U core di u turisimu batterà à a Fiera EMITT

U core di u turisimu batterà à a Fiera EMITT
U core di u turisimu batterà à a Fiera EMITT

EMITT - Fiera Internaziunale di Turismu è Viaghji di u Mediterraniu Orientale, una di e cinque più grandi fiere di u turismu in u mondu, si prepara à riunisce i prufessiunali di u turismu mundiale è i cunsumatori di vacanze in Istanbul per a 9a volta trà u 12 è u 2022 di ferraghju 25.

Fiera Internaziunale di Turismu è Viaghji di u Mediterraniu Orientale - EMITT, urganizata da Hyve Group, chì urganizeghja fieri principali in i settori principali di Turchia; Serà in TÜYAP Fiera è Centru di Cungressu trà 9-12 di ferraghju 2022.

Tenuta di novu dopu à dui anni, a 25a Fiera Internaziunale di Turismu è Viaghji di u Mediterraniu Orientale - EMITT cuntinueghja à guidà l'industria cù cuntenutu utili è cullaburazioni chì creanu valore per tutti i participanti. A participazione da u mondu sanu cuntinueghja rapidamente à a fiera, chì si terrà sottu u patrociniu corporativu di u Ministeru di a Cultura è di u Turismu di a Republica di Turchia, a Municipalità Metropolitana di Istanbul è a Turkish Airlines, è in partenariatu cù a Federazione Turca di Hotelieri (TÜROFED). ) è l'Associazione Turistica di Investitori Turchi (TTYD).

25ª Fiera EMITT; Accoglierà un totale di 14 paesi: Russia, Malta, Bulgaria, Seychelles, Serbia, Kosovo, Pakistan, Jordan, TRNC, Palestina, Azerbaijan, Sudafrica, Macedonia, Bosnia è Erzegovina. I paesi introduceranu e so caratteristiche geografiche, elementi storici è culturali, cibi è folklore in i stands chì anu stallatu, dendu à i Istanbuliti una sperienza di fiera culurita.

Cum'è in i fieri precedenti, ancu quist'annu, in u scopu di u prugramma VIP Procurement Delegation organizatu per creà novi canali d'esportazione; Più di 53 cumpratori stranieri da 200 paesi, in particulare i paesi impurtanti cum'è Francia, Italia, Spagna, Portugallu, Canada, Grecia, Russia, India, Qatar, Arabia Saudita, Egittu è Azerbaijan, assisteranu à a fiera.

L'ingressu turisticu serà di 2022 miliardi di dollari in 35

Rimarchendu chì a Turchia hè trà i paesi cù u più altu numeru di turisti, u direttore di a fiera EMITT Hacer Aydın hà dettu: "Secunnu i dati di TUIK, u numeru di turisti chì venenu in Turchia in 2021 hè statu annunziatu cum'è 30.038.961 persone è u nostru ingressu turisticu hè statu annunziatu cum'è 24,48. miliardi di dollari. U numeru di turisti stranieri chì venenu in Turchia in 2021 hè aumentatu di 2020 per centu cumparatu cù 94, ghjunghjendu à 24,71 milioni. Basatu nantu à a dichjarazione fatta da u nostru Ministeru di Turismu è Cultura in Novembre, i nostri rivenuti turistici sò previsti per aumentà à 2022 miliardi di dollari in 35. Sti dati mostranu chì Turchia cresce ghjornu per ghjornu in quantu à u turismu. "Questi risultati ci dannu speranza", disse è cuntinuava:

"Pudemu dì chì a Fiera EMITT hà fattu una grande cuntribuzione à l'ecunumia, u turismu è a marca di u paese di Türkiye. Ci era una grande dumanda per sta fiera, chì avemu fattu l'ultima volta in u 2020. Quist'annu, a dumanda di participazione da i paesi stranieri hè ancu assai alta. Questu mostra chì facemu u dirittu. Comu tali, ci motiva à accelerà u nostru travagliu per furnisce un benefiziu maiò à u nostru paese ".

Tuttu ciò chì tocca à l'Industria Turistica Parteciperà à EMITT 2022!

A Fiera EMITT serà u puntu di scontru di i prufessiunali in u settore di u turismu, cum'è preziosi organismi di guvernu, associazioni, operatori turistici, agenzie di viaghju è alberghi, è ancu compagnie aeree, strutture di alloghju, cumpagnie di trasportu è tecnulugia di l'infurmazione. Un prugramma di cunferenza assai riccu serà tenutu à a fiera, chì copre i tendenzi di l'industria nantu à diversi temi.

U primu ghjornu di a fiera, u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di TÜRSAB Firuz Bağlıkaya, u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di TTYD Oya Narin è u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di TÜROFED Suriri Çorabatır participaranu à a Sessione di i Presidenti, moderata da u Cunsigliu Turisticu. Osman Ayik. Purtà l'ultimi sviluppi chì formanu u settore à l'agenda.

Cù l'indispensabile Master Class Private Fair Tours di EMITT, esperti, viaghjatori, influenzatori è chefs visiteranu l'espositori unu à unu à i so stand è portanu cumu per evità i rifiuti, cunsiglii di sustenibilità è pratiche turistiche favurevuli à u clima da a tappa di a cunferenza à a fiera. corridori.

In più di permette à EMITT di exhibirà è seguità i prudutti è servizii più novi in ​​a regione, a so innovazione speciale di u 25th anniversariu serà EMITT Tech Garage. À EMITT Tech Garage, chì sustene l'attività chì custruiscenu ponti trà a mente creativa è l'investitore cù u so cuntenutu, e start-ups scuntrà l'industria turistica cù l'ultime applicazioni di digitalizazione è tecnulugia, da Metaverse à a realtà aumentata.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*