11 sindaci metropolitani attiranu l'attenzione à e fureste cù a crisa alimentaria

11 sindaci metropolitani attiranu l'attenzione à e fureste cù a crisa alimentaria
11 sindaci metropolitani attiranu l'attenzione à e fureste cù a crisa alimentaria

11 Sindaci di u CHP, chì si riuniscenu à intervalli regulari, si sò riuniti in Aydın. Affrontendu u Guvernu in una dichjarazione cumuna, i Presidenti anu attiratu l'attenzione à a Guerra Russia-Ucraina, a crisa alimentaria è i disturbi sperimentati in a risposta à l'incendii forestali l'annu passatu. In a dichjarazione cumuna, "Cum'è 11 municipalità metropolitane, invitemu urgentemente u Guvernu à urganizà una riunione di cunsultazione naziunale, cumprese i nostri cumuni, per risolve a crisa alimentaria crescente in u nostru paese. Dichjaremu chì una riunione urgente deve esse fatta cù l'istituzioni pertinenti contr'à l'incendii di fureste, è sottulinemu una volta di più chì simu aperti à ogni tipu di cuuperazione. A nostra nazione celebra digià u mese benedettu di Ramadan; Vulemu chì porta abbundanza, benedizioni, felicità è bontà.

I sindaci di Istanbul, Ankara, Izmir, Adana, Eskişehir, Aydın, Antalya, Muğla, Mersin, Tekirdağ è Hatay Metropolitan Municipalities si sò riuniti in Aydın. Dopu à a riunione, a seguente dichjarazione hè stata fatta:

"Avemu riunitu sta volta in Aydın, a Terra di Efeler, per e nostre riunioni regulari cum'è Sindaci Metropolitani. À a riunione di Aydın, i sviluppi attuali in l'agricultura, in particulare in l'ultimu periodu di pandemia, guerra, crisa climatica è l'aumentu di u prezzu di l'alimentariu, l'energia è i prudutti di petroliu, sò stati valutati, è i travaglii chì i nostri Municipalità Metropolitane anu fattu è farà in ordine. per prevene u prublema di l'approvvigionamentu di l'alimentariu chì deve esse espertu in l'anni à vene.

In l'ultimi anni 3, i nostri Municipalità Metropolitana anu ottenutu un successu significativu in u campu di u sviluppu rurale; sustegnu di e cooperative di e donne è di tutte e cooperative di sviluppu agriculu, pruduzzione cuntratta, cuncede sustegnu è allevamentu in i campi di i nostri pruduttori. In a riunione, a vuluntà di e nostre istituzioni à agisce inseme in i travaglii da fà per aumentà u sustegnu à u sviluppu rurale è a diversità di i prudutti è di i metudi in questi supporti hè stata enfatizzata.

Parechji paesi è Turchia sò affruntati da una crisa alimentaria per via di a crisa climatica è di a guerra. Cum'è 11 Municipalità Metropolitana, invitemu urgentemente u guvernu à urganizà una riunione di cunsultazione naziunale, cumprese i nostri cumuni, per risolve a crisa alimentaria crescente in u nostru paese.

In particulare in i zoni custieri, i grandi incendi forestali anu sperimentatu l'annu passatu, è hè statu osservatu chì quelli rispunsevuli di risponde à questi incendi è di a coordinazione ùn anu micca un equipamentu abbastanza. I nostri municipalità metropolitane ci anu fattu sentu vicinu chì i guverni lucali stanu da i nostri citadini in casu di incendi è disastri naturali. I travaglii cumuni di i nostri Municipalità Metropolitana contr'à i disastri di u focu forestale prima di i prossimi mesi di l'estate sò stati valutati è una decisione cumuna hè stata presa chì l'opere di u "Forest Science Board", chì hè stata attivata l'annu passatu, seranu seguitu strettamente. Dichjaremu chì una riunione urgente deve esse tenuta cù i nostri Municipi, i Governatori, i funzionari di u Ministeru di a Foresta è l'istituzioni pertinenti, è sottulinemu una volta di più chì simu aperti à ogni tipu di cooperazione.

In a riunione, e valutazioni sò state fatte nantu à u trasportu, l'educazione, i prughjetti di l'informatica è a participazione di e donne à l'impieghi. I nostri municipalità metropolitane implementanu investimenti à longu andà, opere infrastrutturali, trasporti à grande scala è prughjetti ambientali per fà e nostre cità più vivibili.

I nostri municipalità metropolitane farà u massimu sforzu per mantene i punti di resistenza elevati in l'acqua, u trasportu, i prezzi di u pane è l'aiuti suciali, malgradu e cundizioni ecunomiche difficili è i costi crescente. Cum'è l'11 Sindaci Metropolitani, sottulinemu una volta di più: U guvernu cintrali, micca i guverni lucali, hè rispunsevule per i cambiamenti di tariffu fatti o da esse fatti per via di e cundizioni ecunomiche attuali. L'ufficiali di u guvernu anu bisognu di scuntrà i perditi di u scambiu di e municipalità, è ancu di travaglià per aumentà i so rivenuti in u stessu puntu contru l'articuli di spesa aumentati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*