Marzu 2022 Annunziata a soglia di a fame è a miseria !

March 2022 Ligna di a fame è a miseria
March 2022 Ligna di a fame è a miseria

I risultati di marzu 2022 di l'Indagine di a Fame è a Povertà, chì Türk-İş conduce ogni mese per revelà e cundizioni di vita di l'impiegati è per determinà e riflessioni di i cambiamenti di prezzu in i bisogni basi nantu à u bilanciu di a famiglia, sò stati annunziati. Sicondu a ricerca, stu mese una famiglia di 4 limite di fame 4.928 TL, limite di miseria Hè statu calculatu cum'è 16.052 TL.

U COSTU DI VITA ERA 6 MIL 473 LIRA

U "costu di vita" di un solu impiegatu era 6 mila 473 lire per mese. "A quantità minima di spesa per l'alimentariu chì una famiglia di quattru persone chì vive in Ankara duveria fà cresce di 4 per centu cumparatu cù u mese precedente, mentre chì a rata di crescita era di 8,24 per centu in l'ultimi 12 mesi".

"Sicondu a ricerca, mentri i prezzi di u latte è u furmagliu seguitanu una tendenza à l'alza in marzu, un calatu hè statu osservatu in alcune marche di iogurt. Ci era un aumentu di i prezzi di tutte e carni bovine, agnelle, pollastre è pisci. Un aumentu di prezzu di circa 25 per centu per a carne bovina è 35 per centu per l'agnellu hè statu rilevatu. U prezzu per kilogramu di pollo s'arrizza à 36 lira. In Ankara, 200 grammi di pane biancu anu aumentatu da 50 kuruş è diventenu 2,75 lira. L'aumentu di i prezzi di a pasta hè stata calculata cum'è 10 per centu.

U prezzu mediu per kilogramu di frutti è ligumi hè statu calculatu cum'è 10,42 lira. Tutti i prudutti di burro, margarina è oliu d'oliu anu aumentatu, è u più altu aumentu di u prezzu hè statu vistu in l'oliu di girasole cù 40 per centu. Mentre ùn hè statu osservatu nisun cambiamentu in i prezzi di l'alivi, ci hè stata una calata di i prezzi di u meli. Mentre i prezzi di marmellata è melassa sò aumentati, ci hè statu un aumentu di u prezzu di u 70 per centu in u zuccheru in l'ultimu mese. U prezzu di u salinu hà aumentatu, ma u prezzu di u tigliu hè statu invariatu. U prezzu di a pasta di tomate hè ancu u listessu. I prezzi di tè cuminciaru à seguità una tendenza à l'alza.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*