L'etichetta ambientale turca deve esse ricunnisciuta in u mondu

L'etichetta ambientale turca deve esse ricunnisciuta in u mondu
L'etichetta ambientale turca deve esse ricunnisciuta in u mondu

Evaluendu a participazione di l'Etichetta Ambientale Turca in a Rete Globale di Etichetta Ecologica, Dr. Istruttore U membru Ayşe Sevencan hà dettu chì stu sviluppu aumenterà a competitività di a Turchia è cuntribuisce assai à l'ecunumia. Hè diventatu un membru di u "Turkish Environmental Label System" Global Eco Label Network, chì mostra chì un pruduttu pruduttu in Turchia hè "ecologicu". U Global Eco Label Network, in quale 60 paesi sò rapprisentati, cuntribuisce à a ricunniscenza glubale di u Sistema di Labellu Ambientale Turcu realizatu da u Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu. determinatu i criterii in ceramica, tessili, carta di pulizia, sapone per lavare a manu, cusmetichi, vetru è gruppi di servizii d'alloghju turisticu. Hè dichjaratu chì u numeru aumenterà rapidamente cum'è u travagliu nantu à a determinazione di criteri per i diversi gruppi di prudutti è servizii cuntinueghja in u ministeru. A cumpagnia hà u dirittu di riceve "Etichetta Ambientale" pò aduprà u logu "Etichetta Ambientale Turca" nantu à l'imballu di u pruduttu.

Criteriums richiesti per ottene una etichetta ambientale

Facendu una valutazione nantu à u sughjettu, Yeditepe University Faculty of Economics and Administrative Sciences Department of Economics Dr. U membru di a Facultà Ayşe Sevencan hà dettu: "U Ministeru di l'Ambiente stabilisce i stessi criteri di l'Unione Europea in u mondu è porta un sistema di criteri standard. Questa etichetta serà datu à e cumpagnie chì rispondenu à questi criteri basi. Nutendu chì i criteri sò riuniti sottu 5 rubriche principali, Sevencan hà dettu: "U pruduttu ùn crea micca rifiuti tossichi. Questu hè cum'è u gasu di cloru in i paperi bianchi A4 chì avete sempre utilizatu. Mantene a biodiversità, vale à dì, i materiali di prudutti cum'è rattan o bambù in u mobili venenu da foreste sustinibili.

"Hè ancu un grande cuntribuzione à l'ecunumia"

Enfatizendu chì questu hè un passu assai impurtante per un futuru sustenibile, Ayşe Sevencan hà dichjaratu chì aumenterà ancu a so cumpetitività in termini di ecunumia. Sevencan hà dettu: "Ora passemu da l'importazione à l'esportazione. Cù stu novu mudellu di ecunumia, hè un articulu chì aumenterà a cumpetizione in l'espurtazioni. Sapemu a forza di a Cina in a cumpetizione, ma a Cina ùn hè micca una ecunumia capace di pruduce assai prudutti verdi. Ci hè un mercatu cusì grande in Auropa, è cù l'accordu di u clima di Parigi, i paesi sò digià cunsiderà limità l'impurtazione di prudutti micca verdi. Questu aghjunghje un grande vantaghju cumpetitivu. Dunque, hè assai impurtante per e nostre cumpagnie per esse etichettate verdi. Aumenta u nostru putere cumpetitivu in i mercati domestici è stranieri ", disse.

Passemu à l'ecunumia circular

Enfatizendu a cuntribuzione chì farà à u settore industriale, u Dr. Istruttore U membru Ayşe Sevencan hà dettu: "U Ministeru di l'Industria hà studii in u campu di l'efficienza. Passemu da l'ecunumia lineale à l'ecunumia circular. Chì significà questu? Riturnemu à un sistema induve i rifiuti ùn sò micca rifiuti. Stu tipu di pruduzzione aghjunghje efficienza, riduce i costi è crea una grande opportunità ". Sevencan, a so cuntribuzione à l'ecunumia; In u periodu pandemicu quandu a dumanda era bassa, spiegò cù l'esempiu chì u mercatu di i prudutti verdi era solu 4.2 trilioni d'euros in u mercatu europeu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*