Pianu maestru di trasportu di Trabzon accettatu

Pianu maestru di trasportu di Trabzon accettatu
Pianu maestru di trasportu di Trabzon accettatu

L'ultima sessione di e riunioni di ferraghju di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Trabzon hè stata tenuta sottu a presidenza di u Sindaco di a Municipalità Metropolitana Murat Zorluoğlu. À a riunione, u Pianu Maestru di Trasportu di Trabzon, chì hè statu implementatu cum'è prima, hè stata accettata à l'unanimità.

L'ultima sessione di a riunione di ferraghju di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Trabzon hè stata. U sindaco metropolitanu Murat Zorluoğlu hà apertu a riunione di l'Assemblea salutendu i membri di l'Assemblea, i sindaci di u distrittu, i principali dirigenti di a Municipalità Metropolitana è a Direzzione Generale di TİSKİ è i membri di a stampa.

METTEMU MANI PRUGETTI À A NOSA AGENDA

U sindaco metropolitanu Murat Zorluoğlu hà datu prima infurmazioni nantu à i prughjetti implementati per a prima volta in Trabzon in a riunione induve u Pianu Maestru di Trasportu, chì hà ghjuntu à a tappa finale, serà discututu. U sindaco Zorluoğlu hà utilizatu e seguenti dichjarazioni: "Cum'è a municipalità metropolitana, avemu messu nantu à a nostra agenda parechje prublemi chì sò stati parlati dapoi un bellu pezzu in a cità, ma ùn ponu esse purtati più luntanu da esse parlati. Avemu cuncepitu prughjetti in linea cù e dumande di u nostru populu è implementatu parechji di elli. Avemu assai travagliu. A stazione di autobus hè unu di elli. Hè statu ancu parlatu in Trabzon per anni, ma alhamdulillah, in u nostru tempu, cù u vostru grande sustegnu, a custruzzione di l'autostazione cuntinueghja senza prublemi ".

520 MASSA PIENA CONVERTITA

"In novu, a trasfurmazioni di dolmuş hè stata parlata per parechji anni. Ci era parechje lagnanze chì i minibus ùn puderanu più purtà sta cità cù a so situazione attuale. Fortunatamente, i nostri amichi m'hà datu l'ultimu numeru 520 à u puntu chì avemu ghjuntu. 689 di i nostri 520 minibus sò stati cunvertiti in Ortahisar. Speremu chì à a fine di marzu, tutti seranu trasfurmati ".

PORTEMU A GANITA A SO VECCHIA BELLEZZA

"Da u primu ghjornu, avemu intesu parechje lagnanze annantu à una cità chì hè staccata da a costa, una cità induve l'arrangiamenti custieri mancanu assai. Avemu principiatu questu in Yalıncak. Era un arrangiamentu di spiaggia assai bellu. Furnirà ancu boni servizii cum'è spiaggia durante l'estiu. À u listessu tempu, u nostru travagliu febbrile cuntinueghja in a zona di 2.8 chilometri trà Ganita è Faroz in u core di a cità. Da una banda, demu à Ganita a so prima bellezza. Da una banda, facemu un accordu induve i nostri citadini ponu passà un bellu tempu in questa zona, chì si trova à circa 3 chilometri longu à a costa.

UN CENTRU NOVU TROVA U CORPU

"L'area intornu à a Moschea di Pazarkapı hè stata inattiva per parechji anni. Era l'antica basura di Trabzon. Tuttu u nostru travagliu intornu à a moschea hè quasi cuminciatu. In u quadru di i travaglii chì avemu principiatu quì, u Mercatu Eurasiaticu hè ghjuntu à un certu puntu. Inoltre, i studii di u Centru di Scienza è u Planetariu cuntinueghjanu. U livellu di basa cumpletu. In novu, a custruzzione di a moschea cuntinueghja à piena velocità. U nostru travagliu di prughjettu nantu à tutta l'area di circa 150 decares intornu à ellu hè statu finitu. Spergu chì u Jeweler City hà da esse in esistenza in questa regione da u principiu di u prossimu mese, inseme cù u paisaghju, l'arrangiamentu di l'area, diversi equipaghji, i parcheghji adattati per i minibus, i lochi per manghjà è beie è altre strutture suciali. Facemu dinò l'offerta u mese prossimu. Una destinazione nova in Trabzon, un novu centru impurtante chì eliminà largamente a necessità di a ghjente di vene solu à l'area di Meydan, hè incarnatu quì. U travagliu cuntinueghja rapidamente ".

I TRAVAILI DI INFRASTRUTTURA CONTINU

"In novu, sapete u prublema di l'infrastruttura, chì hè statu un prublema in Trabzon per parechji anni. Avemu pigliatu in seriu. In ogni sensu, cuntinuemu assai grandi prughjetti di infrastruttura in parechji di i nostri distretti, soprattuttu Ortahisar ".

L’AVEREMU IN UN MALL APERTURA

"Ci hè u prublema di a pedestrianizazione di a strada Maraş, chì hè statu assai parlatu in Trabzon, ma pudemu ancu piglià a decisione è realizà a so custruzzione. Questu hè un prublema chì avemu evaluatu cù a strada Gazipaşa è hà cuminciatu à vede l'infrastruttura cum'è una opportunità. Tuttu hè prontu, simu in u stadiu di tender. Avemu u scopu di fà un passu versu a pedestrianizazione di i primi 400 metri di Maraş Street in a prima settimana di marzu. Spergu chì u nostru cuntrattu hà da compie prima di a stagione turistica. Trasformeremu quella zona in un centru cummerciale apertu cù Uzun Sokak, Maraş Caddesi è Kunduracılar in tuttu. Questu hè solu unu di i nostri primi ".

