L'artista Karagöz più ghjovanu registratu in Turchia hà messu in scena u so primu ghjocu

L'artista Karagöz più ghjovanu registratu in Turchia hà messu in scena u so primu ghjocu
L'artista Karagöz più ghjovanu registratu in Turchia hà messu in scena u so primu ghjocu

Bursalı Hasan Mert Karakaş, chì hà sappiutu diventà u più ghjovanu artista Karagöz registratu in Turchia (u so sognu), hà mette in scena a prima dramma chì hà scrittu è preparatu per i zitelli à u Museu di a Municipalità Metropolitana di Karagöz.

U museu Karagöz, chì hè statu purtatu à a cità da a Municipalità Metropolitana, cuntinueghja à esse unu di i lochi culturali prediletti di i zitelli. In u centru induve i zitelli è l'adulti scontranu cù Hacivat è Karagöz, ci hè un esempiu di quantu impurtante hè a relazione maestru-apprendista. Hasan Mert Karakaş, chì hè interessatu à u dramma d'ombra Hacivat-Karagöz dapoi ch'ellu avia 9 anni, hà u dirittu di diventà un artista Karagöz registratu inserendu l'entreviste realizate da u Ministeru di a Cultura è u Turismu recentemente. Karakaş, chì hà sappiutu diventà u più ghjovanu artista Karagöz in Turchia è Bursa, hà ancu ottenutu u titulu di UNESCO Patrimoniu Culturale Immateriale. Hasan Mert Karakaş di 20 anni, chì hà ottinutu un grande successu, hà rializatu a so prima dramma, "Karagöz Dreams Realm", in u Museu Karagöz. I zitelli è l'adulti mostranu un grande interessu in u ghjocu; I valori cum'è esse una bona persona, ùn esse egoista è menti sò stati spiegati à l'amatori d'arte.

Hasan Mert Karakaş, chì hà dettu ch'ellu era assai felice di riceve u tìtulu di Patrimoniu Culturale Immateriale di u Ministeru di a Cultura è u Turismu à a ghjovana età, hà dichjaratu ch'ellu hà scontru stu arte à l'età di 9 anni in u Museu Karagöz. Spieghendu chì hà assistitu à i corsi di "creazione di descrizzione è riproduzione" aperti da BUSMEK, Karakaş hà dettu chì hà pigliatu lezioni da i so maestri Tayfun Özer è Osman Ezgi. Karakaş hà dettu: "Sò un artista Karagöz à u Museu Karagöz. Sò entusiasta di mette in scena u mo primu ghjocu, "Karagöz Dreams Realm". In u ghjocu, insegnemu à i zitelli è à l'adulti lezioni cum'è esse una bona persona, micca esse egoista, micca menti.

Karakaş hà dettu chì hà cuminciatu à ghjucà à l'ombra cum'è un hobby è hà cuminciatu à piace più a professione mentre pigliava lezioni da i maestri è andava à i corsi, "Questu arte hè multiforme. Cuntene parechji elementi cum'è musica, teatru, dramma. A so versatilità m'hà impressiunatu. Hè per quessa ch'e aghju trattatu di st'arti. A causa di u cinema è di a televisione, l'arti di Hacivat è Karagöz cadenu un pocu daretu. U numaru di persone interessate hè diminuitu. Pensu chì i ghjovani duveranu piglià st'arti avanti. Cuntribuisceraghju ancu à u sviluppu di l'arti furmendu l'apprendisti.

Esprimendu chì tutti ponu amparà lezioni da ellu dopu avè vistu u ghjocu di Karagöz, Karakaş hà dettu: "I zitelli chì anu vistu u spettaculu una volta puderanu vulsutu fighjulà ripetutamente. Dunque, e famiglie duveranu piglià i so figlioli à u spettaculu di Karagöz. U mo scopu hè di elevà l'arti di Karagöz da a so pusizione attuale à livelli più alti. Vogliu chì a ghjente di Bursa abbraccia più Hacivat è Karagöz, vene à u Museu di Karagöz è fighjate i drammi in famiglia. Sò sicuru chì l'aneddoti toccheranu un puntu in a so vita ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*