Memoria di 40 chilometri di caffè cù Suzuki

Chilomitri di caffè cù Suzuki
Memoria di 40 chilometri di caffè cù Suzuki

U campu di Marmaris di Boostcamp, una marca di sport chì hà apertu à u mondu da Turchia, hà riunitu 200 amanti di bicicletta lucali è stranieri. In u campu, chì hè statu rializatu cù u sustegnu di Suzuki, ogni ciclista hà guidatu nantu à una strada adattata per u so livellu di prestazione cù u gruppu adattatu per u so livellu di prestazione per 5 ghjorni. Suzuki, chì hè trà i patrocinatori, hà participatu à l'eventu cù mudelli Vitara è Jimny. Hè furnitu a sicurezza di guida è u cunfortu di i ciclisti chì guidanu nantu à e strade pubbliche. U supportu tecnicu istantaneu hè statu furnitu à i ciclisti chì avianu prublemi tecnichi, è u sustegnu di l'alimentariu è di l'acqua hè statu furnitu durante i pause in risposta à i bisogni energetichi necessarii durante i longhi rides. L'ultimu ghjornu di Boostcamp Marmaris, un passaghju in bicicletta hè statu realizatu nantu à a strada Suzuki Coffee Ride.

Rapprisintatu da Doğan Trend Automotive, Suzuki cuntinua u so sustegnu à u ciclismu. Avà, a marca hà stabilitu un tronu in i cori cù u sustegnu chì dà à Boostcamp. In u campu di 5 ghjorni, 200 ciclisti anu apertu a stagione cù più di 400 km di strade è 7.000 XNUMX metri di arrampicata. L'apertura di Boostcamp Marmaris, chì hè ancu sustinutu da Suzuki, Muğla Governor Orhan Tavlı, Muğla Provincial Culture and Tourism Manager Zekeriya Bingöl, Marmaris District Governor Ertuğ Şevket Aksoy, Youth Sports Manager Provincial Ömer İlman, Cycling Federation President Emin Müftüoğlu è Agenzia di Sviluppu (TGA) ) Direttore Ceylan Şensoy.

U campu di bicicletta sustinutu da TGA hà u scopu di insuffà una nova vita à u turismu turcu oltre à sustene a preparazione di pre-stagione di l'atleti lucali. In parallelu cù questu, i ciclisti stranieri anu participatu à u primu campu di questu annu. Alberto Elli, chì hà sappiutu portà a maglia gialla in u Tour de France, hà dettu: "Turchia pò esse una destinazione populari cum'è l'Italia è a Spagna cù a so bella geografia, e strade convenienti è una grande scalata". L'ultimu ghjornu di l'avvenimentu, a tappa di Suzuki Coffee Ride hè stata passata è ci hè stata una sorpresa piacevule per i ciclisti in l'ultima parte di a corsa. U caffè hè statu sirvutu in a stazione di caffè mobile stallata daretu à u mudellu emblematicu di Suzuki Jimny.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*