Nave di furmazione Custruita in Turchia Cunsegnata à a Marina di Qatar

Nave di furmazione Custruita in Turchia Cunsegnata à a Marina di Qatar

Nave di furmazione Custruita in Turchia Cunsegnata à a Marina di Qatar

U battellu di furmazione armatu AL SHAMAL, custruitu da Anadolu Shipyard, hè statu consegnatu à a Marina di Qatar cù una ceremonia assistita da u Ministru di a Difesa Naziunale Hulusi Akar è u Ministru di a Difesa di Qatar Khalid bin Muhammed al-Atiyye. U cumandante di e Forze Navali Ammiragliu Adnan Özbal è u Vice Ministru di a Difesa Naziunale Muhsin Dere anu assistitu ancu à a cerimonia.

A cirimonia in Anadolu Shipyard principia cù un mumentu di silenziu è l'inni naziunali di i dui paesi.

Parlendu dopu à a recitazione di u Coran, u cumandante di l'Accademia Navale di Qatar, u contrammiragliu Khalid Nasser al-Hajri, hà iniziatu u so discorsu ringraziendu e Forze Armate Turche è quelli chì anu cuntribuitu à a custruzzione di a nave.

Enfatizendu chì i prughjetti impurtanti sò stati implementati trà Turchia è Qatar sottu a guida di u presidente Recep Tayyip Erdoğan è l'emiru di Qatar Sheikh Tamim bin Hamed Al Sani, u contrammiragliu Hajri hà manifestatu a so satisfaczione per portà una nave d'alta tecnulugia à a Marina di Qatar.

À a fine di a ceremonia, induve u video di l'attività di furmazione in QTS 91 AL DOHA, una altra nave di u prughjettu, hè stata guardata, a Bandiera di Qatar, chì hè stata consegnata à u Cumandante di a Nave da u Ministru di Difesa di Qatar, al- Atiyye, hè statu isciutu à a nave di u bastimentu accumpagnatu da l'Innu Naziunale di Qatar.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*