Accuminciatu per l'istituzione di a prima pianta d'idrogenu verde di l'industria turca

Accuminciatu per l'istituzione di a prima pianta d'idrogenu verde di l'industria turca
Accuminciatu per l'istituzione di a prima pianta d'idrogenu verde di l'industria turca

Per a "Impianta di Idrogenu Verde" prevista per esse stabilita in Bandırma, Balıkesir; L'Agenzia di Sviluppu di South Marmara, Enerjisa Üretim, Eti Maden, TÜBİTAK MAM è ASPİLSAN Enerji si sò riuniti è firmavanu u protocolu di cooperazione corporativa in a cerimonia.

Un principiu hè statu fattu per a produzzione è l'usu di l'idrogenu verde, una fonte d'energia alternativa chì hà u più grande potenziale per rimpiazzà i combustibili fossili, in a riduzione di l'emissioni di carbonu cù e tecnulugia esistenti per ottene u 100% di cunversione di energia, à a Base Energetica Bandırma di Enerjisa Üretim. .

Vice Ministru di l'Industria è Tecnulugia Dr. Çetin Ali Dönmez hà ancu assistitu à a ceremonia; Enerjisa Production CEO İhsan Erbil Bayçöl, Eti Maden General Manager Serkan Keleleşer, South Marmara Development Agency Sicritariu Generale Abdullah Power, TÜBİTAK Vice President / MAM President V. Prof. Dr. Ahmet Yozgatlıgil è ASPİLSAN Energy General Manager Ferhat Özsoy eranu ancu presenti.

South Marmara diventerà un centru di produzzione di l'idrogenu

A cerimonia hà iniziatu cù a presentazione di u Manager di l'Energia di l'Agenzia di Sviluppu di South Marmara Mehmet Volkan Duman. Dà infurmazione nantu à i sistemi hibridi in a so presentazione, Duman hà toccu u prucessu di trasfurmazioni di l'energia di Turchia è u putenziale di novi sistemi energetichi chì saranu i primi per u nostru paese. Duman hà spiegatu ancu i vantaghji di a Regione Marmara Meridionale in u campu di l'energia rinnuvevule è hà dettu chì u scopu principale hè di creà un "Centru di Produzione di Idrogenu" nantu à a linea Bandırma-Biga.

In a so presentazione, Duman hà dettu chì a Regione di Marmara Meridionale hè a regione più adatta per i tentativi di rinvivisce l'economia di l'idrogenu. A pruduzzione di a regione di 12,50% di l'electricità di Turchia, ospitu e piante di energia rinnuvevuli più efficaci di Turchia cù una capacità installata di l'electricità rinnuvevule basata nantu à a fonte di 2,50 GW, è a capacità installata di l'energia eolica sò i motivi per chì South Marmara hè preferitu cum'è u centru di produzzione di l'idrogenu verde. Ellu hà sottolineatu chì hè efficace chì a Turchia hè u capu è chì hè determinata cum'è una di e regioni più attraenti in i travaglii di RES offshore realizati cumuna da u Ministeru di l'Energia è e Risorse Naturali è l'Agenzia Danese di l'Energia.

Enerjisa Prucessu di Pruduzzione Monitoraghju è R&D Assistant Manager Kahraman Çoban, ASPİLSAN Enerji İstanbul R&D Manager Dr. Emre Ata, TÜBİTAK MAM Senior Chief Researcher Assoc. Dr. Fehmi Akgün è u Capu di u Dipartimentu di Sviluppu di Tecnulugia Eti Maden Derya Maraşlıoğlu anu fattu a so presentazione à a ceremonia; Anu spartutu cù i participanti i studii di l'idrogenu chì anu realizatu, i so prughjetti in u campu di l'energia rinnuvevuli, i so investimenti cunnessi è l'infurmazione generale di introduzione nantu à i so stabilimenti.

"Turchia serà capace di creà un valore aghjuntu s'ellu hè un pioniere in questu sensu è avanza".

Dopu à a presentazione, i discorsi di u protocolu sò stati cuminciati. Facendu u so discorsu, u CEO di Enerjisa Production, İhsan Erbil Bayçöl, hà dettu ch'ellu era felice di accoglie è ringraziava l'urganisazioni participanti. Bayçöl hà dichjaratu chì a Turchia hà un putenziale impurtante in quantu à l'idrogenu è chì Turchia duveria esse un pioniere in questu sensu agisce rapidamente. Bayçöl hà dettu chì u prucessu dopu à a firma di u protokollu hè assai preziosu è hà dichjaratu chì Enerjisa Üretim piacerebbe participà à i temi chì anu pruvatu à esse trattatu in stu protokollu cù tutte e so forza. Turchia pò creà un valore aghjuntu quandu hè un pioneru in questu sensu è piglia passi cuncreti; u più veloce si pò piglià a strada, u più successu serà; chì sti viaghji sò individualmente difficili; Hà cunclusu u so discorsu dichjarà chì solu un puntu pò esse ghjuntu cù l'unione di e forze, è chì Enerjisa Üretim vole participà à stu prughjettu volontariamente mettendu tutte e so risorse è i so cori in questu.

