Un ringraziu speciale da a Squadra Naziunale di Turchia à l'Olimpiadi di Pechino

Un ringraziu speciale da a Squadra Naziunale di Turchia à l'Olimpiadi di Pechino
Un ringraziu speciale da a Squadra Naziunale di Turchia à l'Olimpiadi di Pechino

L'allenatore di a squadra naziunale di pattinaggio di velocità di Turchia, Artur Sultangaliyev, hà dettu chì l'urganizazione realizata in l'Olimpiadi Invernali di Pechino hà furnitu un grande sustegnu à a Turchia per ottene novi successi in u pattinaggio di velocità. Furkan Akar, un atleta di pattinaggio di velocità di corta distanza da Turchia, hà battutu u record per a Turchia in a corsa di 1000 metri maschili urganizata cum'è parte di l'Olimpiadi Invernali di Pechino piazzandosi 6u. Daretu à stu successu, i sforzi di Turkey Speed ​​​​Skating Team Head Coach Artur Sultangaliyev ùn ponu esse negatu.

Artur Sultangaliyev, in una entrevista esclusiva cù u currispundente di CMG, hà dettu chì l'eccellente urganizazione realizata à l'Olimpiadi Invernali di Pechino è e misure serii pigliate contr'à l'epidemie anu un grande impattu nantu à a prestazione di Furkan. Esprimendu ch'ellu hè assai fieru di Furkan, chì hà participatu à l'Olimpiadi d'invernu per a prima volta rapprisintendu Turchia, hà classificatu 1000u in a corsa di 6 metri maschili, Artur hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"L'Olimpiadi Invernali di Pechino hè statu un avvenimentu veramente bonu per noi. U persunale ci hà aiutatu assai, li ringraziu assai. L'urganizazione, i gimnasti, tuttu era di primura. Questi, di sicuru, anu avutu un impattu pusitivu nantu à a nostra prestazione ".

Sultangaliyev hà dettu chì l'Olimpiadi Invernali di Pechino sò i migliori Olimpiadi invernali chì hà assistitu in tutti l'aspetti, da l'alloghju à i pasti, aghjustendu: "L'alloghju è i pasti eranu assai ben organizzati. I pasti halal sò stati preparati per i participanti musulmani, eramu assai felici di vede questu. Avemu alluntanatu in un ambiente assai lussuosu. Ogni atleta, ogni coach avia e so stanze. E cundizioni di pulizia eranu assai boni. Tutti questi anu definitivamente affettatu u nostru successu ".

Sultangaliyev. Dichjarà chì e misure pigliate sò assai impurtanti, hà dettu: "Fighjendu u risultatu, e misure anu affettatu positivamente a nostra prestazione. Atleti di parechji paesi anu battutu record olimpichi. Parlendu cum'è coach, queste restrizioni epidemiche sò state benefiche per u rendiment. Perchè furnisce una disciplina ", disse.

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*