Trasfurmazione "Artistica" in Bursa Zindankapı!

Trasfurmazione "Artistica" in Bursa Zindankapı!
Trasfurmazione "Artistica" in Bursa Zindankapı!

U Zindankapısı di i mura di a cità di Bursa di 2300 anni, chì hè stata cunvertita in una galleria d'arte cuntempuranea dopu a risturazione da a Municipalità Metropolitana di Bursa, hà accoltu a mostra "u loop" di Deniz Sağdıç, chì trasforma l'uggetti è l'uggetti chì l'individui usanu. in a vita di ogni ghjornu, ch'elli cunsumanu è lascianu da parte, in opere d'arte.

U Zindankapı di 2300 anni, chì hè statu restauratu in u so statu uriginale dopu esse restauratu da a Municipalità Metropolitana, hà guadagnatu un postu impurtante in a cultura è a vita artistica di Bursa in pocu tempu cum'è una galleria d'arte cuntempuranea. A mostra di Deniz Sağdıç, chì hà riunitu u cuncettu di "zero rifiuti" cù l'arti, trasfurmendu l'uggetti in qualcosa di completamente diversu da ciò chì sò, in l'attellu stabilitu in Istanbul dopu avè graduatu in u Dipartimentu di Pittura di a Facultà di Belle Arti. , hà riunitu l'amatori d'arte di Bursa in u dungeon. L'esposizione "Cycle" di Sağdıç, preparata da tessili di jeans abbandunati da i so pruprietarii dopu à esse usata, hè stata aperta à i visitatori cù una cerimonia tenuta in Zindankapı. U deputatu di Bursa Muhammet Müfit Aydın è u vice-sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Murat Demir, anu assistitu ancu à a cerimonia di apertura di a mostra, mentre chì u ministru di i Trasporti è l'Infrastrutture Adil Karaismailoğlu è u sindaco metropolitanu Alinur Aktaş, chì eranu in Bursa per i prugrammi di rivisione d'investimenti, anu visitatu ancu a mostra dopu. l'apertura.

arte sustenibile

Deniz Sağdıç, chì hà parlatu à a ceremonia d'apertura di a mostra, hà dichjaratu ch'ellu prova à fà l'arte sustenibile è chì hè assai felice d'esse in Bursa. Ricordendu chì l'opere ch'ellu hà fattu cù materiale di denim da a so mostra in Zindankapı sò in mostra, Sağdıç hà dettu: "Sempre portemu questi pantaloni, chì sò oggetti di cunsumu, uni pochi di volte, poi li mettemu da parte in u nostru armariu è li buttemu dopu. mantenenduli per anni. In particulare, aghju partitu à vede s’ellu puderia custruisce un’idea per trasfurmà l’attu di scaccià in l’attu di ricreà. Avemu digià una rivindicazione zero waste. In questa mostra, aghju creatu un'opera d'arte cù tecnichi diffirenti è metudi diffirenti, da i gammi è cinture à ogni pezzu chì pudete pensà. Spergu chì serà un viaghju piacevule ", disse.

U deputatu di Bursa Muhammet Müfit Aydın hà ancu felicitatu à a Municipalità Metropolitana, chì prima hà criatu Zindankapı è hà purtatu a galeria d'arte in a cità. Dichjarà chì parechji elementi chì sò descritti cum'è rifiuti in a società sò in realtà materie prime à u stessu tempu, Aydın hà enfatizatu chì in questa mostra, vedenu cumu i rifiuti si trasformanu in opere d'arte in u megliu modu.

U vice-sindaco di a municipalità metropolitana Murat Demir hà enfatizatu chì ancu se Zindankapı hè statu messu in serviziu cum'è una galleria d'arte per un pocu tempu, hà guadagnatu un postu impurtante in a cultura è a vita artistica di Bursa.

A mostra, chì hè stata aperta à i visitori dopu à i discorsi, hà ricivutu piena marca da l'amatori d'arte, mentri u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu, chì era in Bursa per a rivisione di l'investimenti, hà visitatu l'esposizione in Zindankapı malgradu u so calendariu impegnatu. U Ministru Karaismailoğlu, chì hè ghjuntu à a Galleria d'Arte Cuntempuranea Zindankapı inseme cù u Sindaco Metropolitanu Alinur Aktaş, hà esaminatu l'opere una per una è hà ricevutu informazioni nantu à e opere da l'artista Deniz Sağdıç. Prima di tuttu, u Ministru Karaismailoğlu hà felicitatu u presidente Aktaş per riportà l'edificiu storicu à i so pedi è hà felicitatu Sağdıç per i travaglii chì hà pruduttu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*