"U fattu chì l'imprese in Turchia anu una iniziativa in questa direzzione hè a forza motrice principale"

Dà a bona nutizia di a produzzione domestica di batterie di lithium in maghju in i so discorsi, u direttore generale di l'energia di ASPİLSAN, Ferhat Özsoy, hà dettu: "Hè assai impurtante per noi di esse in u protocolu. U fattu chì l'imprese in Turchia anu una iniziativa in questa direzzione hè a forza motrice principale. Mentre i sviluppi in u mondu nantu à l'idrogenu cuntinueghjanu, Turchia hà bisognu di accelerà u so travagliu nantu à questu tema. Hà cunclusu u so discorsu dicendu: "A dirigenza di l'Agenzia di Sviluppu di South Marmara in questa materia, riunenduci, è mobilizendu tutte e pussibulità di e nostre urganisazioni in questu sensu".

"Hè assai impurtante chì i settori publicu è privatu si riuniscenu"

TÜBİTAK Vice President / MAM Vice President Prof. Dr. In u so discorsu, Ahmet Yozgatlıgil hà dettu: "Sò felice chì avemu riunitu in u scopu di stu protokollu nantu à una questione chì hè di tanta impurtanza in u nostru paese è in u mondu. Hè assai impurtante per i settori pùblicu è privatu à unisce. Quist'annu hè u nostru 50th Anniversary. Avemu andatu à a ristrutturazione settoriale in TÜBİTAK MAM. Una di e nostre unità novi hè "Tecnulugia Energetica" è questu hè u so primu ghjornu. In questa cunfigurazione, avemu criatu un grande gruppu di ricerca nantu à l'idrogenu è a pila di carburante sottu a Vice-Presidenza di Tecnulugia Energetica. In u scopu di stu studiu, pensemu chì avemu da ottene risultati assai impurtanti da quì ". disse.

"U boru hà grandi vantaghji in l'idrogenu"

In u so discorsu; U direttore generale di Eti Maden İşletmeleri, Serkan Keleşer, hà dichjaratu chì vendenu tubi trasfurmati in 33 strutture sottu a gestione di Eti Maden, aghjunghjendu valore à u mondu, è hà dettu: "Cumpleremu una catena mettendu in opera l'impianto di carburu di boru in 2022 cù un novu valore aghjuntu. Una tonna di minerale hè $ 150, una tonna di l'acidu boricu hè $ 600-700. Pruduciaremu u polu di carburu di boru da l'acidu boricu aghjunghjendu un novu valore aghjuntu à u boru in i nostri impianti, è faremu armature di 30 mila dollari cù questa polvera, chì hè 400 mila dollari per tonna. Tutti i ligami di sta catena seranu in stu paese. U nostru secondu prughjettu hè "ferro boron". Poneremu e fundazioni in Bandırma quist'annu. In novu, cù u travagliu di i nostri amichi, ponemu a fundazione di e nostre facilità di produzzione per ottene u lithium in u minerale. Ottenemu lithium da i rifiuti liquidi. Di novu quist'annu, avemu da principià l'investimentu in a pruduzzione di "idruru di sodiu boru", chì attachemu una grande impurtanza. U 2022 serà un annu quandu l'investimenti in i prudutti finali ligati à u boru culminanu. U boru hà ancu grandi vantaghji in l'idrogenu, è utilizendu stu vantaghju, avemu da fucalizza nantu à a produzzione di composti solidi di boru-idrogenu cù un altu valore aghjuntu. In questu sensu, Eti Maden hà da cuntribuisce à u sviluppu di sta cuuperazione dendu u so megliu sustegnu ".

"Semu avà capaci di parlà di sta materia concretamente"

U Sicritariu Generale di l'Agenzia di Sviluppu di South Marmara, Abdullah Power, hà dettu: "Semu estremamente felici di fà u passu di un tali protokollu in a nostra regione. Cum'è una agenza di sviluppu, simu cuscenti di u putenziale di a nostra Regione cum'è istituzione chì travaglia sottu à a cuurdinazione di u nostru Ministeru di l'Industria è Tecnulugia, è avemu sempre pruvatu à valutà lu mette in evidenza. Avemu ancu fattu assai travagliu nantu à l'idrogenu, avemu datu assai pensamentu. A stu puntu, simu avà capaci di parlà di stu affari concretamente, cù i vantaghji di a tecnulugia è u prugressu significativu in i studii di R&D realizati da e nostre urganisazioni. In questu sensu, ringraziu sinceramente tutti i partiti di u protocolu ". hà finitu u so discorsu.

"Avemu bisognu di utilizà l'accumulazione in u settore publicu inseme cù u settore privatu"

Venendu à u palcuscenicu per l'ultimu discorsu di u prugramma, u Vice Ministru di l'Industria è Tecnulugia Dr. Çetin Ali Dönmez hà dettu: "Vogliu ringrazià tutte e nostre urganisazioni chì anu abbracciatu u prugettu. U prublema più impurtante in u nostru Ministeru hè di stabilisce sti cuuperazioni. Per creà una cultura di riunione. E nostre istituzioni cum'è TÜBİTAK MAM realizanu travaglii assai impurtanti. Avemu bisognu di utilizà sta accumulazione in u settore publicu inseme cù u settore privatu. Avemu da vene cun boni successi da quì. A perspettiva di u Ministeru hè di sustene u più prughjetti cuncreti è ragiunate, è hè ancu pussibule di mubilizà e risorse di u Ministeru per chì i studii da esse realizati in i lochi induve una visione cumuna hè stata determinata da e nostre istituzioni cum'è " Bandırma Energy Base" beneficerà e PMI, l'accademia è l'imprenditori in Turchia. Vogliu chì sta cullaburazione sia di novu fruttuosa ". hà finitu u so discorsu.

A cerimonia hè finita cù a firma di u protocolu di cooperazione corporativa è una sessione di foto di gruppu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*