Sogni di i cunsumatori di sconti nantu à e vitture usate

Sogni di i cunsumatori di sconti nantu à e vitture usate
Sogni di i cunsumatori di sconti nantu à e vitture usate

E difficultà ecunomiche sperimentate durante a pandemia, a volatilità di u tassu di scambiu, i prublemi in a pruduzzione è l'approvvigionamentu di i veiculi novi affettanu da strettamente u mercatu di l'automobile d'occasione, è i prezzi di i veiculi di seconda mano vedenu livelli alti. Ancu s'è i prezzi anu cuntinuatu à un certu livellu cù i tassi di scambiu fissi in l'ultimu periodu, ci sò ghjorni stagnanti in u mercatu di l'automobile di seconda mano. I mutivi principali di sta stagnazione in Turchia sò u cumpurtamentu di l'aspettazione di i cunsumatori, u pensamentu chì ci sarà una riduzzione di i prezzi, è l'aspettativa di novi sconti è rigulamenti cum'è u regulamentu SCT recente.

A principale piattaforma di publicità di veiculi usati in Turchia, Arabam.com, hà investigatu u cumpurtamentu di quelli chì pensanu à cumprà un veiculu in Turchia. Sicondu i risultati di a ricerca realizata cù a participazione di 2 persone in u frivaru, u 520% di i participanti pensanu à cumprà un veiculu. I dati presentati da Arabam.com, chì sparte statistiche chì metteranu in luce nantu à u settore di l'automobile, mostranu chì a maiò parte di i turchi ùn anu micca fretta di cumprà un veiculu è aspettanu una riduzione di i prezzi di i veiculi.

Quandu si dumandanu quandu volenu cumprà un veiculu, u 29% di i rispondenti dicenu chì ùn sò micca pressati. 18% di i participanti dicenu chì pensanu à cumprà un veiculu in 1 mese, 9,5% in 3 mesi, 27,2% in 2 settimane. 16,3% di i rispondenti dichjaranu chì ùn hè micca chjaru ancu.

Quandu i cunsumatori sò dumandati perchè ùn anu micca fretta di cumprà un veiculu, u 73% di i cunsumatori dicenu chì aspettanu una riduzione di i prezzi di i veiculi. U 13,5% di i participanti hà dichjaratu ch'elli ùn anu pussutu truvà u veiculu chì cercanu in u mercatu, u 10,8% di elli hà dichjaratu ch'elli anu salvatu per cumprà un veiculu, u 2,7% di elli hà dichjaratu chì ùn anu micca precipitatu per cumprà un veiculu perchè l'utilizanu durante e vacanze.

Quandu i cunsumatori chì pensanu à cumprà un veiculu sò dumandati nantu à e so ragioni, u 42,5% di i cunsumatori dà a risposta "perchè aghju un bisognu urgente". Siccomu u 20,8% di i cunsumatori anu abbastanza risparmiu, u 20% di elli volenu cumprà un veiculu in un futuru vicinu perchè hè difficiule di truvà veiculi puliti in u mercatu ghjornu per ghjornu, u 16,7% di elli pensanu chì i prezzi di l'automobile aumenteranu.

"U regulamentu SCT ùn hà micca risponde à e aspettative"

Quandu i participanti sò stati dumandati nantu à i so pinsamenti nantu à u regulamentu SCT, u 70,1% di i cunsumatori hà dichjaratu ch'elli ùn rispondenu micca à e so aspettative. Mentre u 7,6% di i participanti pensanu chì rispondenu à l'aspettattivi, u 22,3% pensanu chì tali regulamenti deve esse aumentatu.

Quandu i cunsumatori sò dumandati quandu pensanu chì u mercatu di l'automobile si moverà, u 47,6% di i cunsumatori risponde "quandu i prezzi di l'automobile scendenu". 25,2% di i cunsumatori pensanu chì cù l'avvene di i mesi di l'estate, 15,2% di elli pensanu chì quandu a crisa di chip hè risolta, 12,1% di elli pensanu chì u mercatu di l'automobile diventerà attivu cù l'aumentu di a dumanda cum'è a festa di Ramadan s'avvicina.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*