4 in 1 persone pò avè calculi biliari

4 in 1 persone pò avè calculi biliari
4 in 1 persone pò avè calculi biliari

Fendu spiegazioni nantu à a furmazione di calculi è i metudi di trattamentu, Assoc. Dr. Fatma Ümit Malya, i petri biliari sò più cumuni in e donne chì in l'omi. disse.

Assoc. Dr. Fatma Ümit Malya, "I calcoli biliari si verificanu per via di genetica, stile di vita è nutrizione. À l'iniziu di i fatturi cambianti sò u stilu di vita è l'abitudini alimentari. In i studii, vedemu chì u 25 per centu di i biliari sò furmati, soprattuttu in a presenza di l'obesità. Questu hè un tassu assai altu. Questu significa chì circa una in quattru persone hà calcoli biliari. A nostra bile hè custituita da l'acqua, l'acidi biliari è u colesterolu, vale à dì grassu. Se a tarifa di l'oliu aumenta, a nostra bile perde a so fluidità. Cum'è a quantità di zuccaru solubile in tè ùn hè micca infinita, a nostra vesícula ùn pò micca mantene l'eccessu di grassu in forma liquida è questi grassi diventanu petrificati ". hà datu l'infurmazioni.

Ùn aspittà micca u mo Dolore di pancia

Rimarchendu chì u dulore addominali chì principia dopu à manghjà hè un avvirtimentu precoce di i calcoli biliari, Malya hà dettu: "Aspittà chì u dulore addominali sparisca in ogni modu pò purtà à prublemi seri è à a progressione di a malatia. Sì sti petri cascanu in u bile principale, pò causà ictericia è inflammazioni pancreatiche.

Cummentendu nant'à u sughjettu, Assoc. Dr. Fatma Ümit Malya hà dettu: "A vesícula hè cum'è una pera chì guarda a bile, attaccata à un arbulu cum'è un arburu, cù un picculu troncu. Quandu i petri si formanu in l'internu, se sti petri bluccanu a parte di u troncu, a vesícula ùn pò micca sviutata a bile è si gonfia è si infiamma. In seguitu, se sti petri cascanu in u bile principale, pò causà ictericia è inflammazione pancreatica. U primu scupertu per tutti questi hè u dulore in a regione superiore destra di l'abdomen, soprattuttu dopu à manghjà. Quessi cumincianu a luce in prima. In seguitu, e cundizioni inflamatorii più serii ponu sviluppà. Per questu mutivu, dopu chì u dulore hà iniziatu, sta vesícula hè cunsiderata cum'è malata è a cirurgia hè cunsigliatu ". hà fattu valutazioni.

UTILIZZA E SCALE INVECE DI ASCENSORI

Mencionendu l'obesità chì provoca i calculi biliari è a dieta sbagliata chì provoca u sovrappeso, Malya hà dettu: "Dieta ricca di calorie, fritti è pasticceria, cibi zuccherati, carni grasse cotte in modu sbagliatu (frittu, doner kebab, stufati) è micca cunsumu pronti imballati. cibi troppu. hà dichjaratu chì duverebbe.

Spieghendu u tipu di nutrimentu mediterraneu, chì ghjoca un rolu maiò in a prutezzione di a nostra salute prevenendu parechje malatie, Malya hà dettu: "Hè sfarente di l'altri dieti è di i tipi di nutrimentu in quantu hè un tipu di nutrimentu basatu annantu à u cunsumu di grassi sani. Preferite l'olii vegetali, in particulare l'oliu d'aliva, è cunsumà carne in forma di grills anu un effettu pusitivu nantu à a nostra salute. Inoltre, ligumi di foglie verdi, frutti di zuccaru bassu, noci, legumi è più impurtante pesci. In particulare ricumandemu sta dieta à i nostri pazienti per riduce u risicu di malatie di a vesícula. Inoltre, u tè, u caffè è u cioccolatu pò avè un effettu benefizièvule quandu si cunsumanu in quantità limitati, ma micca eccessivamente. Ma a maiò parte di tuttu hè dannu, menu logica di decisione prutege a vostra salute ancu in questu sensu ". hà datu u so cunsigliu.

Apuntendu chì solu manghjà ghjustu ùn hè micca abbastanza, Malya cuncludi e so parolle cum'è seguitu;

"Serà chì aumentemu a nostra attività fisica è cunsumemu almenu dui litri è mezu d'acqua à ghjornu. Ancu s'ellu ùn pudemu micca fà sportu, usendu e scale invece di l'ascensore, camminendu versu i lochi chì andemu, almenu scendendu una tappa prima di a strada di casa è caminari cuntribuiscenu. Cù l'aumentu di a nostra attività fisica, u nostru metabolismu accelerà, è questu ci permetterà di superà facilmente ancu i picculi scappati chì facemu in mezu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*