A manu d'aiutu da a Turchia "Train of Kindness" arriva in Afganistan

A manu d'aiutu da a Turchia "Train of Kindness" arriva in Afganistan
A manu d'aiutu da a Turchia "Train of Kindness" arriva in Afganistan

U Trenu di a Bontà, chì hè stata urganizata cù diverse ONG in Turchia sottu a coordinazione di u Ministeru di l'Affari Interni, a Presidenza di Gestione di Disastru è Emergenza (AFAD), hà ghjuntu in Afganistan.

U trenu chì portava 27 tunnellate d'aiutu umanitarii, chì partì da Ankara u 750 di ghjennaghju, intrì in Afganistan attraversu a Porta di a fruntiera di Turgundi à a fruntiera di u Turkmenistan.

A cerimonia tenuta à u Turgundi Border Gate hà assistitu l'Ambasciadore di Turchia à Kabul Jihad Erginay, AFAD, Crescent Red Turca, i funzionari di l'Agenzia di Cooperazione è Coordinazione Turca (TIKA), u guvernatore di Herat di l'amministrazione talibana Mevlana Nur Ahmed Islamcar, u sindaco di Herat Hayatullah Muhacir è Ufficiale di a Mezzaluna Rossa Afgana.

Parlendu à a ceremonia, l'ambasciadore di Turchia in Kabul Cihad Erginay hà dettu chì l'aiutu serà furnitu à diverse istituzioni in u paese cum'è u Ministeru di a Salute è a Crescent Rossa Afgana, è ancu e famiglie in bisognu, è hà dettu: di questu aiutu, avemu u scopu di furnisce aiutu à circa 750 mila famiglie cù 30 tunnellate. È serà distribuitu à 30 mila famiglie in ogni angulu di l'Afghanistan è 34 pruvince. In altre parolle, ghjunghjeremu 34 pruvince cù questu aiutu. Arriveremu à ogni angulu è à ogni culore di l'Afghanistan. Semu ancu assai felici di questu ". disse.

Dichjarà chì l'ambiente di cunflittu chì l'Afghanistan sta affruntà è diverse crisi cum'è l'epidemie di Kovid-19, stu paese hà bisognu di aiutu umanitariu, Erginay hà dettu: "Invimemu à tutta a cumunità internaziunale per furnisce stu aiutu umanitariu. Perchè l'Afghanistan, u populu afganu hà bisognu di questu in questa fase. Turchia ùn hà micca rispostu à sta necessità. Face ciò chì pò, inseme cù tutti i so segmenti, è continuerà à fà cusì. disse.

Nutendu chì un secondu Trenu di Bontà ghjunghjerà in Afganistan à a fine di ferraghju, Erginay hà dettu: "Questu ùn hè micca u primu aiutu di Turchia à l'Afganistan, à u populu afganu di u populu turcu. Nè serà di l'ultimu aiutu ". disse.

Un ligame inseparabile trà dui populi

Maulana Nur Ahmed Islamcar, u guvernatore di Herat di l'amministrazione talibana, hà dichjaratu chì ci hè un ligame storicu, culturale è religiosu di seculi trà l'Afghanistan è a Turchia è hà definitu questu ligame cum'è "inseparabile".

Islamcar hà nutatu chì Mevlana Celaleddin Rumi, chì hè natu in l'oghje in a pruvincia di Belh di l'Afghanistan, è Mahmud di Ghazni, chì hà guvernatu l'Afghanistan per un tempu, sò i simboli più forti di u ligame trà e duie cumunità.

Esigendu chì Turchia, cum'è un paese forte in l'arena pulitica, deve ancu sustene l'Afghanistan in l'arena internaziunale, İslamcar hà dettu:

"Vulemu ringrazià u paese amicu Turchia è u populu amicu di Turchia sottu a guida di u presidente di Turchia Recep Tayyip Erdoğan, è ancu l'urganisazioni d'aiutu di Turchia cum'è a Mezzaluna Rossa Turca è l'AFAD, chì anu allargatu una manu per aiutà. ci mandendu u Trenu di a Bontà da Ankara à Turgundi cum'è un simbulu di amicizia ".

U Trenu Aiutante è Gentilezza da Turchia hè ghjuntu in Afganistan

L'autorità turche anu ottenutu un travagliu sfidau

L'ufficiali di l'istituzioni turchi, chì anu pigliatu l'azzione dopu à l'ordine di u presidente Recep Tayyip Erdoğan per u Trenu di a Bontà, anu fattu grandi sforzi per coordinà u trenu.

I funzionari di l'urganisazione anu dettu ch'elli si sò stati svegliati tardi qualchì ghjornu per finisce cù successu sta sfida sfida.

Burhan Aslan, capu di AFAD International Humanitarian Aid Group, hà dettu chì ellu è a so squadra anu spesu assai sforzu in ognuna di e tappe di u pianu, cum'è a cullizzioni di i materiali di l'aiutu, a carica nantu à u trenu, a cumpiendu e prucedure ufficiali, u trasportu di l'aiutu. à l'Afghanistan è furnisce l'aiutu à e persone ghjusti in 34 pruvince, è per superà un compitu cusì difficiule. Ellu disse chì sò felici.

Nutendu chì anu cumpiitu cù successu un compitu cusì difficiule, Aslan hà dettu: "Cuntinuemu à esse cù u nostru populu afganu, chì hè vicinu à 18 milioni, cù i so alimenti, vestiti, mantelli, igiene è pruvisti di salute". disse.

Dà a bona nutizia chì l'aiutu à u populu afganu hà da cuntinuà sottu à a coordinazione di l'AFAD, Aslan hà nutatu chì i preparativi cuntinueghjanu per u novu Trenu di a Bontà, chì porta circa 1000 tunnellate di materiale d'aiutu, da esse consegnatu à u paese à a fine di ferraghju. .

I materiali d'aiutu seranu imballati è pronti per a distribuzione in Herat, è seranu distribuiti à e famiglie in bisognu in 34 pruvince di u paese in cuuperazione cù l'Ambasciata di Turchia in Kabul, AFAD, a Crescent Red Turca è a Crescent Red Afgana.

Havi una larga varietà di materiali d'aiutu, cum'è l'alimentariu, u vestitu d'inguernu, materiale medicale, sedie à rotelle, ghjoculi, è materiale di salute.

U Trenu di a Bontà chì partendu da Turchia hà utilizatu a strada di l'Iran è u Turkmenistan.

U Trenu di a Bontà, chì passava per i terri di Turchia, Iranu è Turkmenistan è ghjunse in Afganistan, hà viaghjatu 4.168 chilometri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*