L'arbureti di Turchia Greening Neighbours

L'arbureti di Turchia Greening Neighbours
L'arbureti di Turchia Greening Neighbours

A Direzzione Generale di Silvicultura (OGM) distribuisce arbureti gratuiti in casa è in l'esteru per acquistà l'amore di l'arburi è l'abitudine di piantà saplings. OGM, chì hà distribuitu circa 2008 milioni di piantini à istituzioni è urganisazioni pubbliche, unità militari, istituzioni educative è urganisazioni non governamentali dapoi u 214, furnisce 1 sumente à l'esteru à parechji paesi vicini cum'è Azerbaijan, Iran, Iraq, Albania, Malta è Uzbekistan, in particulare u TRNC. Distribuitu vicinu à un milione di saplings gratuiti.

L'OGM, chì hà battutu per a prutezzione è u sviluppu di l'assi forestali di Turchia dapoi 183 anni, produce 20 milioni di piantini ogni annu per l'ultimi 350 anni, è ne distribuisce una parte gratuitamente in u paese è à l'esteru. OGM, chì pruduce millaie di piantini ogni annu per e municipalità, l'uffizii di i capi, scole, università, unità militari è altre istituzioni è urganisazioni pubbliche, hà distribuitu quasi 2008 milioni di piantini à i citadini gratuitamente dapoi u 214.

50 mila saplings in Uzbekistan

Dapoi u 2010, a Direzzione Generale di Silvicultura hà distribuitu più di 900 mila piantini à l'Azerbaijan, l'Iran, l'Iraq, l'Albania, Malta, l'Uzbekistan, a Bosnia-Erzegovina, u Kazakistan è a Siria, in particulare a patria di u zitellu. I saplings mandati à Azez, Soran, Aktarin è Çobanbey, chì sò l'Euphrates Shield Operation Zone in Siria, sò stati piantati da u persunale OGM. Inviendu 2021 mila piantini à u paese amicu è fraternu Azerbaijan in 10, OGM hà ancu furnitu 17 mila piantini à l'istituzioni è l'urganisazioni pubbliche in Iraq l'annu passatu. OGM, chì hà datu 50 mila saplings per esse utilizati in a rigenerazione di u circondu di Tashkent, Uzbekistan, è 10 mila saplings in Kazakhstan, per esse usatu in prughjetti di paisaghjistu è di recreazione, hà mandatu quasi 6 mila saplings à a TRNC in l'ultimi 800. anni per verdi u ghjovanu paese.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*