMU PRIMA IN OGNI ZONA

"U Ring Road Southern hè unu di i dati impurtanti. À u listessu tempu, u cumpletu di Kanuni Boulevard hè unu di i prublemi chì u pianu maestru di trasportu attribuisce impurtanza. Cum'è a Municipalità Metropolitana, avemu trattatu u prublema di a stazione di autobus. Cum'è metropolitanu, vogliu sprimà cun piacè chì saria un pocu di truvà un altru cumuni in Trabzon induve i prughjetti venenu in vita in quantu à l'amministrazioni lucali quant'è in stu periodu. Dicu questu cun orgogliu. Forse ùn seraghju micca modestu annantu à questu perchè strughjemu novi terreni in ogni campu. Alcune di elli sò u Pianu Maestru di Trasportu, a stazione d'autobus, u prughjettu di recreazione costiera, u prughjettu di l'infrastruttura ".

MARAŞ AVENUE CHIUSURA À A FINE DI U MESU

"Ci hè u prublema di a pedonizazione di a strada Maraş. Hè un tema chì si parla dipoi parechji anni, ma ùn hè micca fattu un passu. Da a fine di u mese, l'avemu chjusu per pedone. Recentemente, i minibusi trasportanu i passageri in a nostra cità. 90 per centu di cunversione hè stata ottenuta. I parcheghji sò una materia di trasportu. U parcheghju multipianu cumplettamente automaticu in Tangent hè diventatu operativu cum'è u 5u in Turchia. Avemu demolitu u parcheghju daretu à İskenderpaşa è custruemu un parcheghju per 600-700 veiculi. Demu un ligame da Çömlekçi. Hè ora di a piazza Karagöz. Avemu u scopu di fà u fondu di a stanza cum'è un parcheghju. Quandu sò finiti, un parcheghju cù una capacità di 2 70 serà creatu intornu à a zona quadrata. Dunque, avemu trattatu u prublema di trasportu, chì a ghjente vede cum'è un prublema in Trabzon cù tutte e so dimensioni. U Pianu Maestru di Trasportu offre suluzioni assai impurtanti. Avemu ancu un prughjettu SAMP. U prucessu di offerta cuntinueghja. Hè una cuncessione di 80-XNUMX milioni d'euros ".

A CITTA HA BISOGNA PUSSE

"Ora, Trabzon hè una cità prufittuosa in termini di treni ligeri da Akcaabat à Yomra. U numaru di passageri hè un prughjettu fattibile. Ùn pudete micca passà à u prossimu senza un Pianu Maestru di Trasportu. Ci sò 25 pruposte per a regulazione di intersezzione. U prossimu prucessu hè chì a cità deve pussede u sistema di ferrovia ligera. Hè ghjuntu u tempu di purtà u trenu ligeru à sta cità in tuttu.

AX : UN TRAVAIL DIFFICILE

U deputatu di u Partitu AK Trabzon Muhammet Balta hà dichjaratu chì un prublema assai impurtante di a cità hè stata risolta è hà dettu: "U trasportu, a strada hè a civiltà. Investitori, prufessiunali di u turismu è quelli chì venenu à riceve servizii di salute guardanu u trasportu aereu, terrestre è ferroviariu. Grazie à Mevla, avemu fattu Turchia per cumpete cù i paesi più sviluppati di u mondu in termini di trasportu, cù autostrade, aeroporti è treni d'alta veloce, chì anu custruitu 30 mila km di strade divise. Hè stata accettata per l'impurtanza datu à Trabzon, ancu s'è l'espropriazione di Kanuni Boulevard hè à un livellu chì pò fà 100-200 km strada. I so costi sò assai altu. U costu di 1 km di strada quì hè uguali à 5 km in Konya. Una lege speciale hè stata promulgata per l'Hospital di a cità per chì Trabzon ùn sia micca lasciatu. Vogliu dì à i scientisti. Hè custruitu nantu à i sistemi di difetti in Giappone. Ùn cunfundite micca a ghjente. Pò esse criticatu prima di fà. A ghjente ùn deve esse cunfusa dopu avè principiatu. I scientisti di l'esternu sò ghjunti per u Pianu Maestru di Trasportu, è KTU hà ancu participatu. Hè stata fatta cù u travagliu dedicatu di u Dipartimentu di Trasportu. Avemu u pianu è i dati. Hè necessariu di spiegà i benefizii di u trasportu publicu è ciò chì porta à a cità. Cume a strada di u circondu di u Sud. U nostru scopu hè di serve Trabzon è di lascià una cità vivibile à e generazioni future. Avemu fattu una longa strada in questu. Quandu u piccone hè colpitu, sperimenteremu a gioia inseme. Un aeroportu serà custruitu in un modu adattatu à Trabzon è a regione. U travagliu di u sistema ferroviariu hè statu realizatu per alleviare u trafficu internu di a cità. Supportemu tutti inseme. Sta cità deve vede è abbraccialli sopra à i partiti. I cummercianti di i cunduttori ùn saranu micca vittime ancu ", disse.

