Prucedure à i Passaggi di Fruntiera spartutu per i Turchi da esse evacuati da l'Ucraina

Prucedure à i Passaggi di Fruntiera spartutu per i Turchi da esse evacuati da l'Ucraina

Prucedure à i Passaggi di Fruntiera spartutu per i Turchi da esse evacuati da l'Ucraina

U Vice Ministru di l'Affari Esteri, Yavuz Selim Kıran, hà spartutu e prucedure attuali da esse applicate à e porte di cunfini per i citadini turchi evacuati da l'Ucraina.

Yavuz Selim Kıran, Vice Ministru di l'Affari Esteri, in u so contu Twitter, "Avemu principiatu e nostre operazioni di evacuazione di terra da Ucraina. Semu in stretta cooperazione cù i paesi di a regione per facilità u passaghju di i nostri citadini, chì parteranu per e nostre operazioni di evacuazione o per i so propri mezzi, attraversu e porte di cunfini ".

Prucedure à e porte di cunfini spartute cù i Turchi da esse evacuate da l'Ucraina

In a dichjarazione fatta da Kıran, chì hà spartutu e prucedure cù a nota "Pratiche attuali à e porte di fruntiera", i citadini turchi evacuati puderanu entre cù un passaportu o una carta d'identità da e porte di fruntiera polacche è moldavie, è i citadini ùn saranu micca richiesti. avè un test PCR, certificatu di vaccinazione è visa. I citadini chì utilizanu a porta di u cunfini rumanu è bulgaru puderanu entre cù un passaportu, è i citadini ùn saranu micca dumandati un test PCR, certificatu di vaccinazione è visa. I citadini chì utilizanu a porta di a fruntiera ungherese puderanu attraversà cù un passaportu, è i citadini chì ùn anu micca un certificatu di vaccinazione anu da piglià un test PCR. I citadini puderanu passà per a porta di cunfini senza visa. I citadini chì passanu per a porta di a fruntiera di Slovacchia puderanu passà cù un passaportu o una carta d'identità basatu nantu à una valutazione individuale, è i citadini ùn saranu micca richiesti di un test PCR, certificatu di vaccinazione è visa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*