Ùn sacrificheremu micca i nostri alivi per u riscattu

Ùn sacrificheremu micca i nostri alivi per u riscattu
Ùn sacrificheremu micca i nostri alivi per u riscattu

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà dumandatu à u Cunsigliu di Statu per un sughjornu di l'esekzione è l'annullamentu contr'à u cambiamentu di u regulamentu chì hà apertu a strada per l'attività minera in l'alivi. Presidente di u casu Tunç Soyer"Ùn sacrificheremu micca i nostri alivi per affittu", disse.

A municipalità metropolitana di Izmir, chì hà pigliatu l'azzione dopu chì u Regolamentu di u Ministeru di l'Energia è e Risorse Naturali nantu à l'emendamentu di u Regolamentu di a Minera hè statu publicatu in a Gazzetta Ufficiale è entra in vigore, applicatu à u Cunsigliu di Statu. A Municipalità Metropolitana hà dumandatu a sospensjoni è l'annullamentu di u regulamentu chì apre a strada per l'attività minera in l'alivi.

A regulazione hè contru à a lege

In a petizione preparata da l'avucati di a Municipalità Metropolitana di Izmir, l'articuli pertinenti di a Custituzione sò stati ricurdati. Mentre era statu dichjaratu chì l'attu amministrativu sottumessu à a causa era illegale, e seguenti dichjarazioni sò state aduprate in a lista di ragiuni cumpostu di 9 articuli: A Custituzione hè stata creata in violazione di a Legge N ° 3573 nantu à u Migliuramentu di u Cultivamentu di l'Olivu è a Vaccinazione di i Wilds, a Legge nantu à a Conservazione di a Terra è l'Utilizazione di a Terra N ° 5403, a Legge di Zoning N ° 3194 è i Regolamenti pertinenti. Per quessa, a so esecuzione deve esse fermata perchè pruvucarà danni irreversibili in casu di annullamentu è implementazione. Ancu s'è u sughjettu di u prucessu hè statu stabilitu da u Ministeru di l'Energia è e Risorse Naturali, postu chì hè in relazione cù i minieri, hè essenzialmente ligatu à un sughjettu chì hè sottu à l'autorità è a rispunsabilità di u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta.

Suspende l'esecuzione senza aspittà una risposta

In quantu à a dumanda di sospensione di l'esecuzione è annullamentu, "L'azzione hè chjaramente illegale. E cundizioni di l'Articulu 2577 di a Legge di Procedura di Giudiziu Amministrativu N ° 27 (IYUK) sò state cumplette. Si deve esse accettatu chì, se l'azzione chjaramente illegale di u ministeru di l'accusatu hè implementata, l'alivi seranu distrutti, l'alivi affruntà a minaccia di estinzione, è sta situazione pruvucarà seriu danni à a nostra natura quandu l'effetti ambientali sò presi in contu. chì pò causari danni irreparabile. Per quessa, dumandemu un sughjornu di l'esecuzione immediatamente è senza aspittà e risposte di l'accusati.

U saccheghju di i nostri alivi ùn hè micca accettatu.

U dipartimentu di i servizii agriculi di a municipalità metropolitana di İzmir hà ancu spartutu l'opinione seguente nantu à u sughjettu: "A Turchia hè u pruduttore di oliu di tavola è d'aliva, chì hè u primu in u mondu. A più impurtante, u Mediterraniu hè a patria genetica di l'alivu. Centinaie di millaie di famiglie agricultori in u nostru paese guadagnanu a so vita interamente da a cultura di l'alivu. Cunsiderendu u settore di l'aliva è l'oliu d'aliva in tuttu, 6-7 milioni di i nostri citadini guadagnanu a vita da stu settore. L'alivi ghjucanu ancu un rolu assai impurtante in u mantenimentu di l'equilibriu ecologicu. L'alivi sò un habitat per parechje spezie viventi, cum'è a fauna è l'uccelli, è ancu di benefiziu l'ambienti riducendu u livellu di diossidu di carbonu in l'atmosfera. Mentre u nostru mondu s'avvicina à e fonti d'energia rinnuvevuli per a crisa climatica è a contaminazione ambientale, ùn hè ancu accettatu di saccheghjanu i nostri alivi per apre e mine basate nantu à i combustibili fossili. Unu di i prublemi più impurtanti chì sorgeranu cù a crisa climatica serà a crisa alimentaria. I disastri naturali chì anu da esse u risultatu di a crisa climatica, a privazione di l'alimentariu, a contaminazione ambientale è a disrupzione di l'equilibriu di l'ecosistema ùn deve micca esse u legatu chì lasciaremu à i nostri figlioli.

"U mandatu di morte hè ignuranza in u megliu"

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerIn una dichjarazione nant'à u so contu di e social media, "Quelli chì volenu sacrificà i nostri alivi à e mine deve avè pensatu chì u nostru oliu d'aliva ùn saria micca abbastanza per u nostru paese, cusì limitanu e so esportazioni. Avemu prisintatu una demanda per l'annullamentu di u regulamentu cù una dumanda di sughjornu di esicuzzioni. Ùn sacrificheremu micca i nostri alivi in ​​affittu ", disse.

Chì cuntene u regulamentu ?

Sicondu u Regolamentu di u Ministeru di l'Energia è e Risorse Naturali nantu à a Modificazione di u Regolamentu Minerariu, se l'attività minera realizata per a generazione di l'electricità coincide cù i zoni registrati cum'è olivi in ​​u registru di a terra è ùn hè micca pussibule di realizà a attività in altre zone, a parte di u campu d'alivi induve l'attività minera serà realizata, l'attività minera in u campu, u Ministeru pò dà permessu di realizà attività è di custruisce strutture temporanee in relazione à queste attività, tenendu in contu l'interessu publicu. . In stu cuntestu, per pudè usà l’alivu, a parsona chì hà da realizà attività minera, deve s’impegna à riabilitazione è risturazione di u situ à a fine di l’attività. In i casi induve ùn hè micca pussibule di spustà u campu, ci hè ubligatoriu di riabilitazione è di ristaurazione di u campu à a fine di l'attività minera, è di fà un stabilimentu di l'alivi in ​​una zona ritenuta adatta da u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta, in cunfurmità cù e norme di piantazione, è in a stessa dimensione di u campu induve l'attività serà realizata. A parsona chì hè decisa in favore di a realizazione di l'attività minera serà rispunsevuli di tutti i costi ligati à u trasportu di u campu d'alivi è di tutte e dumande chì nascenu da u trasportu di l'alivi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*