U futuru di l'industria logistica hè statu discututu à MUSIAD

U futuru di l'industria logistica hè statu discututu à MUSIAD
U futuru di l'industria logistica hè statu discututu à MUSIAD

A "Reunione di Cunsultazione di l'Industria Logistica", urganizata sottu a coordinazione di u Cunsigliu di Settore Logisticu MUSIAD di l'Associazione Industriali Indipendenti è Imprenditori (MUSIAD), hè stata tenuta in a sede di MUSIAD cù a participazione di u presidente di MUSIAD Mahmut Asmalı, rapprisentanti di settore è membri.

U presente è u futuru di l'industria di a logistica sò stati valutati in a riunione, induve l'evoluzione in a industria di a logistica hè stata discussa in modu cumpletu. In a riunione, hè statu ancu decisu chì u Cunsigliu Settore Logisticu di MUSIAD assumerà u compitu di a coordinazione di a nova struttura chì deve esse creata per u sviluppu di u settore in u prossimu periodu, chì dà un grande vantaghju à u nostru paese. Cerchemu di fà u megliu usu di sta opportunità ".

A riunione in a sede di MUSIAD hà participatu l'Associazione di Fornitori di Serviziu Internaziunali di Spedizioni è Logistiche (UTIKAD), Associazione di Trasportatori Internaziunali (UND), Associazione di Trasportatori Ferroviari (DTD), Associazione di Agenti Doganali d'Istanbul (IGMD), Associazione Turca di Carga, Courier è Logistica. (KARID), Turchia I rapprisentanti di l'Associazione di Trasportatori (TND), l'Associazione di Magazzini Depositi (GAID), l'Associazione di Trasportatori Pesanti (AND), l'Associazione di Operatori Portu Turchi (TÜRKLİM) è l'Associazione Turchi di l'Industriali è di l'Imprese (TÜSİAD) U Gruppu di Travagliu Logisticu hà participatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*