11 Municipalità metropolitane si sò riunite à l'Attellu di l'Agricultura in a Capitale

11 Municipalità metropolitane si sò riunite à l'Attellu di l'Agricultura in a Capitale
11 Municipalità metropolitane si sò riunite à l'Attellu di l'Agricultura in a Capitale

I Capi di i Dipartimenti di l'Agricultura è di i Servizi Rurali di 11 Municipalità Metropolitana si sò riuniti à u "Attellu di l'Agricultura" ospitatu da a Municipalità Metropolitana di Ankara. In a riunione, parechji temi cum'è u sustegnu è i criteri per u settore di l'agricultura è l'alimentazione, i sistemi infrastrutturali in l'investimentu è a produzzione, a pianificazione di prughjetti agriculi cumuni sò stati discututi, è ancu e future politiche agriculi è pruposte di suluzione.

A Municipalità Metropolitana d'Ankara, chì cuntinueghja à dà l'esempiu per l'altri cumuni cù i so movimenti di sustegnu di u sviluppu rurale, hà avà riunitu i Capi di Dipartimenti di l'Agricultura è di i Servizii Rurali di 11 Municipalità Metropolitane in u "Atelier d'Agricultura" per scambià opinioni nantu à e pulitiche agricule è discute. pruposte di suluzione.

In l'attellu induve u Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Ankara, Reşit Serhat Taşkınsu, hà fattu valutazioni nantu à e crisi agricule sperimentate in tuttu u paese, u Capu di u Dipartimentu di i Servizi Rurali Ahmet Mekin Tüzün hà datu infurmazioni detallate nantu à i supporti di sviluppu agriculu di a Municipalità Metropolitana di Ankara è i prughjetti esemplarii chì hà implementatu.

I PROBLEMI AGRICULI SONT ADDIRZATI

In l'attellu ospitatu da ABB à l'Hotel Holiday Inn; Sò stati discututi u sustegnu à u settore agriculu è alimentariu, a creazione di un sistema infrastrutturali in l'investimentu è a produzzione, i criterii di sustegnu à a produzzione malgradu e differenze regiunale, a pianificazione di campioni è prughjetti agriculi cumuni, u travagliu d'integrazione in i mercati publichi, e fiere artistiche è e riunioni da fà.

Enfatizendu chì anu urganizatu stu attellu per identificà suluzioni à i prublemi sperimentati in a produzzione agricula à scala pruvinciale è naziunale, Ahmet Mekin Tüzün, Capu di u Dipartimentu di Servizi Rurali di ABB, hà fattu e seguenti dichjarazioni:

"U nostru scopu hè di identificà suluzioni à i prublemi vissuti in a pruduzzione agricula à livellu pruvinciale è paese. I metropolitani sustenenu attualmente u settore agriculu in modu assai seriu. Facendu sti supporti, u nostru scopu hè chì u pruduttori mantene a so vita, allughjendu in u so paese senza smarrà da a pruduzzione. Avemu pulitiche basi nantu à questu, cumu pudemu sustene stu settore più efficacemente in una cuurdinazione chì riunisce sti pulitiche ? Cumu pudemu mantene u nostru pruduttore vivu? Cerchemu è brainstorming questu ".

MODELLU DI FABRICATURA CONTRATTATA È OBJECTIU UNIONE CENTRALE IN BAŞKENT

Tüzün hà parlatu di u mudellu di fabricazione di cuntrattu implementatu da a Municipalità Metropolitana di Ankara in Başkent.

"U nostru scopu hè d'urganizà i pruduttori è di fà li cooperative cù stu mudellu. A Municipalità Metropolitana di Ankara hè veramente successu in questu sensu. In u scopu di i Modelli Başkent, cumprà è vende più di 44 merchenzie da 3 cooperative è 700 sindicati. Cum'è Ankara Metropolitana, avemu una pruposta di riunisce tutte e cooperative sottu un tettu è di stabilisce una unione cintrali, è cusì realizà e compra di merchenzie necessarie da e municipalità, sia in u mercatu sia in l'assistenza suciale, attraversu l'unione centrale cooperativa è per sparghje u sviluppu à a basa ".

U deputatu di Bursa Orhan Sarıbal, chì hà parlatu à l'attellu tenutu in un ambiente interattivu in forma di dumande è risposte, hà dettu: "E municipalità assicuranu chì u pruduttore ghjunghje à l'alimentariu abbastanza è regulare. Cumu pudemu fà i nostri supporti agriculi è u putenziale di produzzione agricula più efficaci ? Cumu pudemu fà u publicu ? Cumu pudemu creà a cuscenza di questu nantu à l'agenda naziunale ? Tutti i nostri cumune distribuiscenu alimentazione, distribuiscenu fertilizante à i nostri agricultori in questu tempu difficiule, u diesel hè u prublema più impurtante di u nostru ghjornu. Cumu pudemu fà sta filiera produttiva è alimentaria più integrata, olistica, benefica è efficace cù i nostri 11 cumune ? Hè impurtante di scambià opinioni nantu à tutti questi ", disse.

JOINING PÀ L'AVVENU DI L'AGRICULTURA

Attenti à l'avvene di l'agricultura è a necessità di unisce e forze contr'à i prublemi pussibuli, i Capi di Dipartimenti di l'Agricultura è di i Servizii Rurali di 11 Municipalità Metropolitana anu manifestatu e so opinioni cù e seguenti parolle:

Buket Kallem (Capu di u Dipartimentu di servizii agriculi di a municipalità metropolitana di Muğla): "Discutemu di ciò chì pudemu fà per u futuru agriculu di u nostru paese. À u listessu tempu, avemu a pianificazione in quale pruvincia tenemu a prussima cima cù tutti i nostri cumuni. Vulemu stabilisce un metudu è un standard per pruvà à piglià decisioni à a fine di queste riunioni. In a lege di a municipalità metropolitana promulgata dopu à 2014, ci era una dichjarazione chì e municipalità ponu furnisce ogni tipu di servizii è attività ligati à u sustegnu di l'agricultura è l'allevamentu di l'animali, ma ùn ci era micca infrastruttura per questu. Creemu questu cù queste riunioni ".

Şevket Meriç (Capu di u Dipartimentu di servizii agriculi di a municipalità metropolitana di İzmir): "Semu felici di tene a prima riunione in İzmir, a seconda in Hatay, a terza in Istanbul è a quarta in Ankara. Semu cuntenti di sparte l'attività chì sustene a natura, i pruduttori è e cooperative à pocu pressu cù e nostre altre cumune. Cerchemu ancu di applicà i boni esempi chì dicenu ".

Ahmet Atalık (Capu di u Dipartimentu di i servizii agriculi di a municipalità metropolitana di Istanbul): "11 municipalità metropolitane facenu i passi di e politiche agricole future di Turchia quì spartendu e so cunniscenze, opinioni è opinioni di u sistema per u futuru. Grazie à sti scontri, pudemu decide cumu si tocca à i nostri agricultori stabilendu una struttura più forte è videndu i prublemi in u campu. Pudemu piglià novi passi versu a realizazione di a produzzione di più alta qualità cù e risorse minime in a direzzione di sustene a pruduzzione ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*