U numeru di aerei HÜRJET da esse pruduciutu per u TAF hè statu annunziatu

U numeru di aerei HÜRJET da esse pruduciutu per u TAF hè statu annunziatu
U numeru di aerei HÜRJET da esse pruduciutu per u TAF hè statu annunziatu

2022 unità di u Jet Training and Light Attack Aircraft HÜRJET, chì hè destinatu à lascià l'hangar è à inizià e teste in terra in 16, seranu prudutte. In ghjennaghju 2022, in a riunione di u Cumitatu Esecutivu di l'Industria di Difesa, presieduta da u presidente Recep Tayyip Erdoğan, hè stata presa a prima decisione di pruduzzione in massa di HURJET, chì era prevista per fà u so primu volu in 2023. Turkish Aerospace Industries Inc. Direttore Generale Prof. Dr. Temel Kotil era l'invitatu di a trasmissione "Gengenda Special" in A Haber. Parlendu di u prughjettu HURJET, Kotil hà spartutu l'infurmazioni chì unità 16 seranu acquistate in a prima tappa di u Jet Training and Light Attack Aircraft HURJET. In u so discorsu, Kotil hà dettu: "Aerei di furmazione di attaccu leggeru è jet. Havi un mutore jet in l'internu. Vola 40 per centu più forte. Mettimu questu davanti à u Combattante Naziunale. U nostru statu hà urdinatu 16 di questi. Turchia hà bisognu di stu tipu d'aviò. Sia l'aviò di furmazione è di attaccu. Questu porta circa 1 tonna di splusivi. Vola più veloce di u sonu è hè economicu. Hè assai economicu paragunatu à u F-16. Hà un postu in u mercatu mundiale. Volerà in u 2023. Questu hè un aviò supersonicu ". hà fattu dichjarazioni.

In u passatu, HÜRJET hà annunziatu ch'ellu principiarà e teste in terra à u principiu di u 2022. Nutendu chì u primu volu serà realizatu in u 2022 dopu à e teste in terra, Kotil hà annunziatu u 18 di marzu di u 2023 chì HÜRJET farà un volu più maturu. Dicendu chì u primu jet trainer serà consegnatu à u Command Air Force in 2025, Kotil hà dichjaratu chì u travagliu nantu à a versione armata (HÜRJET-C) puderia cuntinuà finu à u 2027. In u scopu di u prugettu, hè previstu di pruduce dui aerei prototipi volanti è un aereo staticu è un aereo di prova di fatigue per esse usatu in attività di prova.

HÜRJET Jet Trainer è Light Attack Aircraft

HÜRJET serà cuncepitu per operare à una velocità massima di 1.2 Mach è una altitudine massima di 45,000 2721 ft. Accoglierà sistemi di missione è di volu di punta. U mudellu Light Strike Fighter di HÜRJET, cù una capacità di carica utile di XNUMX kg, serà armatu per esse usatu in missioni cum'è attaccu ligeru, sustegnu aereu vicinu, sicurità di e fruntiere è a lotta contru u terrurismu in e forze armate di u nostru paese è i paesi amici è alleati. .

Durante a fase di cuncepimentu cuncepitu in corso di u prugettu, l'alternative di un mutore è doppiu mutore seranu valutate à a luce di l'analisi di u mercatu, u numeru di mutori serà decisu è i studii di cuncepimentu cuncepitu seranu realizati in cunseguenza. Soluzioni di u sistema seranu create da cumunicazione cù i fornituri in quantu à i sistemi à longu andà.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*