L'Ucraina Bayraktar hà distruttu u cunvou russu cù TB2 SİHA

L'Ucraina Bayraktar hà distruttu u cunvou russu cù TB2 SİHA
L'Ucraina Bayraktar hà distruttu u cunvou russu cù TB2 SİHA

In u video publicatu da e Forze Armate Ucraine, Bayraktar hà spartutu i mumenti quandu TB2 SİHAs mirava à u convoi di l'armata russa vicinu à Chornobaivka in a regione Kherson. L'Ucraina hè specificamente destinata à unità di furnimentu contr'à e truppe russe. In questu modu, hè destinatu à disattivà l'elementu d'attaccu o l'elementi chì portanu l'armata.

I veiculi abbandunati da parechji suldati russi in a regione sò spartuti nantu à e social media.

L'Ucraina usa attivamente i TB-2 SİHAs compru da Turchia. Nanzu, era vistu chì i tanki russi eranu cuparti di ferru in a forma di una griglia, cù questu scopu di prutezzione di i tanki contru i Mam-l sparati da u TB-2, ma l'imaghjini da a regione mostranu i tanki russi distrutti. malgradu stu mètudu.

In una dichjarazione di u Ministeru di a Difesa di l'Ucraina: "Durante u ghjornu, l'invasori persu trè Su-30SM, 11 elicotteri, dui Su-25, dui IL-76MD, dui treni logistichi. L'Air Force è a nostra difesa aerea cuntinueghjanu à infligge perdite significative à l'aviò, i veiculi blindati è a forza di l'invasori. E forze d'occupazione russe anu persu almenu 11 elicotteri differenti oghje, trè caccia Su-30SM, dui aerei d'attaccu Su-25, è veiculi di trasportu militari Il-76MD chì portavanu paracadutisti di l'invasori. E truppe nemiche sò state distrutte da u cumbattimentu Su-27, u S300 è u sistema di difesa aerea BUK M1. U bomber Su-24M appartenente à a Forza Aria Ucraina hà colpitu 20 cunvogli di equipaggiu militare in un incidente. I vagoni logistichi chì furnianu carburante à l'occupanti nantu à a ferrovia sò stati distrutti da u veiculu aereu senza pilota Bayraktar TB2. Cridite in e forze armate di l'Ucraina! Morte à i nemici!" dichjarazioni sò state incluse.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*