AX : MARIA DI TUTTI I TRABZONI

U deputatu Balta hà dettu ancu: "Avemu andatu in Germania prima cù u nostru sindaco di a municipalità metropolitana di Trabzon. Avemu riunitu cù millaie di i nostri espatriati quì. U nostru presidente hà dettu quì: "Sò u sindaco micca solu di i residenti di Trabzon, ma di tutti i residenti di Trabzon in u mondu. Per quessa, hè assai impurtante di presentà Trabzon. U nostru sindaco pò urganizà festivals in diversi campi per prumove Trabzon in diversi paesi. Saria sbagliatu di criticà elli. Perchè sti festivali cuntribuiscenu à noi ".

CORA: VIVImu UNA GIORNA SIGNIFICATIVA

U deputatu di u Partitu AK di Trabzon, Salih Cora, hà dichjaratu ch'elli anu avutu un ghjornu furtunatu è significativu per Trabzon è hà dettu: "Semu in una lotta per esse una cità chì si sviluppa è si sviluppa sempre. Trabzon si sviluppa veramente ogni annu. Strada custiera è Strada Tangente finita. Kanuni Bulvarı investimentu di 7.2 miliardi. In fattu, Trabzon hè una di e pruvince chì anu una parte significativa in l'investimenti di trasportu, ma micca à u livellu desideratu in quantu à a reta di trasportu, è cù una quantità d'investimentu altu. Quandu a parte attribuita à Trabzon hè revelata, scontru situazioni induve ùn pudemu micca dì nunda. Mentre a strada Erdoğdu era una strada unica, hè stata custruita cum'è una strada doppia. Avemu ancu migliuratu i normi di e nostre strade, chì avianu mala cundizione trà i nostri distretti. U nostru scopu principale hè a Strada di u Ring Sud. Semu l'avvucatu per stu prughjettu in Ankara à ogni opportunità. Dicenu chì ci hè un pianu maestru di trasportu? Ùn ci era micca cusì. Oghje u Pianu Maestru di u Trasportu ci permetterà di buttonà a cammisa. Ognuna di e strade aperte da l'investimenti fatti hà una cuntribuzione significativa. A cità vince prestu. Piglia u momentu. Quandu avemu cunsideratu i 3 OIZ, l'Isula d'Investment, è l'uspidale di a cità cù e so esportazioni, i novi assi di trasportu sò inevitabbili. Avemu a pianificazione di fà l'offerta per a prima fase di a Strada di l'Annellu Meridionale in cunfurmità cù questi piani. Pensemu chì l'intruduzioni di u sistema di ferrovia ligera à a nostra cità facilità u trafficu è serà adattatu per visioni future. Un studiu currettu hè statu fattu à u puntu di a strada. Semu pronti à fà tuttu ciò chì vene. Aghjunghjerà culore è forza à a nostra cità. Serà visionariu ", disse.

ÖRS: LIAIVI U TRAFFIC DI TRABZON

U deputatu di u Partitu IYI Trabzon Hüseyin Örs hà dettu: "Trabzon hà avutu un prublema di trasportu per un bellu pezzu. Sò un fratellu chì parla spessu in u Parlamentu. U prughjettu di u sistema ferroviariu facilità u trafficu di Trabzon. Pensu chì ci vole à insistia chì a Strada di u Ring Sud deve esse implementata quì u più prestu pussibule. Ùn hè micca solu un prughjettu chì risolve u prublema di u trafficu, hè un prughjettu di urbanizazione. Vogliu ringrazià vi dicendu chì u nostru scopu hè di serve Trabzon cù u so guvernu, l'uppusizione è l'ONG.

BAYRAKTAR: U RAPPORTU FINAL hè statu preparatu è presentatu à u Parlamentu

Fatih Bayraktar, Capu di u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana, hà fattu una presentazione dettagliata à i participanti à a riunione. Dichjarà chì anu iniziatu u prucessu di u Pianu Maestru di u Trasportu di Trabzon in u frivaru, Bayraktar hà utilizatu l'espressioni seguenti: "Dopu à 1 annu, avemu preparatu u rapportu finali è l'hà presentatu à u Parlamentu. Hè stata cumpletata in 30 cità metropolitane di 22 cumune metropolitane. Avemu da cuntinuà cù u prucessu finitu. Un travagliu intensu di campu hè statu realizatu. Un contu di trafficu di 60 ore hè statu fattu à 1440 punti. I cunti di motociclette è bicicletta sò stati ancu fatti. 4 ore di cunti di trafficu sò state realizate à ogni intersezzione, 126 ore è mezu à ghjornu. 22 mila 647 persone sò state intervistate. L'inchiesta d'entrevista in strada sò state realizate, è a tarifa di u trafficu di transitu hè stata vista cum'è 25-30 per centu. Avemu fattu 1030 sondaggi in u trasportu publicu. Hè statu determinatu chì u 92 per centu ùn avianu micca un veiculu privatu. Un sondaghju hè statu fattu in 57 parcheggi. Avemu realizatu sondaggi di pedoni, 751 di elli. Facemu 150 viaghji cù 1486 veiculi. In i ghjorni di settimana, u 46 per centu cumprà i biglietti sanu. Ci sò 22 taxi à 689 fermate, 21 taxi à 169 stazioni di taxi, è 92 taxi à 1080 stazioni di taxi in i distretti. Ci sò minibus di distrittu cù 104 veiculi nantu à 1642 linee diverse. Ogni 24 ore, u veiculu hè parcheggiatu per 23 ore è mezu è hè in muvimentu per una meza ora. L'usu di l'automobile hè statu determinatu cum'è 40 per centu, u trasportu publicu à u 25 per centu, l'usu di i pedoni à u 24 per centu, è u serviziu di u 9 per centu. A linea di funivia Ayasofya-Köşk, a linea di funivia Meydan-Boztepe-Çukurçayır hè stata pruposta ".

