I scientisti turchi anu scupertu dui pianeti

I scientisti turchi anu scupertu dui pianeti

I scientisti turchi anu scupertu dui pianeti

U Ministru di l'Industria è Tecnulugia Mustafa Varank hà fattu valutazioni nantu à a scuperta di dui pianeti à 1001 anni luce di distanza in u "Exoplanet Discovery Project with Timing Method" realizatu cù u sustegnu di TUBITAK 1336 Program. Dichjarà chì i pianeti intornu à e stelle doppie sò stati scuperti per a prima volta in Turchia, Varank hà dettu: "U direttore di u prughjettu sustinutu da TÜBİTAK hè l'Assoc di u Facultà di l'Università di Ankara. Dr. Felicita à Özgür Baştürk è a so squadra è li auguru di ottene assai più successi ". disse.

U TUG TELESCOPE ERA ANNU UTILATA

Sicondu u post nantu à i cunti suciale di TÜBİTAK, i pianeti scuperti sò stati chjamati "Kepler451c" è "Kepler451d". Cù sta scuperta, in u sistema "Kepler-451", in più di u pianeta scupertu prima, sò stati scuperti dui pianeti giganti di dimensioni di Jupiter. U telescopiu T1 di l'Osservatorio Naziunale di TÜBİTAK (TUG) di 100 metru di diametru hè statu ancu utilizatu per scopi d'osservazione durante a scuperta. U studiu hè statu realizatu da TÜBİTAK, Assoc. Dr. Hè statu supportatu in u scopu di u Prughjettu R&D 118 numeratu 042F1001, intitulatu "Exoplanet Discovery by Timing Method", realizatu da Özgür Baştürk.

Ricerca da l'Università di Ankara, Dipartimentu di Astronomia è Scienze Spaziali. Vede. Ekrem Murat Esmer, Assoc. Dr. Özgür Baştürk è Prof. Dr. Selim Osman Selam è Dr. da l'Università di Istanbul, Dipartimentu di Astronomia è Scienze Spaziali. Lecturer Hè stata realizata da u membru Sinan Aliş.

studià; In più di u telescopiu T1 di 100 m di diametru di l'Osservatoriu Naziunale di TÜBİTAK, u diametru di 80 cm Prof. Dr. U telescopiu Berahitdin Albayrak hè statu fattu cù l'osservazioni di misurazione di luce ottenute da u telescopiu di 60 cm di diametru di l'Osservatoriu di l'Università di Istanbul situatu in u campus di l'Osservatorio Ulupınar di l'Università Çanakkale Onsekiz Mart, è ancu l'osservazioni ottenute da i telescopi spaziali Kepler è TESS.

In u studiu, analizendu i tempi di l'eclissi di a stella doppia, a prisenza di dui pianeti simili à Jupiter hè stata rilevata in u sistema Kepler-451, in più di u pianeta scupertu prima.

Siccomu i circadori turchi anu truvatu i pianeti 21 è 22 intornu à stelle doppie, u numeru di pianeti scuperti in u spaziu hè aumentatu à 22. Unu di i pianeti hè circa 1,5 volte a massa di Jupiter, è l'altru hè quasi duie volte a massa.

Inoltre, Kepler-451 hè u sicondu sistema di stella binariu intornu à quale sò stati scuperti più di dui pianeti, dopu à Kepler-47.

L'articulu scientificu chì spiegà a scuperta di i pianeti in u sistema Kepler-451 hè statu publicatu in a rivista "Avisi mensili di a Royal Astronomical Society" publicata da Oxford University Press.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*