L'atelier d'Izmir d'iniziu verdi hè finitu

L'atelier d'Izmir d'iniziu verdi hè finitu
L'atelier d'Izmir d'iniziu verdi hè finitu

À l'attellu "Storie Verdi di Turchia", i sforzi di a Municipalità Metropolitana di Izmir per una cità "Resiliente è Verde" sò stati spiegati. Güven Eken, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, chì hà fattu u discorsu d'apertura di l'attellu, hà dettu: "Da u ghjornu chì u nostru sindaco Tunç hà pigliatu u so postu, hà travagliatu per stabilisce una cità chì ùn custruisce micca mura trà ellu è a natura. "Credemu chì facemu un travagliu pionieri è esemplare sia per a Turchia sia per u mondu", disse. U Vice Ambasciatore Olandese à Ankara Erik Weststrate hà dettu chì pensa à stallà in Izmir quandu si ritira.

"Green Beginnings Izmir Workshop" urganizatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir è l'Ambasciata Olandese in u scopu di u prugramma "Storie Verdi di Turchia" hè finita cù a seconda riunione tenuta à a Fabbrica Storica di Gas di Carbone. Burocrati di Izmir Metropolitan Municipality è Izmir Governorship, membri di l'Associazione Natura, rapprisentanti di e camere prufessiunali è vuluntarii ambientali anu assistitu à u workshop. À a riunione di l'iniziativa di Storie Verdi di Izmir, l'attività realizate da a Municipalità Metropolitana di Izmir sottu i tituli di città vivibili, sustenibili è intelligenti sò state trasmesse à i participanti per mezu di presentazioni.

"Travagliemu per sguassà i muri trà a natura è a cità"

Facendu u discorsu d'apertura di l'attellu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Güven Eken, hà dettu chì Izmir hè a prima cità in Turchia à entra in u Programma di Cità Verdi di u Bancu Europeu per a Ricostruzione è u Sviluppu (BERD). Eken, sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç SoyerHà enfatizatu chì u "Piano d'Azzione di a Città Verde" è u "Piano d'Azione per l'Energia Sostenibile è u Clima" sò stati cumpletati in Izmir in cunfurmità cù a visione "Città Resiliente è Verde" di .

Eken hà dettu: "U cambiamentu in u mondu hè un cambiamentu attivatu da e cità. Più di a mità di a pupulazione di u mondu vive avà in cità. Quandu parlemu di crisa climatica è armunia cù a natura, sapemu chì e suluzione deve esse in u locu chì crea u prublema, vale à dì in cità. Dapoi u ghjornu ch'ellu fù elettu, u nostru presidente Tunç hà travagliatu per stabilisce una cità chì ùn faci micca mura trà ellu è a natura. Realizzemu tutti i nostri piani strategichi, piani di sub-azione è prughjetti in Izmir in questa direzzione. Cridemu chì facemu un travagliu pionieri è esemplare sia per a Turchia sia per u mondu. Cerchemu di implementà una pulitica di cità unica è amichevule à a natura per Izmir apprufittannu di e culture è esempi antichi. In Izmir, pruvemu di fà di e cità una parte di l'ecosistema di a terra di novu rimuovendu i muri, e barriere fisiche, culturali è ecunomiche trà a natura è a cità. "Hè l'unicu ciò chì pudemu fà per risolve un prublema universale cum'è a crisa climatica", disse.

"U nostru scopu hè un ambiente più pulitu è ​​più vivibile"

U Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Izmir, Şükran Nurlu, hà ancu presentatu dati nantu à a pulitica energetica in a cità. Dichjarà chì i bisogni di l'electricità di e cumpagnie di a municipalità metropolitana di Izmir sò soddisfatti da fonti d'energia rinnuvevuli, soluzioni basate in natura sò implementate contr'à i prublemi è l'energia hè prodotta da i rifiuti, Nurlu hà ancu enfatizatu chì l'usura in u mondu hè aumentata in l'ultimi anni. . Nurlu hà dettu: "U nostru mondu si ribella. Avemu campatu e cunsequenze di a rivolta inseme. Hè necessariu di piantà quì è spiegà qualcosa altru. A Municipalità Metropolitana di Izmir hà alcune iniziative è prughjetti per piantà tutte l'attività chì aumentanu l'accelerazione. Hè assai preziosa per a storia per esse cuntata, trasmissa, è incrustata in u pensamentu. Avemu revelatu cumu ghjunghjemu u nostru scopu di riduce e nostre emissioni di carbonu di 2030 per centu in 40. Avemu stabilitu u Centru di Sviluppu Agricola di Izmir. Reduceremu l'emissioni di carbone, ma qualcosa hè cambiatu; Avemu bisognu di campà secondu. Cumu pruduciemu l'alimentu ? Avemu un centru di sementi, hè un strumentu chì serve un scopu. I Grocery Populari sò stati aperti. Vendimu prudutti pruduciuti attraversu cooperative. "U nostru scopu hè di serve i citadini in un ambiente più pulitu, più vivibile", disse.

"Pensu di stallà in Izmir quandu mi ritirò"

Enfatizendu l'impurtanza di u cuncettu di l'energia sustinibili, u Vice Ambasciatore Olandese à Ankara Erik Weststrate hà dichjaratu chì, cum'è l'Olanda, sustenenu solu e cità à u principiu di u prucessu. Dichjarà chì u travagliu da esse realizatu dopu dipende di e cità, Weststrate hà apertu un parentesi separatu nantu à a situazione di Izmir. Weststrate hà dettu: "Semu in Izmir oghje. Sò tantu felice. Amu assai Izmir. Pensu di stallà in Izmir quandu mi ritirò. Cercu digià una casa. In questa riunione, assai idee boni sò state prudutte è cunsiderate. Aspittu à elli. Sò tantu fieru di pudè esse una parte di questu. Ùn avemu micca fattu questu solu. "Tutti, cumpresu u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, i so cunsiglieri è i capi di dipartimentu, anu datu e so opinioni in questa urganizazione", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*