CUstituzioni di a cità nantu à i trasporti

"Trà elli, u Pianu Maestru di u Trasportu hè un pianu è un documentu assai impurtante, in u quale fighjemu u prublema di trasportu di a nostra cità cù a visione di u 2040, induve parechji dati scientifichi sò cullati, è chì ci permetterà di piglià decisioni è pruduce. pulitiche secondu sti dati. U prucessu hè statu realizatu in modu participativu. Vogliu sprimà cun piacè chì un prucessu successu hè statu gestitu in quantu à a participazione di u publicu è di diversi segmenti di a sucetà. Numerosi sondaggi sò stati fatti. Parlava cù i citadini. Tutti i segmenti di a sucetà anu cuntribuitu à i numerosi attelli tenuti. À a fine, era un bonu travagliu sottu a dirigenza di i nostri prufessori esperti, chì sò attivi in ​​u so campu, ma à u stessu tempu, a cumpagnia di l'imprenditori TÜMAŞ hà revelatu a so sperienza. U stadiu chì avemu ghjuntu hè u stadiu chì deve esse sottumessu à l'appruvazioni di a nostra assemblea. Dopu à l'appruvazioni di l'Assemblea, stu studiu serà sottumessu à a Direzzione Generale di Investimenti Infrastrutturali di u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture. Dopu avè ottenutu appruvazioni da quì, u Pianu Maestru di Trasportu serà finalizatu. Avemu pensatu à avè finitu u prucessu da ghjugnu. Di sicuru, stu pianu ùn hè micca staticu, vale à dì, ùn hè micca un pianu chì serà fattu una volta è tuttu serà cuncepitu in cunseguenza. Hè un pianu dinamicu. Per quessa, hè un pianu chì deve esse rivisatu da u tempu à u tempu secondu i bisogni di a cità è serà più maturu cù qualchì nova stallazione. Da avà, un riferimentu chì micca solu a Municipalità Metropolitana, ma ancu i nostri cumune di distrittu è tutte l'istituzioni è l'urganisazione si riferiranu quandu si facenu passi in quantu à a cità, hè quasi cum'è una custituzione di a cità in u campu di u trasportu. Bona furtuna à a nostra cità in anticipu ".

GRAZIE A TUTTI CUNI CONTRIBUTI

"À a fine di u mo discorsu, vogliu ringrazià a squadra chì hà prumessu stu studiu impurtante in pocu tempu ma cù tutte e tecniche scientifiche. U direttore generale di TÜMAŞ Emre Tüzemen è a so squadra, i nostri cunsultanti di l'Università Denizli Pamukkale, Prof. Dr. Soner Haldenbilen è u Prof. Dr. À i nostri prufessori Halim Ceylan, i nostri consulenti di KTU; Vogliu ringrazià i nostri prufessori Dilek Beyazlı, Ahmet Merik Öksüz, Şeref Oruç è u nostru stimatu maestru Hülagü Kaplan, chì hà fattu un travagliu assai impurtante cù queste opere in l'Università di Gazi. À u listessu tempu, a nostra cumissioni hà ancu fattu assai sforzu. Vogliu ancu ringrazià u nostru presidente di a Cummissione di u Trasportu è i nostri membri di a cumissioni, è voi, i nostri stimati membri di l'Assemblea, chì anu participatu à tutte e nostre riunioni è spressu e so opinioni quì, spressione e so opinioni nantu à u nostru Pianu Maestru di Trasportu, è abbracciatu stu travagliu. . Tutte e dinamiche di a cità, e camere prufessiunali, l'ONG, l'università è a nostra stampa anu ancu dimustratu interessu in questa attività da u principiu. I ringraziu sinceramente tutti. È u nostru ultimu ringraziu, avemu affidatu u prublema di trasportu à i nostri dui fratelli ghjovani. Fatih Bayraktar, Capu di u Dipartimentu di Trasportu, è Samet Ali Yıldız, Direttore Generale di TULAŞ. Sottu à sti amichi sò i nostri amici ingegneri ghjovani, dinamichi è ben furmatu. Anu ancu travagliatu assai devotamente in stu prucessu. Adupranu metudi assai innovatori. Vogliu ancu ringrazià Fatih Bayraktar è a so squadra, Samet Ali Yıldız è a so squadra. Spergu chì u nostru Pianu Maestru di Trasportu purterà benedizioni à a nostra cità è u nostru paese.

PRESENTAZIONE FATTA À I MEMBRI DI L'ASSEMBLEA

Dopu à e so dichjarazioni, u sindaco Zorluoğlu hà lasciatu u pianu à Fatih Bayraktar, Capu di u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana. Bayraktar hà fattu una presentazione nantu à u Pianu Maestru di Trasportu à i membri di l'Assemblea. Dopu, Şaban Bülbül, in nome di a Cummissione di Trasportu, hà trasmessu i negoziati nantu à u Pianu Maestru di Trasportu à i membri di l'Assemblea. U presidente Zorluoğlu hà sottumessu u Pianu Maestru di Trasportu à l'appruvazioni di i membri di l'Assemblea. U Pianu Maestru di Trasportu di Trabzon hè statu accettatu à l'unanimità.

PUNTI D'AGENDA DISCUSSATI

U presidente Zorluoğlu hà dapoi a presidenza di a sessione à Atilla Ataman, Vicepresidente di l'Assemblea di a Municipalità Metropolitana. A riunione hè finita dopu chì l'articuli 17 da a Cummissione di Zonificazione è Travaglii Publici sò stati discututi è accettati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*