FIRST STOP CITY HOSPITAL

"I criterii di i passageri per u tram sò stati esaminati. U più altu numeru di passageri hè statu determinatu cum'è 9998 alternativa Centrale. Stop à stop. Ci sò 57 fermate. Hè 31 km longu, u numeru di passageri hè 21 mila per ora, u numeru di sparatori regiunale hè 36, è l'aumentu di u trasportu publicu hè di 3 per centu. U numaru di persone per spidizioni hè 250 persone. A velocità media hè di 40 km/h. U tempu di viaghju hè previstu per esse cumpletu in 46 minuti. Ci hè un risparmiu di tempu di 2.384 ore nantu à a linea City Hospital-Meydan cumparatu cù u veiculu privatu. U tempu di viaghju hè di 13 minuti. 7.8 km è u numeru di fermate hè 18. Ci sarà 6865 ogni ghjornu 57 mila passageri per ora. Ci vole 13 minuti per ghjunghje à l'Hospital di a cità. A prima tappa hè stata determinata cum'è l'ospedale di a cità, u stadiu, l'area di recreazione, l'Ecopark, u complexu di tennis, u Beşirli Beach Park, a Moschea Hagia Sophia, l'ospedale dentale, u giardinu publicu, l'uffiziu di u guvernatore, a municipalità di Ortahisar, u mercatu di e donne, l'area di Meydan è Ganita. "

HALDENBİLEN: GRAZIE A TUTTI QUI CONTRIBUTI

prof. Dr. Soner Haldenbilen hà dettu: "Grande cose succede cù e squadre. L'impurtante hè di ottene u risultatu in una manera qualificata. Ci sò parechje rispunsabilità chì venenu cù u pianu maestru. I tappe di u prugettu di implementazione deve esse passatu. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu à stu prucessu ".

CEYLAN: TRABZON HA DATA ORA

prof. Dr. Halim Ceylan, invece, hà dettu: "Avemu alzatu di notte, andemu per e strade è purtonu u pianu maestru à un puntu. Ci hè un puntu derivatu da l'attellu. Trabzon hà avà dati. Nisun parlà senza dati. In u 2022, Trabzon averà un sistema di ferrovia ligera in linea cù una estetica urbana. Si ne parlava per anni. Trabzon hà da rializà un tali sviluppu. In parechje cità, i piani maestri di trasportu sò stati fatti cù a squadra TÜMAŞ. U numaru di passageri hè aumentatu in Trabzon senza alcunu ghjocu nantu à e linee di trasportu publicu. Trabzon hè una cità vivace. I passageri di Dolmus in Ortahisar sò 1 mila in 164 ghjornu. L'autobus costanu 63 mila. 24 per centu di imbarcu gratuitu. A regulazione finanziaria hè necessaria ", disse.

ÖKSUZ: VITAL IMPORTANTE

Rapprisenta KTU, Prof. Dr. Ahmet Melih Öksüz hà dettu: "Stu tipu di travagliu deve esse valutatu sopra à a vulintà pulitica. Un travagliu assai impurtante. Hè guidatu a strada per a regione Trabzon. Questa hè a prima volta chì un studiu cusì definitu è ​​orientatu à u risultatu hè statu realizatu. Decine di riunioni sò state realizate. I rapporti cù millaie di pagine sò stati publicati. Cù stu pianu, u prublema di trasportu di Trabzon ùn hè statu risoltu, ma cù stu prughjettu, hè stata cuminciata da un locu. A participazione di tutti i partiti era assai impurtante. A cità hè l'arena di i gruppi di interessu. Se cumpetemu in Trabzon, ùn andemu da nudda parte, duvemu agisce inseme. A pruposta di u sistema ferroviariu hè assai impurtante, di vitale importanza. Ci sò prucedure per questu. Da una banda, avemu a lotta è creà l'opinione publica. "Hè un principiu, micca una fine", disse.

TÜZEMEN: UNU DI I PROGETTI PIÙ ECCITANTI

Emre Tüzemen, Direttore Generale di TÜMAŞ, hà dettu: "U nostru scopu principale era di risolve i prublemi di trasportu di Trabzon è di creà un ambiente è un pianu orientatu à e persone. In cunfurmità cù questu scopu, a cosa chì eramu più cuntenti era chì avemu avanzatu cù a mente cumuna di a cità. Hè statu unu di i prughjetti chì ci entusiasma u più trà i 1300 prughjetti in corso è finiti ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*