U Gruppu Üçay hè Prontu à Equipà Turchia cù Stazioni di Ricarica di Veiculi Elettrichi

U Gruppu Üçay hè Prontu à Equipà Turchia cù Stazioni di Ricarica di Veiculi Elettrichi
U Gruppu Üçay hè Prontu à Equipà Turchia cù Stazioni di Ricarica di Veiculi Elettrichi

EATON, un famosu fabricatore mundiale di sistemi di gestione di l'energia elettrica è industriale, hà annunziatu chì travaglià cù Üçay Group, una di e cumpagnie principali in Turchia, per soluzioni di stazioni di carica di veiculi elettrici. Furnendu serviziu in 81 pruvince è centinaie di locu in Turchia, Üçay Group hà u scopu di espansione e so stazioni di ricarica rapida in tuttu u paese.

Cù l'accelerazione di u prughjettu TOGG, l'infrastruttura di stazioni di carica veloce, chì Turchia hà bisognu per i veiculi elettrici, hà cuminciatu à esse discutitu. U Gruppu Üçay, chì hà 81 filiali è centinaie di rivenditori in 56 pruvince di Turchia, hà annunziatu chì hà finitu i so preparativi per l'usu generalizatu di stazioni di ricarica elettrica in tuttu u paese fendu un accordu cù a cumpagnia di gestione di l'energia famosa in u mondu Eaton.

Cù l'accordu firmatu l'ottobre scorsu, Üçay Group hè diventatu l'unica autorità in a vendita è u serviziu di stazioni di carica per i veiculi elettrici.

U Gruppu Ucay hè Prontu à Equipà Turchia cù Stazioni di Ricarica di Veiculi Elettrichi

"L'INVESTIMENTI IN STAZIONE DI CARICA ùn sò ancora abbastanza"

Ricordendu chì i disinni sò stati rivelati in u prughjettu TOGG è chì a produzzione principiarà in u primu trimestre di u 2023, u CEO di Üçay Group Turan Şakacı hà dettu: "Cumu i veiculi elettrici diventanu generalizati, l'investimenti in stazioni di ricarica, chì sò essenziali per l'usu di veiculi elettrici. , anu cuminciatu à cresce. Ancu s'è u numeru di stazioni di carica hè aumentatu cù l'investimenti fatti, ùn sò micca abbastanza. Dopu l'accordu chì avemu firmatu cù Eaton, avemu cuminciatu à purtà stazioni di carica elettrica, chì sò vitali per i veiculi elettrici, in u nostru paese. Intraprenderemu tutte e vendite è a rapprisentazione post-vendita ". disse.

'PORTEMI I PRODOTTI PIÙ EFFICIENTI À U NOSTRE PAESE'

Turan Şakacı, affirmannu chì a Turchia ùn hà micca bisognu di fonti straniere per l'investimenti in stazioni di ricarica elettrica, hà dettu: "Eaton hè una cumpagnia di punta mundiale in stazioni di ricarica elettrica, vedemu chì l'investituri stranieri vedenu u putenziale di i veiculi elettrici in Turchia è si preparanu à investisce per lu. Tuttavia, Turchia pò stabilisce stazioni di ricarica elettrica in tuttu u paese cù e so risorse. Facendu dispunibuli i prudutti più efficaci di u mondu in questu campu, permettemu à l'investituri turchi di agisce cunfortu in questa zona.

"Credemu in u putenziale di Togg è acceleremu i nostri investimenti"

Enfatizendu chì i veiculi elettrici trasformeranu l'industria di l'automobile simili à l'ascesa di i telefoni cellulari à a fine di l'anni 1990 è à l'iniziu di l'anni 2000, Turan Şakacı hà dettu: "U fattu chì Turchia hà realizatu a trasfurmazioni in u principiu è hà fattu investimenti in questa direzzione rinforza a nostra credenza chì a trasfurmazioni à i veiculi elettrici sarà più veloce in u nostru paese. Cù sta credenza, cum'è Üçay Group, vulemu aumentà u numeru di stazioni di ricarica elettrica cù un investimentu iniziale di 2022 milione di dollari per 1. Avemu l'infrastruttura tecnica, u supportu di serviziu, u produttu è a vulintà chì permetterà a creazione di stazioni in tutta a Turchia, cuminciendu cù e nostre grandi cità ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*