4. U Trenu di a Bontà hè statu addiu à l'Afghanistan cù una Cerimonia

4. U Trenu di a Bontà hè statu addiu à l'Afghanistan cù una Cerimonia
4. U Trenu di a Bontà hè statu addiu à l'Afghanistan cù una Cerimonia

U quartu "Trenu di a Bontà", chì porta materiale d'aiutu umanitariu preparatu cù u sustegnu di l'urganisazioni non governamentali chì si sò riuniti sottu a coordinazione di a Presidenza di Gestione di Disastri è Emergenza (AFAD), partì per l'Afghanistan cù una cerimonia da a storica Stazione Ferroviaria di Ankara. .

In cunfurmità cù l'urdinamentu di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, una cerimonia d'addiu hè stata tenuta à a storica stazione di treni d'Ankara per u primu trenu di i quarti viaghji di bontà chì portanu cibo, vestiti è forniture per a salute in u scopu di u "Progettu di trenu di bontà in Afganistan" urganizatu. cù u sustegnu di 25 urganisazioni non-guvernamentali chì si sò riuniti sottu a coordinazione di l'AFAD.

"3 tunnellate di materiale d'aiutu seranu consegnati in Afganistan cù 1478 treni"

Parlendu à a ceremonia, u Vice Ministru di l'Interior İsmail Çataklı hà dettu chì u quartu Trenu di a Bontà cuntinuerà cù trè treni è furnisce 1478 tunnellate di materiale d'aiutu à l'Afghanistan.

Çataklı hà dettu chì l'Afghanistan hà sperimentatu guerra, turbulenza civile, siccità, fame è miseria per un bellu pezzu, "L'Afghanistan hè una parte di a nostra geografia di core. 3,5 milioni di persone sò spustate è vicinu à 25 milioni di persone in bisognu di assistenza umanitaria basica. Ci hè ancu circa 13,5 milioni di zitelli cù un accessu poviru à l'alimentariu di basa. disse.

Ricordendu chì a nazione turca stava vicinu à l'oppressa in ogni periodu di a storia, Çataklı cuntinuò: "Mentre facia questu, ùn hà micca guardatu à a so religione è a setta. Ùn guardò micca u culore di i so ochji, capelli è pelle. Ùn importa micca in quale regione era. Avemu ereditatu stu capitu da i nostri antenati. Oghje, mantenemu sta comprensione è spergu chì trasmettemu sta fiducia à i nostri figlioli ".

"Raggiungerà quelli chì anu bisognu in u mese di Ramadan"

U presidente di l'AFAD, Yunus Sezer, hà enfatizatu chì a Turchia estende una manu d'aiutu à e persone chì anu difficultà in paesi cum'è l'Ucraina, l'Afghanistan è u Libanu, è hà dettu: "I nostri servizii di treni ghjunghjeranu à quelli chì anu bisognu durante u Ramadan. In questu sensu, diceremu addiu à un trenu d'aiutu assai preziosu è preziosu ". disse.

"Finu a data, un totale di 7 tunnellate di materiale d'aiutu sò stati trasportati cù 153 treni, 107 vagoni è 2 cuntainer".

Parlendu à a ceremonia, Şinasi Kazancıoğlu, Vice Direttore Generale di TCDD Transportation, hà dettu: "Quandu avemu avvicinatu u mese di Ramadan, u mese più fertili è u megliu, hè a nostra credenza di fà u bè, per aiutà i perseguitati, per circà. quelli chì anu bisognu induve sò in u mondu. Cù stu sensu di rispunsabilità, vogliu enfatizà una volta una volta chì esse un ligame in a catena di a bontà cù i nostri treni, chì ci mettemu davanti à a « Bontà », hè una grande fonte di felicità è d'onore per noi cum'è ferrovieri. " disse.

Kazancıoğlu hà dettu ancu chì cù ogni nova urganizazione urganizata, sia u numeru di valori benevole è i materiali d'aiutu chì portanu anu aumentatu, è chì mentre 7 treni anu purtatu 153 vagoni è 107 cuntainer è un totale di 2 tunnellate di materiale d'aiutu, 663 i treni daranu 3 tunnellate di materiale d'aiutu, 68 cuntainer, è chì l'aiutu hè statu mandatu, hà dettu chì u numeru tutale di treni hè aumentatu à 1478.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*