Turchia, u ligame più impurtante di a catena di cummerciu mundiale

Turchia, u ligame più impurtante di a catena di fornitura glubale
Turchia, u ligame più impurtante di a catena di fornitura glubale

U nostru paese hè diventatu u ligame più impurtante in a catena cummerciale glubale cù a so pusizione geopulitica è u vantaghju di u costu. L'aumentu di a dumanda di u mondu di i prudutti elettronichi aumenta u trafficu cummerciale globale di Turchia. Turchia, chì hè sottu u radar di l'imprese internaziunali, cresce a so parte in u cummerciu glubale cù i so investimenti digitale, è ancu l'attività d'esportazione di e cumpagnie chì si alimentanu di produzzione è impurtazioni.

A rottura di e catene di furnimentu glubale cù a pandemia hà creatu un effettu di leva in l'esportazioni di Turchia, è hà furnitu un guadagnu significativu in a riduzione di u deficit di u cummerciu esteru. Sicondu i dati di u Ministeru di u Cummerciu, in u 2021, l'espurtazioni di Turchia anu aumentatu da circa 33% à 225 miliardi 368 milioni di dollari, è u voluminu di u cummerciu esteru hè aumentatu da circa 28% à 496 miliardi 723 milioni di dollari. U deficit di u cummerciu esteru, invece, hè diminuitu di 8% per via di u putere di attivazione di l'espurtazioni è ammontava à 45 billion 987 million dollars. U direttore generale di Merter Elektronik, Musa Koçyiğit, hà dichjaratu chì a Turchia hà rinfurzatu u so postu in u cummerciu glubale, in particulare in u mercatu europeu, evaluendu u cambiamentu in a catena di furnimentu glubale cum'è una opportunità è hà dettu: "A Turchia hè in strada per diventà a basa di produzzione mundiale. cù u so mudellu di a nova ecunumia orientata à a produzzione è à l'esportazione. U nostru putere di produzzione domestica attiva u sviluppu di l'industria di fabricazione. A necessità crescente di prudutti elettronici in a pandemia hà ancu purtatu a Turchia à u primu pianu in u cummerciu glubale. A nostra pusizioni geopulitica, u putere di pruduzzione è di gestione hà trasfurmatu u nostru paese in un centru di attrazione in u cummerciu mundiale ".

Trasformanu a pusizione geopolitica di Turchia in un vantaghju in u cummerciu

Mencionendu chì a pandemia hà allargatu l'attività di vendita è di cummercializazione di i prudutti elettronici, Musa Koçyiğit hà fattu a seguente dichjarazione annantu à u sughjettu: "A Turchia, in più di a so pruduzzione domestica, rinforza ancu e so esportazioni alimentandu l'impurtazioni. Cum'è una sucietà chì opera in u campu di i sistemi satellitari è i pezzi di ricambio elettronici per quasi 40 anni, avemu focu annantu à i prudutti di valore aghjuntu in u cummerciu esteru è espansione e nostre attività cù novi unità chì avemu custruitu nantu à a nostra infrastruttura d'esportazione è investimenti digitale. Avemu scupertu un novu terrenu in l'industria di l'elettronica cù b2bmerter.com, a nostra piattaforma di cummerciale elettronicu B2B dedicata à i nostri clienti grossisti, induve tutti i flussi d'infurmazioni è u prucessu sò gestiti. Semu à u puntu di furnimentu principale di i più grandi mercati di Turchia cum'è Hepsiburada, Trendyol, n11. Cum'è a più grande cumpagnia di grossista di l'elettronica in Turchia, furnimu prudutti à più di 5 mila cumpagnie. Utilizendu u vantaghju geopuliticu di u nostru paese, avemu furnitu un valore aghjuntu qualificatu à l'attività di esportazione cù i prudutti chì avemu impurtatu. Avemu u scopu di aumentà ancu a nostra cuntribuzione à l'esportazioni di Turchia cù i nostri investimenti digitali è attività cummerciale induve i prudutti à valore aghjuntu sò in prima linea ".

U pruduttu di valore aghjuntu hè ghjuntu à u primu postu in l'esportazioni

Musa Koçyiğit, chì hà dettu chì u putere crescente di Turchia in u cummerciu glubale hà fattu l'esportazione di prudutti à valore aghjuntu ancu più impurtante, è l'accordi di liberu cummerciu cù i paesi 27 in l'UE è l'Unione Doganale rinfurzanu u rolu strategicu di u nostru paese in u cummerciu glubale. In più di a pusizione geopolitica di u nostru paese è u vantaghju di u costu, l'investimenti digitale di l'imprese esportatrici anu purtatu Turchia ancu più vicinu à u so scopu di esportazione di 250 miliardi di dollari questu annu. disse.

Dirige l'esportazioni di l'industria elettronica

Fornendu infurmazioni nantu à e so attività in u novu periodu, u direttore generale di Merter Elektronik, Musa Koçyiğit, hà dettu: "In u scopu di e nostre attività chì varieghja da l'importazione à l'esportazione à u cunsumadore finale, a nostra facilità cù una zona chjusa di 7 mila metri quadrati, i nostri una gamma di prudutti di più di 20 mila, a nostra forza di travagliu esperta è a nostra grande flotta di veiculi ponu risponde à tutti i bisogni di l'imprese in distribuzione grossista. Cumminendu a nostra sperienza in i canali digitale cù i nostri investimenti infrastrutturali tecnologichi, dirigemu l'esportazioni di l'industria elettronica. Cum'è u rapprisentante di a capitale naziunale è naziunale di Turchia, hè trà i nostri miri priurità di aumentà u putere di u travagliu di u nostru paese cù e nostre attività d'esportazione è di furnisce più flussi di valuta straniera.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*